utorok, 29. mája 2012

Best*

Rada by som vám dnes, možno už po niekoľký krát, predstavila moju all time najobľúbenejšiu riasenku. Vraví sa, že keď túžite po kvalite, musíte si trošku viac prevetrať peňaženku. V tomto prípade to jednoznačne neplatí. Moje riasy nevyžadujú žiadne kolosálne alebo nebezpečné špirály za ceny, za ktoré môžete mať aj novú kabelku. Narodila som sa s prirodzene dlhšími mihalnicami a som z toho veľmi šťastná :)) Preto, to čo najviac potrebujem je najmä kvalitný štetček / aplikátor pre "rozčesanie". Všetko to spĺňa špirála od Miss Sporty. Mám vyskúšané takmer všetky značky, ale žiadna mi neučarovala ako táto. A navyše stojí 1,99 € ! Akože, toto už čo je ? Mňa to, samozrejme, teší ale prečo nie je taká obľúbená ako tie vraj "kvalitnejšie" ? Ak budete nabudúce zháňať špirálu, tak určite vyskúšajte túto. Nedáte predsa za to nič. Teda 1,99 € a to je v podstate nič :D
P.S. Ona je ružová ♥ :D


(ospravedlňujem sa za rozmazanú fotečku :P)

18 komentárov:

  1. Krásná recenze. Nikdy jsem žádnou řasenku od MS nevyzkoušela. Láká mě nějakou vyzkoušet, ale co tak slyším/čtu tak ohlasy nic moc :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spolužiačke som dávnejšie odporučila práve túto a tiež nebola spokojná. Každému vyhovujem niečo iné.

      Odstrániť
  2. No tiež som od nich vyskúšala špirálu, ja som kupovala vodeodolnú a neviem bola taká vodičková a moc mi nesadla, ale keď sú také lacné neublíži keď túto vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj. Mohla by si prodat aj fotku ako Ti nafarbila riasy? Urcite by to pomohlo viacerym... :)


    http://barborasthisandthat.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D Tento článok mi padol vhod :)) Hladam novu riasenku a táto vyzerá moc dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tri roky? áách závidím vám <33 nech vám to dlho vydrží :-)
    ***
    Krásna recenzia, riasenka vyzerá dobre..hmmm vyskúšala by som rada ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ji a je docela super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. používám ji také je nejlepší:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja zatiaľ špirály veľmi nepoužívam.. asi sa na to, ešte necítim:) ale recenzia skvelá:)

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Měla jsem ji také a byla dobrá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tú chatu vám nesmierne závidím! :)) užite si ju naplno, aj Senecké leto :) ... moja sestra používa rovnakú riasenku a je s ňou tiež úplne spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá riasenka vyzerá dobre, všeobecne mám rada značku miss sporty :) recenzia je veľmi dobrá!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja z nej mam asi 3 kusy a z tej zelenej asi 6 :DD:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vypadá skvěle, asi se po ní podívám :)




    PS: Sledovala jsi mě na blogu My dream,My life,Myself a ted mám nový blog, tak budu ráda, když mě budeš sledovat právě tam:
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mala som zelenú. Nevravím, že som s ňou nebola spokojná, ale momentálne som verná riasenke Maybelline One by one a tá je úžasná a tak isto jej aj zodpovedá cena ..niečo cez 6€.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. a nerozmazava sa rychlo? lebo co mam tu zelenu, tak ta ma docela stve..

    http://beauty-around-us.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥