štvrtok, 7. júna 2012

Ready to go*

Rada by som vám dnes predstavila jeden krémik, ktorý mi zachránil život. Ale poďme poporiadku ;)
Mám zmiešaný typ pleti (mastná vs. suchá), preto je pre mňa veľmi dôležitá hydratácia. Na noc využívam mastnejšie krémy, kvôli výžive a regenerácií. Cez deň sa spolieham na zmatňujúce podkladové krémy pod make up. U mňa je vždy zvykom, že všetko sa mi minie naraz. Zrazu nemám fixačný púder, riasenku a krém. Ako naschvál. Tak rýchlo bežím do drogérie a starostlivo vyberám. Akosi sa mi opäť zapáčili drahšie značky a na dva krémy mi nezostalo ani keby som veľmi chcela. V polozúfalom stave som však natrafila na Baleu, ktorá mi zachránila nie len krk ale najmä tvár. Majú v ponuke totiž krém za 2 € !!!! Veľkosť balenia je rovnaká ako u ostatných krémov, ale z tej ceny sa mi vážne až kolená podlomili :D Síce je napísané, že vonia ako kokos, ale ja v ňom cítim ruže a iné kvetinové vône. Dobre pre mňa, pretože kokos nenávidím. Takže, ak na vás príde doba šetrenia, tak viete kde a čo hľadať. Napríklad, tento rok sa do kín chystá toľko filmov, že len za lístky minieme nenormálne peniaze. Ja viem, že teraz sa dajú stiahnuť filmy už týždeň po premiére, ale vychutnať si môj milovaný Silent Hill alebo nového Batman-a (s dokonalým Tomom Hardym ♥) sa jednoducho priam núti v tej kinovej atmoške :D :))


Môj malý zázrak s (vraj) kokosovou vôňou.

13 komentárov:

  1. tie krémy od balei vidím celkom často na blogochh,môžu byť fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak potrebuješ nejaké krémiky "na rýchlo", tak sú fajn ;)

      Odstrániť
  2. tá cena je uzasna, tu značku mam celkom rada. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne tiez dochadza ten zeleny, uz tam nemam skoro nic, ale momentalne pouzivam krem s aloe vera a na T zonu mam sebium pore refiner :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako môžeš neznášať kokos??? :-DD nechápem.. ja ho milujem :-D
    ale vyzerá to dobre ;-)
    abeilleslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Baleu mám veľmi rada a tento krémik je veľmi sympatický :)) ďakujem za článok :)
    www.monkeystyl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, super! Ten krém mám také a já tam také cítím růže a květiny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Balea je podla mňa celkom fajn :) krémik je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dobrá cena .. Balea je dobrá, viac krát mi pomohla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nemohla som si nevšimnúť zladenie vrchnáčika s lakom n a nechty to je taká čerešnička na tomto článku, od balei mám zatiaľ len balzam takže aj keď som čítala nejaké recenzie počkám si kým budem mať viac skúseností aby som mohla tvrdiť, že je pre mňa super uvidíme

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uričte vyskúšam tento prípravok, tiež by som niečo také potrebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥