utorok, 10. júla 2012

It´s here*

Pamätáte si ešte ako som vám chcela ukázať, čo sa skrýva v balíčku z jedného outfit postu ? Konečne sa to dozviete :)) Určite si totiž spomeniete na zľavy na slovenskej E.L.F. stránke. Ja som nevedela odolať a tak som si aspoň jednu vec musela kúpiť. Konkrétne "Get the look" (nazvime to) sadu. Obsahuje všetko čo najviac používam a čo som aj práve zháňala *očné tiene *očnú linku *špirálu *klieštičky na mihalnice *aplikátor očných tieňov. Posledné dve veci som si práve chcela ísť kúpiť a ostatné produkty sa mi doma míňali, tak prečo nevyužiť šancu mať všetko za smiešnych 6-7 € aj poštovným. Veď už len samotné klieštičky stoja cca 5 €. 


Čítala som, že niektorým dievčatám prišla riasenka vyschnutá a nekvalitný aplikátor. Mne prišlo všetko tak, ako malo. Nie som spokojná akurát tak so špirálou, ktorá je na mňa príliš hustá a kefka je pre mňa nepoužiteľná. Ak by som mala tento produkt ohodnotiť, tak určite posielam 4 / 5 :)


12 komentárov:

  1. vybrala si si peknú sadu,ako píšeš,dá sa vytvoriť naozaj pekný makeup :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádna sada! Na očiach podľa fotiek to vyzerá krásne, kúpila si to naozaj výhodne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky jsem o ní přemýšlela!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áááách ta sada vypadá krásně!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež som počula sťažnosti na špirály od elfu, ale fú máš krásne dlhé tie riasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasny blog a dobre fotky! Na jednotku! :)
    Mile damy, sada Get the Look je stale za tu istu vyhodnu cenu na www.elfkozmetika.sk v kategorii "Sady a kolekcie". Stoji len 4,32 eur a su tam aj ine vyhodne sady :)
    Tie, ktore neboli spokojne s elf riasenkami, vyskusajte "riasenku s mineralnym zlozenim" - na tu pocujeme same chvali :)
    Pozdravuje Vas tim elf Slovensko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiene sú krásne, tiež som nad touto sadou uvažovala, neviem prečo som ju nakoniec neobjednala... Teraz budem ľutovať :/
    Ale zas... mám paletu no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sada je moc pěkná i líčení,které se s tou sadou dá vytvořit :)
    Já osobně mám též tuto sadu a jsem moc spokojená,až na to,že řasenka mi přišla úplně vyschlá...,ale jinak je ta sada super ! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. škoda že som tento článok nevidela skôr...aj ja by som si to objednala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Také jsem kdysi měla tuhle sadu. Je celkem fajn i když s odstupem času jsem byla s výrobky spokojená méně a méně..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥