pondelok, 22. októbra 2012

Pinkish day*


Ani si nepamätám kedy naposledy som klikla na ikonku "Nový príspevok". Cítila som sa teraz taká vzrušená z toho :D Teraz však seriózne. Je mi veľmi ľúto, že mi to tak dlho trvalo a píšem článok až teraz. Konečne rozumiem pojmu "vyťažený maturant". Snáď pre mňa budete mať pochopenie ♥

Nedávno v našom hlavnom meste otvorili (ďalšie) nákupné centrum. Ja som samozrejme nemohla chýbať na jeho obhliadke. Zatiaľ som tam bola dva krát. S priateľom a dnes so spolužiačkami. Prvý nákup spočíval v dôležitostiach ako zimná bunda, topánočky, šál... Dnes som mala len chuť si ísť niečo kúpiť. Vzhľadom na to, že toto shopping centrum je až nebezpečne blízko našej školy, nedalo sa odolať. A je jasné, že sa mi nepodarilo odísť bez toho, aby som si naozaj niečo nezadovážila :P 
Sú tri príchute / vône, ktorým nedokážem odolať ani keď chcem (čo je len málokedy). Sú to karamel, jahody a marcipán. Neviem prečo, ale mám pre ne silnú slabosť a keď ľudia nevedia čo mi kúpiť ku sviatku, stačí niečo s vôňou spomínaných troch "vecí". Pokojne ich môžem nazvať mojimi esenciami života :)) Prečo o tom píšem ? 

BALEA - Telové mlieko s vôňou čerešne a mandle →
Nie je žiadna novinka, že v DM-drogérií už nejaký ten týždeň predávajú limitovanú edíciu ich produktov s čerešňovo-mandľovou vôňou. Navyše sa prispôsobili stúpajúcej obľúbenosti makróniek a dali ich na obal produktu. Čo súvisí aj s mandľovou vôňou tejto limitky. Musím vám povedať, že na prvé ovoňanie som sa zamilovala do tohto produktu. Tak autentickú marcipánovú vôňu som ešte nenašla u žiadneho kozmetického výrobku. Pokým som napísala tieto riadky, ovoňala som ho asi 50 krát :)) Stále som v ňom necítila žiadne čerešne. Keď si ho jemne rozotriete do pokožky, tá nasladlá vôňa akoby zmizne a zostane len príjemný závan sviežich čerešní. Ak máte skúsenosti s Balea značkou, viete, že veľa ich telových produktov nie je (čo sa týka starostlivosti) práve najkvalitnejšia. Momentálne sa však musím priznať, že pri tých nádherných vôňach to ani nedokážem riešiť. Preto ak máte doma kvalitné telové mlieko a hľadáte už len niečo, čo z vás spraví ešte väčší cukrík, tak jednoznačne siahnite po tomto mlieku. Cena 1,99 €. V DM-drogérií v Central shopping centre získavate automaticky aj 10% zľavu na nákup, takže ak ste poblízku tak hybaj nakupovať :)) Z mňa 10/10.

V kníhkupectve mi padla do oka kniha NEŽNOSŤ. Neviem o čom konkrétne je, ale keď na mňa spoza regála vykukla tá nádherná jednoduchá (a hlavne) ružová obálka, vedela som, že si ju jednoducho povinne musím kúpiť ♥ A aby môj ružový nákup bol kompletný, nesmie chýbať nové ružové Kinder-ko :) Priateľ mi ho kupuje každý týždeň a ja sa cítim akoby som mala opäť desať rokov :))

Už mi nič iné nezostáva, len vám zaželať krásny deň ♥

11 komentárov:

  1. je,kinderko! telové mlieko mám tiež,najskôr keď som to voňala v obchode som cítila len višne,doma,keď som sa s tým natrela,samý marcipán a mandle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s tím vzrušením jsi mě pobavila :D a určitě máme pochopení :))) jak se cítíš v těle budoucí maturantky?
    jahody, karamel a marcipán? to já neodolám kokosové vůni!
    no jo, Balea prostě nezklame :) miluju jejich krémíčky, sprcháčky... všechno tak úžasně voní
    a to,že ti přítel každý týden koupí jedno růžové vajíčko je děsně rozkošné :) úplně jsem se musela usmát,když jsem to četla...
    ráda bys byla zpátky desetiletá?
    krásný den i tobě!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebola som si istá či to mám napísať, ale stalo sa :D A ako maturantka sa cítim akurát tak celá vystresovaná... U nás na škole zmaturuje len zopár ľudí a preto sa toho tak obávam... Kokos ja zas nemusím, neviem prečo :)) A priateľ je starostlivý, vie že ma vždy potešia takéto hlúpostičky :)) A 10 rokov by som chcela aj nechcela mať. Chcem si užívať život bezstarostne ako dieťa, ale tiež chcem vlastné bývanie a zarábať, takže je to zložité :))

      Odstrániť
  3. Ruby, ja mam tiez ten krem a ja citim, aj na mojej pokozke, len a len ceresne... asi zalezi od pokozky... ale aj v tube citim len ceresne :D A mama tiez, aby bolo jasne, ze si to nevymyslam :D Sranda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celý deň ho ovoniavam a cítim v ňom stále len ten marcipán. Určite to je len vsugerácia :D

      Odstrániť
  4. joj tu Baleu by som radšej zjedla jak kinder

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si tu Baleu asi vážně už budu muset pořídit :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak teď jsem opravdu na vážkách jestli si krém taky pořídit. :D Jak se znám bude mi doma ležet další rok, dva, protože jsem děsně líná si mazat tělo. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá balea musí voňať úžasne! :)
    Pozývame ťa na našu GW o luxusný parfém: http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/10/giveaway-o-parfem-calvina-kleina.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balea voní vážně skvěle!! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥