utorok, 5. marca 2013

Indian day*

Ahojte kočky ;) Pravdepodobne ste si (ne)všimli moju neaktívnosť na blogu. Jednoduchý dôvod - veľa práce v škole, s rozchodom, sama so sebou a podobne. Napríklad vo štvrtok som išla spať takmer o jednej v noci. Sama sa dodnes čudujem ako som dokázala ráno vstať na môj bežný budík, ktorý poukazuje na tri a pol hodiny čistého spánku. Never again. Odovzdala som všetko čo som mala a hurá na víkend. Ten som prežila na spôsob "mŕtvola". Filmy, hry a babúšenie sa pod obrovským paplónom. Bola v pláne aj párty, ale akosi ma to všetko zmohlo a bola som rada, že sa nikam nešlo. Včerajšok som venovala preorganizovaniu šatníka. Je to dokonalá stránka na vytváranie si zoznamov a všetko tam máte pekne pokope. Zatiaľ si môžete omrknúť moje filmové "must have", ktoré jednoznačne chcem vidieť. Časom pribudnú aj iné zoznamy, ale musím sa venovať veciam, ktoré som si určila na splnenie pre tento týždeň. Ak by som ich totiž nespravila, mala by som pocit, že prázdniny mi boli úplne na prd. Neviem prečo, ale potrebujem stále niečo robiť. Aj keď už nevládzem :))

Dress - Oasap // Jeans - Tally Weijl // Shoes - Pimkie // Earings - Gate // Headband - Six // Bag - gift

15 komentárov:

  1. ja mám zoznam filmov ktoré musím vidieť na imbd :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelý outfit,vyzeráš super ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ooo, toto je take krasny, styl pocahontas ti fakt svedci, velmi pekne, zelam, nech sa zo vsetkeho co najskor dostanes a vsetko si splnis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný outfit, moc ti to sluší :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super outfit. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. Trnavčanka prechodne žijúca a blogujúca v SC ;))

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥