štvrtok, 28. marca 2013

Legacy*

A je to tu - konečne ďalšie voľno. Aj keď ho už tak nemôžem nazvať, pretože ma čaká množstvo práce. V podstate ani neviem čo napísať. Vonku je škaredo a ja idem prednastavovať pre vás články na celý týždeň. Som rada, že si robím fotky dopredu a potom ich mám k dispozícií. Avšak dnes tu mám pre vás niečo aktuálne. Ako som sľúbila v minulom poste, ukážem vám nové "pološaty" v akcií. Síce prepásané opaskom tak nevyzerajú, ale zakrývajú mi celý zadok. Už sa neviem dočkať ako si k nim oblečiem iba krátke šortky a nejaké pekné klinové sandálky :P


9 komentárov:

  1. krasny outfit :) uplne najkrajsie nausnice, musim sa aj ja po takych podobnych pozriet! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé náušnice a prsteň! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie náušnice sú krásne !!! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na druhej fotke si veľmi zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥