štvrtok, 20. júna 2013

Weekend-er*

Srdečne vás zdravím v tento dokonale horúci deň. Konečne je tu leto ako som si ho predstavovala a už sa neviem dočkať okamihu, ako budem o pár hodín s priateľom ležať na "pláži" :)) Predtým ako sa začnem baliť na celý víkend, chcem  pre vám pripraviť aspoň dva posty, aby ste si nemysleli, že vedome blog zanedbávam. Jedná sa o to, že už dnes odchádzam preč. Fičíme smer Piešťany na Carat Tunnig Party. Oh yeah ! Myslím si, že je jasné, že to nebol môj nápad, ale som za každú srandu, tak prečo nie :) Navyše si chceme ísť zacvaknúť na námestie "zámok lásky". Je ich tam neúrekom a veľmi mi to prišlo ľúto, keď sme tam boli po prvý krát a žiadny zámok som nemala so sebou. (Akoby som ich bežne norila so sebou, však ? :D)

Každopádne, dnes som vám chcela dať vedieť o jednej skvelej akcii na stránke elfkozmetika.sk. Po celý (môj :P) mesiac jún majú na paletku 32 ks očných tieňov (+ štetec) akciu. Je možné si ju totiž kúpiť za smiešnych 3,80 €. Nie je v tom žiadny háčik. Jednoducho objednáte a máte ;) Bežne niektoré mono očné tiene stoja toľko, takže som neváhala a už ju mám doma. Pri rozbaľovaní som z nej bola asi 100x nadšenejšia ako predtým. Možno je to aj tým, že som nečakala, že bude pribalený aj spomínaný štetec (nečítam si popisky a takto to potom dopadne).

Vybrať si môžete z dvoch prevedení : Weekender a Jet Setter. (Ja mám Weekender, pretože vďaka priateľovi už vlastním jednu obrovskú paletku, ktorá obsahuje aj 90 % farieb z druhej paletky.) Navyše ide o limitované biele balenie. Vzhľadom na to, že som stále niekde rozlietaná a potrebujem "maľovátka" na mnoho rôznych príležitostí naraz, takéto "all in one" sú pre mňa šikovným riešením. Balenie je naozaj pevné a obsahuje aj obojstranný aplikátor (v prípade, že by ste si zabudli so sebou štetec na očné tiene) a zrkadielko. Čo je pre mňa ďalšou výhodou, je fakt, že vrchná časť paletky drží presne tak, ako si ju necháte. Takže v prípade, že chcete použiť zrkadlo v balení, nemusíte si ho nikde podopierať. A ako som už spomínala, pochopia to a ocenia najmä ľudia, ktorý sú nútený sa maľovať aj za bojových podmienok. Ako ja :))

1
2

Na tejto fotke som trošku zosilnila kontrast, aby ste si presne vedeli pozrieť farby. Myslím si, že na 99% sa táto fotka zhoduje s realitou a tým, aké krásne sú tiene "naživo" ;)

3
4

Od e.l.f.-u už jeden štetec na očné tiene mám a neviem si ho vynachváliť. Biely, ktorý bol v balení s paletkou, som ešte neskúšala, takže ho neviem posúdiť. Štetinky sú však veľmi príjemné a dostatočne husté.

5

7 komentárov:

  1. uži si vikend :) a krasny je ten set :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh vau, takéto tiene by sa mi zišli, ale už mám inú paletku a asi ju nespotrebujem do konca života, ale to je náš osud.. :D maniačky na kozmetiku si budú kupovať veci aj keby neviem čo bolo :D

    www.seesimona.blogspot.co

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokonale si vystihla veľkú životnú pravdu :D ;)

      Odstrániť
  3. ten set vyzerá skvelé - pekné prírodné farby!
    a prajem pekný víkend! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si objednala takisto ale Weekender už nemali tak som sa zmierila s Jet Setter aj napriek tomu, že sú tam dosť divoké tiene. Nevadí, za tú cenu je to úžasný úlovok :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥