štvrtok, 24. apríla 2014

Natural crystal*

Ahojte ! Dnes tu mám pre vás recenziu na posledné kúsky z "testovacieho" balíčku, ktorý mi bol zaslaný značkou Avon. Musím povedať, že všetky produkty sa im neskutočne vydarili a sama seba sa pýtam, prečo som prestala s kedysi dychtivým listovaním ich nových katalógov a podobne. Po doterajšej skúsenosti mi je jasné, že je čas sa k tomu vrátiť :P

Ako prvý musím spomenúť najnovší parfém FEMME. Už na pohľad ma neskutočne zaujal, keďže všetko spojené s témou kryštálov či diamantov sa u mňa radí k srdcovým záležitostiam. Flakon je jednoducho presne podľa môjho gusta. Tam to však nekončí. Vo vnútri sa totiž ukrýva nádherná a zvodná ženská vôňa zložená z hrušky, ružového grapefruitu a fialky kombinovaná s magnóliou, divokou orchideou a jazmínom. Dokonalú bodku dotvárajú jantárové drevo, broskyňa a dreviny.

Vôňa ma trošku silnejší ráz, ale stále by som ju neradila k večerným. Jednoducho len krásne podtrháva vášnivú ženskú iskru. Balenie má 50 ml a na pokožke parfém cítite niekoľko hodín. Celý výrobok vo mne evokuje eleganciu a tú ja naozaj môžem.

1

Nakoniec som si pre vás nechala CC krém. Hneď musím spomenúť, že ide o ideálny kúsok na jar / leto. Ide totiž o ľahšiu verziu make upu s ochranným faktorom 20. CC krém od Avonu má za úlohu farebne zjednotiť pleť. Keďže ja mám veľmi citlivú a začervenanú pleť, mala som trošku pochybnosti... Avšak do 20 minút po nanesení moja pleť pôsobí farebne oveľa krajšie ako bez neho.

2

Ak vás trápi aknózna pleť, tak zrejme CC krém nebude vaša šálka kávy. Jeho krycia schopnosť je priemerná až nízka a väčšie nedostatky musíte zamaskovať korektorom. Ak však hľadáte ľahké a pleť zjednocujúce krémy / make upy, odporúčam vám siahnuť práve po tomto. Čo sa týka vône výrobku, pre mňa je celkom fajn. Zažila som aj horšie. Respektíve mne produkt vonia príjemne, ale trošku chemicky.

3

Páči sa mi, že si dali v spoločnosti záležať a každej z nás zaslali odtiene, ktoré sa nám najviac hodia k pleti. Ja som dostala Nude a Ivory, čo býva zväčša najbledší odtieň aký zoženiete. A keďže bežne splývam s bielymi stenami, tak si ich naozaj musím pochváliť.

4

Oba sa nádherne po rozotretí prispôsobia tvári a nie je ich takmer vôbec vidno. Preto som vlastne aj prestala používať make up. Nie je nič horšie ako "omietkovo" pôsobiaca pokožka, ktorej sa bojíte čo i len dotknúť. Odtieň Ivory (na ľavo) má trošku umelejšiu farbu, keďže sa má prispôsobiť bledulinkej pleti. A naozaj tak aj je. Nie je ho po nanesení takmer vôbec rozoznať. Preto sú u mňa aj tieto CC krémy na zozname každodenne využívanej dekoratívnej kozmetiky.

5

3 komentáre:

  1. mne sa tato vona páči, aktuálne ju stále používam. A s CC kremami suhlasim, je to taký lahky makeup ideálny na leto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmm vyzeraju dobre, ale akosi mam strach objedmavat makeupy, kremy atd z katalogov :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti verím, je to risk keď si make up nemôžeš odskúšať. Ale pri týchto určite nešliapneš vedľa :))

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥