sobota, 10. mája 2014

Gel finish*

Ahojte :) Ospravedlňujem sa za menšiu neaktivitu, ale opäť sa toho deje až moc naraz a tak blog zostal na nižšej priečke mojich (obľúbených) povinností. Teraz je však krpec na prechádzke a ja som konečne doma len tak, bez nutnosti niečo robiť. Pripravila som si pre vás menšiu recenziu najnovších lakov značky Avon. Na prvý pohľad ide o úplne bežné laky, ale po nanesení vytvoria na nechtoch krásny gélový efekt. Bez akýchkoľvek rýh či bubliniek. Nikdy som neprišla na chuť gélovým nechtom, keďže napáchajú veľa krát v konečnom dôsledku viac škody ako úžitku. Aj keď... Na klasickú francúzsku manikúru by som sa v ich podaní nechala nahovoriť...

Ospravedlnte moje mini nechtíky. vždy som ich nosievala dlhé a pestované, ale odkedy som Matúšovi urobila zopár nepekných škrabancov, rozhodla som sa pre jeho bezpečnosť si ich ostrihať.

2
3
4

Perfectly plum // Marine blue // Fabulous // Barely there

5
6
7
8

Páči sa mi, že sa mi nedarí vytvoriť žiadna ryha na nechtoch ani po niekoľkých dňoch. Čo ma len presvedčuje o tom, že jeho výdrž je naozaj kvalitná a ochrane pred akýmkoľvek poškodením vzhľadu laku na nechtoch nehovoriac. Treba si dať pozor len na tekutejšiu konzistenciu, ktorá môže sťažiť jeho aplikáciu. Inak tieto laky rozhodne odporúčam všetkými desiatimi ;))

4 komentáre:

  1. vyzerajú vážne pekne a aj farby sú zaujímavé. Určite niekedy vyskúšam... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥