štvrtok, 19. júna 2014

Hot head*

Akúkoľvek prácu s vlasmi nechávam, pre istotu, už iba na kaderníkoch. Tento krát som po dlhšej dobe urobila výnimku a urobila som zle. Tým som aj oddialila moju plánovanú veľkú zmenu účesu, ale poďme pekne poporiadku. Rozhodla som sa, že si trošku oživím farbu vlasov, keďže nosím čokoládovú a slnko mi ju začalo riadne vyťahovať. Zvolila som si Oliu od Garnier.

1

Hneď na začiatku ma prekvapilo zašpinené balenie farby. Myslela som si, že vytiekla z tohto balenia, ale pochádzala zrejme z iného zdroja, tak som pokračovala vo farbení.

2
3

Celá aplikácia bola jednoduchá a príjemná, pretože farba neobsahuje amoniak a celkovo má byť k vlasom šetrnejšia vďaka prírodným olejom. Toto aj potvrdzujem, pretože po farbení zostali vlasy jemné a hebké. Bohužiaľ k mojej pokožke už tak šetrná nebola. Do dvoch dní ma začala nepríjemne štípať pokožka hlavy a vypadlo mi aj za hrsť vlasov. A to je niečo, čo človeka rozhodne nepoteší.... Teraz už je však našťastie všetko v poriadku.

4

Výsledok farbenia ? Spálená hlava + Chytilo to na čierno, ako vždy :D

Máte skúsenosť s touto farbou ? Stalo sa vám niečo podobné ?


12 komentárov:

  1. Ja sa tiež už niekoľko rokov spolieham iba na kaderníčku a na kadernícke farby. Aj keď som nikdy predtým s farbou z drogérie problém nemala :). A ináč, nevadí, že na čierno chytilo. Stále máš krásne vlásky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě na hlavě pálily barvy od Syossu, což mě docela zklamalo, protože s vlasovou kosmetikou jsem byla doposud velmi spokojená :) Tuhle tu barvu jsem taky chtěla vyzkoušet, ale nakonec jsem sáhla po Nectra Color do Palette a udělala jsem, jak vidím, jedině dobře :) Ta tmavá ti sluší a uvidíš, že se to během chvíle vymyje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto barvu jsem měla zatím jednou a byla jsem spokojená :) žádné štípání se u mě nedostavilo :).
    Když jsem ale byla menší a byla jsem u známé na melírech tak jsem v té "čekací" době seděla s alobalem na hlavě u telky když mě najednou hrozně pálila hlava :D tak si říkám sakra co to je, jdu do kuchyně a mamka mi říká " pane bože, vždyť se Ti kouří z hlavy " :D tak se to smylo, barva naštěstí vydržela a nic se nestalo :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uf, baby, toto Vam nezavidim fakt toto farbenie. Ja by som to tiez nechavala na odbornikov prave kvoli alergickym reakciam a viem ze ty mas dost citlivu pokozku. Chvalabohu za moju prirodzenu rysavu farbu ktoru prefarbovat nemienim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :-D :-D sme na tom dost podobne..ja som si kupila Natural&Easy od Schwarzkopf Svetly kasmir no mam tmavu cokoladu :'( :-D Nechala som si ju dlhsie, nech mam krasne zjednotenu farbu..ale ako som potom citala recenzie tak ci onak vraj farbi tmavsie nez je obrazok na krabici..takze teraz poctivo zosvetlujem na slnku :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som tuším už taku farbu od Olie mala a nemala som žiadny problem :) mam tmave vlasy a vzdy si kupujem taku farbu ktora je na tmave a doteraz mi to vždy normalne chytilo :)) asi zaleži aj od pokožky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som citala doteraz na tieto farby len dobre recenzie ale tak kazdemu to sadne inak..kazdopadne dost by som sa asi zlakla na reakcie na farby som toho pocitala dost zleho a nie je to veru sranda :( inak mne bohuzial farba vzdy chyti svetlejsie :(

    Pozyvam na velku letnu Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja ju mala niekoľko krát a nemôžem sa sťažovať, dokonca je to jediná farba, ktorú si dokážem dať aj sama. jediné negatívum vidím v tom, že nevydrží dlho... zrejme máš nejakú priveľmi citlivú pokožku alebo si mala nejaký zlý kúsok vzhľadom k tomu, že farba bola vytečená

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadá perfektně, díky moc za tip!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jaj, to mě mrzí. Já si vlasy nebarvím, ale až začnu, tak jedině u kadeřníka. Určitě by to špatně dopadlo, takže si raději připlatím, aby výsledek vypadal hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už si bohužel nepamatuju která složka to je, ale způsobuje to svědění hlavy. Sestra s tím měla stejný problém, přešla na jinou značku a nepříjemnosti byly pryč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zrovna v úterý jsem si také barvila vlásky doma (z tmavě hnědé na zrz) :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥