štvrtok, 5. júna 2014

Mint melon*

Dva krát do mesiaca musím ísť povinne do drogérie (plienky). Keďže všetky ženy vedia, že sa odtiaľ odchádza veľmi ťažko bez nejakej tej "odmeny" pre seba, tak je vám jasné, že to tak isto bolo aj u mňa. Ospravedlňujem to tým, že dnes je môj deň a tak si to zaslúžim :D

Značku Aussie som si zamilovala od prvého okamihu. Krásny a jednoduchý dizajn obalov a vo vnútri produkt, ktorý spĺňa do bodky všetky čo je sľúbené na etikete. Navyše keď sa povie Austrália, tak sa mi v hlave vynárajú spomienky na tých úžasných Austrálčanov z dovolenky... Ehm.. Ale o tom som už písala milión krát ♥ Aby som neodbáčala - Tento krát som si vybrala kondicionér na rozlietané a kučeravé vlasy. Ja ich mám síce iba jemne vlnité, ale vedela som, že kúpou neurobím krok vedľa.

1

Má krásnu mintovú farbu a tiež aj nádherne vonia (ako všetky Aussie produkty). Už po prvom použití som mala vlasy viditeľne hebkejšie a menej rozlietané. Stojí síce o niečo viac ako bežné drogériové kondicionéry, ale priplatiť sa oplatí ♥

2

Balea a ich limitky ma naozaj bavia. Takmer vždy si u nich nájdem niečo z čoho som paf. Keď však prišli na trh so sprcháčmi a telovými mliekami, ktoré voňajú ako melón, tak som šla k zemi :D Všetko čo sa spája s jahodami, alebo melónmi je u mňa obrovským MUST-HAVE. 

3

Sprcháč je krémovej konzistencie a má narúžovelú farbu. Bála som sa, aby ma zbytočne nevysušoval ako väčšina sprchovým gélov / mliek, ale príjemne ma prekvapil keďže je k mojej pokožke oveľa jemnejší ako napríklad DOVE, ktorý sa vyznačuje práve kvalitnou hydratáciou a neškodnosťou aj k citlivej pokožke. Asi si idem kúpiť do zásoby ešte zopár balení :D

4

Už dlho mi chýbala báza pod make up. Ako obvykle som si zašla ku stojanom značky Dermacol po milovanú Satin Base. Všimla som si však túto od Catrice, ktorá sľubuje celkom pekné veci, najmä čo sa pórov týka, takže uvidíme ako obstojí keďže som ju ešte nemala možnosť skúsiť.

5

Má konzistenciu akoby našľahaného krému. Pripomína mi dosť bázu od L´oreal, ktorá je na chlp rovnaká. Dokonca aj tá chemická vôňa je identická. Tá ma však ohromne dráždila a stála ešte aj päť krát viac ako táto (cca 4€). Som naozaj zvedavá.

6

3 komentáre:

  1. Sprcháč s melónovou vôňou mám aj ja a keby som mohla tak ho aj fetujem :D. A po tej báze od Catrice som pozerala v drogérii aj ja ale nakoniec som ju nevzala. No daj potom vedieť, že aká je, lebo aj mňa dosť láka :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež mám ten sprcháč, zbožňujem tú vôňu :D
    A Aussie som si musela po tých všetkých recenziách zaobstarať a zajtra som zvedavá ako ho vyskúšam :)
    Ďakujem za tip na bázu od Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daj vediet ako baza obstala prosim. Tiez kupujem len DC ale je rozdiel 15 a 4 € :) myslis, ze sa hodi aj na velmi suchu plet?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥