štvrtok, 24. júla 2014

Mint sunrise*

Ani som si nestihla uvedomiť ako týždeň ubehol a už je štvrtok. Zajtra v noci odchádza celá rodina na dovolenku a tak zostanem s krpcom úplne sama. Už teraz sa bojím toho ako pôjdem vôbec do sprchy a podobne :D Našťastie bude u mňa prespávať priateľ a ten už sa na krpca veľmi teší. Som zvedavá ako dlho mu vydrží to nadšenie, keďže je zvyknutý vyspávať až do obeda a ja som hore už od piatej rána :P Navyše Matúško je veľmi živé dieťa, takže dá pekne zabrať. Nehovoriac o tom, že krpec chce byť stále so mnou. Držme mu všetci palce :))

Dnes tu mám pre vás iba obyčajný random post so zopár fotkami, ktoré sa mi priam rozmnožujú v telefóne :)

1

Sójové mlieko teraz pijem na litre. Najmä toto vanilkové, ktoré je dokonalé aj na prípravu ovsených vločiek. Netreba k nim pridávať žiadny cukor či iné dochucovadlá a to si pri mojom chudnutí naozaj musím pochváliť. // Myslím, že sa u nás nepočuje často veta "Mám málo plienok." :D

2

Jeden z tých okamihov keď vydrží byť sám. A nevadí mu to :D // Ako som už veľa krát písala, pôrodom sa mi úplne zmenili chute. Tu je názorný príklad. Donedávna som olivy úplne nenávidela. Teraz im jem stále a so všetkým.

3

♥ // Išiel mu obľúbený seriál :D (Simpsonovci. Klasika :D)

4

Už som to raz písala - Západ slnka. Červená obloha. Nočný život začína. Jednoducho povedané - Moja najobľúbenejšia časť dňa.

5

Absolútne najobľúbenejší top. // Spoločná selfie je nevyhnutnosť ♥

21 komentárov:

  1. pekné fotky, Lauri! Priateľovi držím palce, ale určite to všetci spolu v pohodičke zvládnete :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj sme to nakoniec naozaj zvládli :)

      Odstrániť
  2. ani neviem popísať aká som rada že si späť! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj drobec je svetový ;) a Simpsonovci? veru aj klasik :D a s Alpro si môžme štrngať aj keď u mňa stále vedie čoko príchuť.Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drobec ti pekne rastie, čím dalej sa na teba viac podobá :) A stými chutami si ma dostala. Olivy tiež neznášam, no som zvedavá, či so mnou raz niečo urobi tehotenstvo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma teraz potešila :) Snáď s tebou to tak nezamáva, alebo je to len o vsugerácii :D

      Odstrániť
  5. Krásné, krásné :) !
    To sójové mléko jsem měla čokoládové ale bohužel mě to vůbec nezachutnalo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm.. to som nemala, tak neviem posúdiť :)

      Odstrániť
  6. Krásny článok Laura. Som vážne rada, že si sa vrátila. Aj s Matúškom. Poriadne podrástol, naposledy bol úplne malilinký. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky :) A určite to zvládneš!! :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja zboznujem olivy tak dufam, ze u mne potom nenastane opak :) ze mi prestanu chutit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no selfie s najkrajšou mamičkou, no nádhera! :).
    inak, super fotky! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky :) A máš nádherného syna!
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥