štvrtok, 7. augusta 2014

Back to the roots*

1

Dedinské dievča. Nálepka, ktorej sa nikdy nechcem zbaviť. Nie je dôvod. Som hrdá a najmä šťastná, že som mohla vyrastať tak, ako som vyrastala. Lezenie po stromoch, permanentne rozbité kolená, ktoré som musela každú nedeľu skrývať pod silonkami ako slušné dievča. Doma ste ma našli iba počas nočného spánku a na obed (aj to z donútenia). Keď mi nie je najlepšie, zlepšujem si náladu spomínaním na to, ako sme s kamarátkami vysedávali na vyhriatych schodoch nášho rodinného domu s ubolenými nohami po celodennom pobehovaní a korčuľovaní... O to viac sa snažím robiť všetko pre to, aby som mohla Matúškovi zabezpečiť to isté. Minimálne aspoň miesto pre život, na ktoré bude rád spomínať ako ja. Úprimne by som totiž za žiadnu cenu nechcela vyrastať v dnešnej dobe plnej rôznych moderných výdobytkov a zatvorená niekde v paneláku uprostred samého betónu. Ale to len tak na okraj :)) 
Tieto (a aj ďalšie iné) "pilotky" nájdete na LetnýHit.sk

2
3
4
6

16 komentárov:

  1. To ti závidím
    Já v tom paneláku od mala jsem a jsem extrémně nespokojena. Co bych dala za to žít na vesnici! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme sa tiež museli sťahovať do paneláku, ale za svoj ozajstný domov stále považujem náš dom na dedine :)

      Odstrániť
  2. Zila som na dedine, zila som aj v meste a opat som zakotvila na dedine :) Kazde ma svoje vyhody aj nevyhody, je to aj o cloveku. Aj ti z panelaka vedia prelietat cely den vonku na preliezkach, popripade niekde v zahrade alebo na rodinnej chate :D Ale dedina ma svoje caro, aj ked ja na nej nemam rada ze vsetci vedia o kazdom tvojom kroku. To mi je trochu neprijemne, hlavne ked sa stahujes do noveho a cela dedina uz ta pozna pomaly :D Ale spatne ked si to vezmem mi vyhovuje viac ako byvanie v panelaku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Všetko má svoje pre aj proti. Teraz bývam v meste a tá anonymita je naozaj na nezaplatenie :)

      Odstrániť
  3. Ja som tiež vyrastala na dedine, teraz kvôli škole žijem v meste ale vyzerá to tak, že budúcnosť prežijem znova na dedine. :)... Úplne s tebou súhlasím s tým, že nie je nič lepšie ako prísť večer domov vybehaná a unavená z aktivít, ktoré v meste nikdy nezažiješ. :)... Krásny článok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Prvá veta je ako z môjho života :))

      Odstrániť
  4. hezké fotky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné fotky :) ja som na dedine nikdy nežila a ani si to neviem predstaviť, no každý je iný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tiež som vyrastala na dedine a vobec sa za to nehanbím. Aktuálne však žijem v menšom meste a vyhovuje mi to.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky jsem tak vyrůstala a pořád na vesnici žiju :D Člověk si časem zvykne když ho každé ráno budí kohout a když se hezky obleče vezme si krásné boty musí šlápnout do nějakého bláta nebo něčeho horšího :D to je venkov prostě

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím úplne súhlasiť :) Dodnes si pamätám na také incidenty :D

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥