piatok, 8. augusta 2014

Soya skirt*

Ahojte :) Dnes som sa rozhodla pre malé New In. Nazbieralo sa mi veľmi veľa vecí a radšej vám všetko poukazujem v menších dávkach vo viacerých postoch. Navyše ma chytila mánia nakupovania kníh (Pamätáte sa ? Chcem mať vlastnú domácu knižnicu.) a o nakupovaní cez internet radšej ani písať nebudem :D  Berte prosím na vedomie, že všetko bolo fotené narýchlo a podľa toho vyzerá aj kvalita fotiek ;)

1

Nová košeľa pre krpca. Bude si musieť ešte aspoň mesiac počkať pokým do nej dorastie, ale keď som ju v H&M uvidela, tak som ju tam už nedokázala nechať. Bude z neho najlepšie oblečené x-mesačné dieťa :D

2

Pre seba som si ukoristila iba basic kúsky ako maxi sukňu s rázporkom nad koleno z Bershky, tepláky na behanie, môj milovaný top z NY a koženú nude kabelku. Tú však nemám odfotenú. Bola to láska na prvý pohľad a navyše je aj praktická, keďže sa do nej vmestia všetky moje haraburdy (tablet, kozmetika...) a aj krpcové plienky a hračky.

4

Už dlho som chcela vyskúšať Moisture Match od Garnier. Vďaka akcii v 101 drogérii som mu už vážne nevedela odolať. Ak ste si kúpili ich novú micelárnu vodu, tak krém ste dostali zadarmo. // Kde bolo, tam bolo... Mala som raz obľúbený zelený primer od L´oreal, ktorý mi však prestali predávať a navyše stál 18 €. Preto som neodolala a uchmatla si na skúšku tento od Catrice. Nestojí ani zlomok toho od L´oreal, ale mám z neho zmiešané pocity, keďže ten naozaj splnil sľúbenú neutralizáciu začervenanej pleti, narozdiel od Catrice. Ale dám mu ešte šancu a potom sa tu objaví kompletná recenzia.

5

Pôvodne by som si asi žiadnu knihu sama od seba neobjednala, ale keď sestra stoj čo stoj chcela "Never let me go", tak som si kúpila rovno aj ja niečo. (Vždy sa nájde zámienka.) Nechápem ako to dokáže čítať. Mňa rozbilo už filmové spracovanie a preplakala som asi celý film a k tomu čítať knihu, ktorá celý príbeh podá ešte detailnejšie ? No, thanks.

6

Keď krpec zaspí a môžem sa venovať niečomu sebeckému (rozumej - užívanie si, že nikto nevyžaduje vašu pozornosť), tak si treba dopriať aj nejakú tú odmenu. Sójové mlieko s vanilkovou príchuťou je moje číslo jeden.

14 komentárov:

  1. Moc pěkné věci! Zaujal mě ten Moisture Match od Garnier ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. inak.. tiež mávam mánie kupovania cez net. potom zas príde niekoľkomesačné obdobie kedy dávam prednosť "ohmataniu" tej ktorej veci v obchode ;)
    Inak suknica je krásna-škoda že ja pri svojej pidi výške môžem mať najdlhšiu midi lebo inak by som vyzrela ako úplný škriatok :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru sme na tom rovnako :) Ja tiež nie som extra vysoká, ale kúpiť sukňu, ktorá by mala dĺžku až po zem, nenájdem.

      Odstrániť
  3. Sójové mlieko je pre mňa ako droga v poslednej dobe :D. Takže ti úplne rozumiem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné vecičky a s tým mliekom súhlasím, je vynikajúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásné věci :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj,

    nechcem, aby môj komentár vyznel nejako vyrývačne, ani to nemyslím v zlom, len by ma zaujímalo, akým spôsobom si dokážeš toto všetko financovať (nové oblečenie každú chvíľu, kozmetika a iné veci), keď máš malé dieťa, ktoré určite mesačne stojí nemalé peniaze a predpokladám, že v tomto období nemáš trvalé zamestnanie. Materská, brigáda, rodičia alebo tajné fondy? :-)

    Ď.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D To je v poriadku, len si ma zaskočila, keďže od kedy som zostala tehotná nenakupujem ani draho a ani značkovo. Vždy sa pozerám aj na ceny a nekúpim len tak niečo. Ale mám pre teba jednoduchú odpoveď - živnosť a úspory. A najmä rozumné nakupovanie. Sú totiž obdobia, keď si aj tri mesiace nič pre seba nekúpim. Napríklad celého pol roka (počas tehotenstva) som mala výdavky iba ohľadom bábätka a lekárov. Sebe som nekúpila ani len žuvačky :)

      Odstrániť
  7. Ahoj, akurát som narazila na tvoj blog a už som si stihla pozrieť milión príspevkov. Chcela by som sa spýtať na zopár otázok ak to nebude prekážať.
    Ty žiješ momentálne s otcom svojho Matúška? :)
    Čo si urobila so všetkými ružovými vecičkami keď si mala mať dievčatko?
    Vopred ďakujem za odpoveď :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, nežijem. Opustila som ho, kvôli nezhodám. Mám však priateľa s ktorým sme spolu už od tretieho mesiaca tehotenstva. Vecičky som predala, darovala. Zostala mi iba ružová deka, ktorú máme pre istotu odloženú v aute pre prípad núdze :)

      Odstrániť
  8. Pěkné věci a nejvíce se mi líbí košile :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Malý bude velký frajer. :D A mne sa najviac páči ten top. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥