nedeľa, 10. augusta 2014

Summer glow with Avon*

1

Ahojte :) Dnešné nádherné slnečné počasie mi pripomenulo, že mám na pláne recenziu na zopár výrobkov značky Avon. S touto kozmetikou sa stretávam už roky. Keď som bola menšia, moja mama bola Avon lady. Milovala som listovať ich katalógmi. Vždy som si u nich niečo vybrala a tak je tomu dodnes. Aj keď už sa k nim nemám ako dostať. Každopádne dnes vám predstavím a zhodnotím ich dve letné novinky ;)

Prvou je paletka tvorená štyrmi očnými tieňmi, aplikátorom a zrkadielkom. Ako to už u väčšiny AVON paletiek býva. Zbožňujem tieto praktické balenia, ktoré obsahujú všetko čo treba. Aplikátor by som tento zrejme nevyužila, ale v čase núdze (líčenie sa narýchlo na dovolenke) postačí.

2

Na zadnej strane paletky máte aj návod ako vytvoriť líčenie. Ja však preferujem úplne iný štýl, takže to nie je nič pre mňa.

3

Každopádne ma pigmentácia tieňov príjemne prekvapila a musím ju pochváliť. Najmä pri použití bázy pod očné tiene, vďaka ktorej je ich výdrž naozaj kvalitná. Prvé dva tiene sú s jemnými trblietkami. Ostatné dva ich už neobsahujú. Ja odporúčam všetkými desiatimi.

4

Ďalšími produktami sú tekuté očné linky v bronzovej a modrej farbe. Viac sa mi hodia chladné farby, takže táto deep blue je niečo pre mňa. 

5

Manipulácia je jednoduchá a linky naozaj pekne držia po celý deň. U mňa na plnej čiare vyhrávajú klasické čierne linky, ale takéto letné osvieženie nie je na škodu.

6
7

Čoskoro pridám aj nejaké to líčenie ;)

3 komentáre:

  1. Mají nádherné balení/flakonky či jak to nazvat.:D:))) Líbilo by se mi i nějaký článek s líčením na tyhle summer produkty.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja tiež zbožňujem Avon, aj som bola Avon Lady a stále som si veľa objednávala. Celkovo mám Avon kozmetiku rada no niekedy mi príde, že tie tiene hoc sú aj v jednej kolekcii tak jedna paletka krásne bohato pigmentovaná a druhá s ťažkou biedou sa na očiach ukáže. Ale tú modrú linku by som brala hneď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už sa teším na líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥