piatok, 15. augusta 2014

Top two*

Ahojte ;) Nikdy som nebola nejako špeciálne zaťažená na manikúru. Samozrejme, že pestované a upravené nechty musia byť, ale tam to pre mňa začína aj končí. Mnohé z vás máte obrovské zbierky lakov s ktorými by som nevedela čo robiť. Ja ich mám doma dokopy asi sedemnásť a využijem z nich maximálne tri. Po dlhej dobe som sa však rozhodla svoju zbierku trošku oživiť.

Ako prvý mi padol do oka najnovší lak od Catrice. Nielen, že je v mojej najobľúbenejšej kombinácii (strieborná + trblietky), ale zároveň je lakom, ktorý som dlho zháňala a keď som na podobný aj natrafila, tak za nezmyselne vysokú sumu. Laky nie sú niečim, do čoho by som bola ochotná príliš investovať. O to bola moja radosť väčšia, že som našla tento. Na nechtoch vyzerá naozaj efektne a vytvára akúsi pieskovú textúru. Je drsný a z dlhej chvíle ma preto mnohokrát môžte pristihnúť ako si hladkám nechty. Je to naozaj príjemné :D

1

Ak máte skúsenosti s lakmi s trblietkami, tak viete, že ich odlakovanie je jeden veľký boj. Na moje prekvapenie tento zišiel dolu naozaj jednoducho. Tu si môžte prezrieť zvyšné odtiene a taktiež aj druhú novinku od Catrice - laky s holografickým efektom.

2

Jedna vrstva -

3

Dve vrstvy -

4

Druhý lak na ktorý som sa ulakomila je z kolekcie Rita Ora pre Rimmel. Ja mám konkrétne odtieň 203 Lose your ligerie (milujem ten názov). Ide o jemnučkú baby pink farbu. Pri tomto laku som však spokojná iba s jediným a to je výsledný efekt. Lak má totiž veľmi zvláštnu textúru. Neviem, či mám iba ja taký nepodarený kus, ale na nechtoch vyzerá pri prvej vrstve, akoby bola v ňom primiešaná múka. Flakatie a nedá sa naniesť rovnomerne. To isté platí aj pri druhej vrstve. Dokonalé krytie som dosiahla až treťou vrstvou. Aj to len horko ťažko.

5
6

Skromná zbierka. Mám rada všetko pohromade.

7

3 komentáre:

  1. Možno máš skromnú zbierku, ale zato ich aspoň všetky využiješ. Nie ako ja čo ich mám okolo 200 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekné laky, hlavne ten prvý. Na ten druhý som pozerala už aj v obchode viackrát a bola som dosť rozhodnutá, že si ho kúpim, len nejako nikdy k tomu nedošlo, no teraz, keď si písala, že aký je zvláštny, tak sa na to asi vykašlem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pačia sa mi laky podobne tomu prvemu ligotavemu ale vyhybam sa im nelakujem si s nimi z toho dovodu že sa ťažko odlakuvavaju a potom sa ešte viac nechty ničia a ja ich mam polamane aj bez toho:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥