utorok, 25. novembra 2014

Strawberries & Almonds*

Ahojte :) Ako si užívate tieto "škaredé" dni ? Ja si ich rozhodne užívam, lebo toto počasie je jednoducho pre mňa ako stvorené. Vrstvenie oblečenia a doma sa túlenie pod dekou pri filmoch a sviečkach. Čo viac si môžem želať ♥

Pred pár dňami som si zadovážila prvú položku z môjho Wishlistu a ňou je baby pink hrnček. Na čaj ako stvorený. Navyše som si k nemu zobrala aj tú najjahodovejšiu sviečku akú som kedy mala. Vonia famózne a teraz mi celá izba "smrdí" ako jahodový trh. Ale nie, že by mi to vadilo. Keďže v tomto chladnejšom počasí moja pokožka dosť trpí, tak sa krémujem ako o život. Nesmiem zanedbať ani ruky a pre ne som si ulovila krém na ruky od Essence - Cookies & Almond. Najskôr som chcela čerešňový, ale keď som si všimla, že je v kombinácii s kokosom, tak som ho hneď vrátila. Kokos nie je nič pre mňa.Aj keď ani čokoládové vône nie, ale mandle ma presvedčili. Hneď si idem za hrsť dať. Mňam :))

1
2

4 komentáre:

  1. Sviečky z Ikei sú naj naj, super ceny, nádherné vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Essence krém mám a súhlasím, je neprekonateľný. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥