štvrtok, 19. februára 2015

AVON Ultra Color Indulgence*

Avon mi bude navždy pripomínať moje detstvo. Spomínala som vám, že mamina robila Avon lady keď som bola ešte krpaňa a tak mi utkvelo v pamäti ako som sa vždy zamkýnala v kúpeľni a potajomky si skúšala jej make up. Taktiež ma brávala so sebou aj do ich kancelárie, kde som si s tými milými paničkami mohla všeličo skúšať, prípadne ma aj nabalili domov. Veď môj prvý vlastný kúsok z dekoratívnej kozmetiky bol melónový lesk na pery s trblietkami. Práve spomínanej značky.

1

Keď ma Avon znova príjemne prekvapil novým balíčkom, vrátila som sa do vyššie spomínaných čias. Opäť som nedočkavo otvárala obaly a skúšala to, čo som v nich našla. Tentokrát sme spolu s ďalšími blogerkami dostali možnosť vyskúšať novinku - Ultra Color Indulgence

Oficiálny popis →
Rúž s unikátnym gélovým zložením a šťavnatou farbou. 9 z 10 žien miluje ten pocit hydratácie a hladkú textúru*.
Poskytuje ochranu pred slnečným žiarením OF15.
• efektívne hydratuje pery
• dodáva šťavnatú, lesklú farbu
• poskytuje stredné až plné krytie
Účinok:Unikátne, ľahké gélové zloženie bez ťažkých voskov poskytuje luxusnú hydratáciu a jednoduché nanášanie pre zamatovo hebký pocit. Pigmenty čistej farby v hydratačnom géle zanechávajú pery neuveriteľne šťavnaté, svieže a lesklé. Zloženie poskytuje ochranu pred slnečným žiarením.


2

Na recenziu mi boli poskytnuté štyri odtiene. Podľa balenia som čakala, že najviac mi bude farebne vyhovovať Royal Peony a Petal Pink. Od Daffodil Petal a Honey Flower som moc nečakala. Paradoxne po nanesení boli moje dojmy presne naopak.

3

Za veľké výhody považujem úžasnú hydratáciu (nezvyknem nosiť rúže, pretože ma hrozne vysušujú) a jednoduché nanášanie. Pracuje sa s nimi naozaj ľahko a intenzitu farby si môžte koordinovať podľa toho, koľko vrstiev na pery nanesiete (a stále vyzerajú prirodzene). Od jemného a sladkého looku až k dramatickému nočnému make upu.

4

Nemôžem nespomenúť vôňu. Ja som jednoducho "voňavá" a tým pádom neznesiem niečo, čo mi smrdí. Pri nových gélových rúžoch taký problém mať určite nebudete. Ak ma niekde na verejnosti uvidíte s našpúlenými ústami, tak len preto, že sa snažím si ich ovoňať :D Navyše mi aj chutia :P

5

V prípade, že sa chystáte na rande (alebo akúkoľvek inú príležitosť, keď budete zaručene chcieť dať bozk svojmu mužovi), tak odporúčam naniesť iba tenšiu vrstvu rúžu a pery trošku preklepkať prstom, pretože inak bude hneď jasné, od koho je taký "špinavý" ;) Otláčanie a menšia výdrž sú u mňa jediným, čo mi na týchto rúžoch prekáža. Ale čo môžte očakávať od produktu, ktorý pery krásne hydratuje. Nikto nie je predsa dokonalý. Musím pochváliť aj samotné balenie.
royal peony daffodil petal
Royal Peony // Daffodil Petal

pink petal honey flower
Pink Petal // Honey Flower

Na záver by som spomenula, že na výber máte až dvadsať rôznych odtieňov. Gramáž produktu je 3g. Bežná cena 6, 90 €, teraz 3, 50 €. Už ste skúšali túto voňavú novinku ?

P.S. Nevšímajte si, prosím, tie šialené medzery medzi textom a fotkami. Blogger sa mi dnes rozhodol bojkotovať akékoľvek formátovanie.

11 komentárov:

  1. Vsechny odstiny vypadaji krasne, nejvice se mi na tobe libi Royal Peony a Honey Flower :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rtěnky se mi moc líbí, jak barvy tak vzhled:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne odstiny rtenek, slusi ti:)

    PS: Zvu te na svoji giveawayna mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite sa prídem pozrieť :)

      Odstrániť
  4. Krásna, odtiene ti veľmi pristanú:)Tiež plánujem ich kúpu.Moc,moc ti to pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Odporúčam :)

      Odstrániť
  5. krásne líčenie!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Po těchto rtěnkách pokukuji už docela dlouho... Mají opravdu překrásné odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥