streda, 11. februára 2015

DIY : Hair mask*

Ahojte ;) Moje vlasy si toho so mnou vytrpeli až dosť a rozhodla som sa ich čo najviac rozmaznávať a už im toľko neubližovať ako kedysi. Na hlave som mala snáď už všetky farby a tak som si povedala, že keď už nie je čo skúšať, vrhnem sa radšej na pestovanie prirodzenej koruny krásy. Na Pintereste (závislosť !) som nedávno objavila jednu veľmi jednoduchú masku a tak som sa do nej pustila. Milujem projekty "Do it yourself". Mala som len malý problém - vajíčko. Je to jedna z prísad a poviem vám, že stále sme sa neskamarátili. Surové živočíšne záležitosti ako vajcia či mäso, chytám len v rukaviciach. Som divná, ja viem :P

1

Prísady :
1 vaječný žĺtok
1 lyžica medu
3 lyžice olivového oleja

Všetko zmiešame dokopy tak, aby sa prísady spojili a masku nanášame na vlasy. Odporúčam iba od uší smerom ku končekom, aby ste si ich pri korienkoch zbytočne nezaťažili (olejom). Vlasy sú najviac zničené práve v týchto miestach, takže by bolo aj tak zbytočné nanášať masku na celú dĺžku. Vlasy si jednoducho zopnite štipcom a nechajte pôsobiť aspoň hodinu. Potom si vlasy umyte šampónom, prípadne aj kondicionérom tak, aby vám v nich nezostali zvyšky masky a kochajte sa výsledkom.

2

Funguje to ?
Pre mňa stopercentne. Vyskúšala som snáď všetky masky sveta, vrátane aj tých priamo od kaderníka, ale so žiadnou som ešte nedosiahla takýto efekt. Vlasy sú už na prvý pohľad hebkejšie, zdravšie a krásne sa lesknú. Navyše táto maska rieši problém, ktorý väčšinou riešime zastrihávaním - rozštiepené končeky. Nie, že by ich zjednotila tak, akoby vôbec ani neexistovali, ale je to obrovský rozdiel. Ja som tak krásne vlasy mala snáď pred piatimi rokmi. Rada by som vám poskytla aj fotky pred a po, ale práve ju mám na vlasoch. Takže možno zajtra na Instagrame ;)
Rozhodne tento DIY vyskúšajte a dajte mi potom vedieť ako ste dopadli. Nejde o žiadnu chémiu, či niečo iné, čo by vám mohlo uškodiť, tak prečo nie ? ;)

18 komentárov:

  1. Mne táto maska bohužiaľ nijak nepomohla a to som ju skúšala veľakrát :) Radšej mám kokosový olej :)

    More than Fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne ? Ja kokosový olej zbožňujem, ale vďaka tejto maske vlasy dostali výživu, ktorá im tak chýbala. Zrejme nemáš na hlave takú slamu ako ja :P

      Odstrániť
    2. Ja mám slamu len na končekoch, ale aj to sa už pomaly dostáva do normálu :) Na moje jemné vlasy bola kombinácia medu a vajíčka skôr horor a po umytí som ich mala neskutočne domotané :)

      Odstrániť
    3. Tak zrejme už vieme kde bol problém. Ja som ich mala naozaj suché a lámali sa jedna radosť.

      Odstrániť
  2. A po koľkom raze si zbadala účinky? Či to hneď po prvom? Si ma inšpirovala, idem miešať, tak či mám očakávať niečo hneď ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne hneď po prvom :P

      Odstrániť
    2. Lebo sa mi zdá, že máme podobný typ vlasov, tiež si kucerava, čo zehli, však? :-D

      Odstrániť
    3. Nanešťastie máš pravdu :D

      Odstrániť
    4. A čo by som teraz dala za tie kučery, čo som mala pôvodne :-( Krásne nadychane, hladké, žiadne krepovatenie, ach jo :-( Také sušienky, čo vypiju strašne veľa oleja :-(

      Odstrániť
    5. Ani mi nehovor. Prírodné, husté vlny... Ja tiež mám pocit, že olej pijú ako šialené a stále im nie je dosť. Aspoň, že sa môžme vyhovoriť, na mladosť = hlúposť. Teraz musíme napravovať škody.

      Odstrániť
    6. Tak... Urobila som všetko potrebné, presušila fénom, naniesla olej, skrutila do slimáka, uvidíme ráno :-D Ale sú na dotyk jemnejšie, na pohľad lesklejsie, máš ma na svedomí :-D

      Odstrániť
    7. Som na seba pyšná :D :)) Aj keby si zaznamenala len minimálnu zmenu, tak som rada :)

      Odstrániť
  3. Domácí masku jsem ještě nezkoušela, ale tahle vypadá jednoduše a všechno máme doma, tak asi vyzkouším :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daj mi potom vedieť ako si dopadla ;)

      Odstrániť
  4. Takúto masku som ešte neskúšala, skôr preferujem masky, ktoré som nevyrobila ja:D
    Ale super tip, určite musím vyskúšať!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mam nejradši avokádovou - med, olej, avokádo, možno i s jogurtem :-) A zrovna si ji jdu vyrobit, půlku jsem teda snědla k večeři :D

    kraskadne.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. fiha, že už výsledok po prvom použití? :D Vidím to tak, že v sobotu idem skúšať. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥