sobota, 14. marca 2015

Shopping for baby boy*

Ahojte :) To, že rada kombinujem veci, ktoré sú cenovo dostupné s tými drahšími značkami je už o mne všeobecne známe. Myslím si, že to keď je človek ovešaný značkami automaticky neznamená, že je štýlovejší ako ľudia, kt. sa obliekajú v bežných obchodoch. Dnes som si pre vás pripravila článok o vecičkách, ktoré plánujem Matúškovi v najbližšej dobe zadovážiť. Krpec rastie ako z vody a preto nastal čas na veľké nákupy oblečenia pre nasledujúce sezóny. Oblečenie, ktoré som si vyhliadla je z trošku vyššej cenovej kategórie a nábytok zasa z o niečo dostupnejšej. Značku Esprit mám veľmi rada a vlastním od nich nejeden kúsok. Bola som nadšená, keď som zistila, že majú aj detské oblečenie a klamala by som, ak by som tvrdila, že by som nechcela podobné kúsky vo svojom šatníku. Napríklad ten perfektný žltý kabátik.

e1

Ak máte doma, alebo v blízkej rodine detičky, tak určite viete, že domáce outfity sa väčšinou skladajú z dvoch a tých istých kúskov. Bodyčka a pančušky. Ideálne pohodlné, teplé a zároveň ľahko vyzliekateľné ak sa stane nejaký ten incident pochádzajúci z tráviaceho systému. Veď viete :)
Neviem ani opísať aká viem byť šťastná, keď ideme len na obyčajnú prechádzku. Nielenže sa môžme vyvetrať a nebyť len zatvorení doma, ale aj využiť tie krásne outfity. Priznám sa, že čoraz viac ma baví obliekať krpca ako seba. Ale nebojte, stále o seba dbám. Nikdy by som totiž nechcela patriť medzi zanedbané ženy, ktoré sú schopné vyjsť z domu s mastnými vlasmi. Ale to už som odbočila.
Najbližšie nám do zbierky určite pribudnú nové tepláčiky, košele či topánočky. Žltý kabátik plánujem kúpiť určite, pretože to bola jednoducho láska na prvý pohľad ♥ Toto nádherné oblečenie nájdete na stránke ESPRIT.CZ

i1

V blízkej budúcnosti by som sa chcela už definitívne osamostatniť a vyriešiť si vlastné bývanie. Kedysi som si myslela, že najviac ma bude baviť zariaďovať si svoju pracovňu a knižnicu, ale akosi ma to čoraz ťahá k detským izbám. Preferujem najmä kombinovanie čistého štýlu nábytku, jednoduchých línii a farebných doplnkov. V podstate to celé vyvážiť tak, aby to nebolo ani moc chladné, ale ani moc "prečačkané". V deťoch treba pestovať ich fantáziu a čím sa dá viac podporiť ako rozkošnými lampami - strašidielkami, po ktorých som túžila už ako mala, napríklad. Alebo koberec s cestami na hračkárske autíčka, ktorý sme už stihli kúpiť, pretože je to opäť kúsok, po ktorom som veľmi túžila, ale ako dievča by som ho nevyužila tak, ako sa patrí. Všetko z obrázku nájdete na IKEA.SK

A čo vy ? Tiež sem tam zablúdite do detských oddelení ?
Je nejaká detská hračka, ktorú by ste si kúpili aj teraz ?

9 komentárov:

  1. To detske obleceni vypada opravdu krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné oblečení. Já své holky oblekám co chvíli jako princezny -ne přehnaně načančaně, ale snažím se stylově, teda jakmile jdeme ven. Doma to střídáme, ale je pravda, že body a punčošky vedou :-)
    http://aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuu to oblečenie je krásne :) ja si myslím, že krásne kúsky majú aj v FF, pre synovca som tam kupovala tričko napríklad. a je to pravda takí malí krpci rýchlo rastú :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já se prostě těším až budu mít dědi z jednoho prostého důvodu :D Budu jim pořád kupovat oblečky a oblíkat je do nich :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Být chlapeček a mít tuhle velikost, jdu do nich! Oblečení na prcky je neuvěřitelně roztomilé. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na malých je vždy množstvo pekných vecí a tieto pre Matúška sú krásne, a aj ten nábytok:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja si myslím, že pre malé deti je zbytočné kupovať trašne drahé značkové kúsky, však z toho hneď vyrastú. Ale to hovorím teraz, už to vidím, že keď budem mať vlastné dieťa, bude mať v skrini tie najkrajšie a najdrahšie vychytávaky :D

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY :) Nika z Break the Rules

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I follow you via gfc #512, follow back? :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ja teraz do detských oddelení zabludim pravidelne :) Ale pre drobčeka už máme všetko nakupene a tiež sa teším, ako si ho budem obliekať :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥