sobota, 16. mája 2015

Avon Nutra Effects*

1

Ahojte ;) Dnes tu mám pre vás článok v spolupráci so značkou Avon. Tentokrát mi boli zaslané ich dve novinky - krémy s aktívnym komplexom s výťažkami z chia semienok (modrý) a granátového jablka (fialový). V najnovšej rade krémov Nutra Effects nájdete až päť rôznych druhov s rozdielnym zameraním (vrátane nočnej starostlivosti), takže si zaručene vyberie každá z vás. Ja som dostala práve vyššie spomínané dva, tak sa na ne pozrieme trošku detailnejšie. Budem sa však snažiť byť stručná, aby ste z recenzie nemali hlavu ako kýbeľ :P

2

Denný ochranný hydratačný krém pre viditeľne hladšiu, jemnejšiu a zdravšie vyzerajúcu pleť. 
Vhodný pre všetky typy pleti. Obsahuje OF15.
• vyživuje a obnovuje hydratáciu
• vyhladzuje suchú, popraskanú pleť so šupinkami
• posilňuje bariéru pleti a chráni ju pred stratou hydratácie a vonkajšími vplyvmi

Účinok :
Gélové zloženie bez obsahu olejov s aktívnym komplexom s výťažkami z chia semienok podporuje produktívne bunky vo viacerých vrstvách pleti a rýchlo sa vstrebáva. Semienka chia sú jedny z nutrične najvýživnejších semienok na svete, sú bohatým zdrojom Omega-3 mastných kyselín, vitamínov a antioxidantov. Dokážu vstrebať až 12-krát viac vody, než aká je ich hmotnosť, preto dokážu udržiavať hydratáciu dlhšie. Tento krém pomáha posilňovať bariéru pleti a chráni ju pred dehydrujúcimi vonkajšími vplyvmi, poskytuje hydratáciu a výživu a obnovuje zdravý vzhľad pleti. Neupcháva póry. Hypoalergénny. Bez parabénov. Dermatologicky, alergiologicky a klinicky testované. Vhodné pre citlivú pleť. Chráni pleť pred škodlivými účinkami slnečného žiarenia s OF15.

Moje dojmy :
U mňa platí jedno základné pravidlo - kozmetika mi musí voňať a pri tomto kréme to bola rozhodne trefa do čierneho. Je naozaj príjemný, ľahký a svieži. Používam ho veľmi rada, pretože na dokonalú hydratáciu stačí aj malé množstvo a preto sa aj pomaly míňa. Už po prvom použití som si všimla, že pleť pôsobí žiarivejšie a vyživenejšie. Osobne mám dosť problém s hydratáciou, ale odkedy ho používam, nemusím sa báť, že sa ráno zobudím a objavím si na tvári ďalšiu suchú šupinku.

3

Denný krém s obnovovacím účinkom na redukciu prvých príznakov starnutia. 
Pre vekovú kategóriu 35+. Obsahuje OF20.
• redukuje viditeľnosť vrások a jemných línií
• hydratuje a vyživuje
• vyhladzuje a spevňuje pleť

Účinok:
Denný krém hydratuje a pomáha znížiť viditeľnosť prvých príznakov starnutia: jemné línie a prvé vrásky. Zloženie s aktívnym komplexom s výťažkami zo semienok granátového jablka, ktoré sú plné antioxidantov, pomáha spomaliť proces starnutia pleti a obnovuje jej mladistvý vzhľad. Krém je navrhnutý na podporu tvorby kolagénu a elastínu a podporu metabolizmu pleti pre lepšie fungovanie jej buniek. Neupcháva póry. Hypoalergénny. Dermatologicky, klinicky a alergiologicky testované. Vhodné aj pre citlivú pleť. Chráni pleť pred škodlivými účinkami slnečného žiarenia s OF20.

Moje dojmy :
Vzhľadom na to, že nepatrím do cieľovej skupiny používateliek tohto krému (chvalabohu :P), tak som dala krém odtestovať mame. Tá si veľmi pochvaľovala vôňu (ktorá mne zasa nevyhovovala) a fakt, že pleť je počas celého dňa krásne hydratovaná. Taktiež si krém veľmi dobre sedí s make up a nijakým spôsobom ho nenarúša a ani nevytvára fľaky.

4

Konzistencia je bežná ako u iných pleťových krémov. Modrá verzia je však ľahšia a preto aj ideálna  ako podklad pod make up. Fialová verzia je o niečo hutnejšia, no stále príjemná a zbytočne pleť nezaťažuje. Veľkosť krémov je 50 ml.

Celkovo sme s krémikmi veľmi spokojné a rozhodne odporúčame. Teraz ich navyše kúpite za výhodnú cenu 4,50 € ;)

5

9 komentárov:

  1. Super recenzia:-)..z tejto rady si plánujem kúpiť zmatňujúci denný krém:)
    PS: Krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek také o krému uvažuji :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super typ :-) chtěla jsem ho vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá recenze, krémy od Avonu mám moc ráda :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/in-mood.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že som im moc neverila, ale teraz ich zbožňujem :)

      Odstrániť
  5. Super recenzia ;) Moja mamka ich tiež má a je spokojná, takže na nich niečo bude. :)

    Giveaway na mojom blogu:
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že jej vyhovujú. Mňa naozaj príjemne prekvapili :)

      Odstrániť
  6. Super recenze, nějaký z těch krémů bych chtěla vyzkoušet :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥