nedeľa, 21. júna 2015

Lolita*

Ahojte :) Rozhodla som sa urobiť si radosť zopár vecičkami, ktoré som mala vyhliadnuté už pomerne dosť dlhú dobu. Je to nejaký ten týždeň čo si najprv urobím wishlist a až potom si danú vec kúpim. Mám vďaka tomu dostatok času premyslieť si, či vybranú vec naozaj chcem, pretože v nákupnom ošiali neraz kúpim kúsky, ktoré sa mi už na druhý deň nepáčia. Navyše som momentálne posadnutá nákupom nábytku a bytových doplnkov, takže to celé odriekanie ani nie je odriekanie. Iba míňam niekde inde :D

1

Malé kabelky sú niečo, čo mi celý život chýbalo. Zväčša som nakupovala veľké "kravy" a nosila v nich celý svet. Teraz si čoraz viac užívam ten pocit, keď si zbalím len doklady, peniaze, kľúče, telefón a balzam na pery. Je to pre mňa určitý typ voľnosti. Predsa len, na nosenie päť kilovej kabelky som už pristará :D

2

Šperky sú časť môjho šatníka, ktorá je momentálne žalostne chudobná. Mnoho kúskov som vyhodila, pretriedila a akosi som nemala čas si svoju zbierku obnoviť. Popravde, ani sa mi nič nepáči. Výnimkou bol tento set náramkov, ktoré sa mi (z neznámeho dôvodu) okamžite zapáčili. Navyše nie je šanca, že by mi ich krpec zničil. // Pôvodne som si tento top nechcela kúpiť vzhľadom na jeho dĺžku, keďže nie som fanynka holých pupkov v meste (a na iných miestach, kde sa patrí vyzerať aspoň trošku kultivovane. Nie ako na kolotočoch či dovolenke.), ale už dlho som podobný kúsok chcela. Potom ako do môjho šatníka pribudla nová púzdrová sukňa s vyšším pásom, vedela som, že budú ideálna dvojka. // Skladovanie make-upu chcelo tiež už menšie oživenie a táto dóza s tromi priehradkami je na to ako stvorená. Samozrejme, že je z Ikea. Inde už krabičky ani nekupujem.

3

Keď už tu máme leto, chcelo to aj letné topánočky. Vyhliadnuté som mala sandálky, žabky a lodičky. Dva kúsky z toho vidíte na fotke, lodičky nemali vo farbe a ani čísle, ktoré som chcela. Škoda. Ak by sa vám zdalo, že inklinujem k infantilným kúskom, tak sa vôbec nemýlite. Mašličky, srdiečka, volániky, čipka.... Nedokážem im odolať a dosť sa to odráža na všetkých mojich nákupoch.

4

Keď príde na púzdrové sukne, tak som rozhodne ich fanúšik číslo jedna. Toto je tá, ktorú som spomínala už vyššie. Ide o obyčajnú úzku sukňu s vysokým pásom. V spodnej časti má však takýto zaujímavý detail a ja sa už neviem dočkať, keď ju skombinujem s nejakými krásnymi lodičkami.

A čo vy ? Čo ste si naposledy zadovážili a čo naopak ešte plánujete kúpiť ? :)
Krásny zvyšok víkendu prajem.

24 komentárov:

  1. do tej kabelky som sa zamilovala, keďže ja nosím len malé kabelky :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabelka je boží.. :-) i botičky jsou krásné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...v tom prípade som aj ja infantilná, lebo tvoje topánočky sa mi veľmi páčia:)) Ja som si naposledy kúpila šaty na promócie, ale inak už dllllho nič, nejako sa mi nič nepáči a tak nejak som asi aj spokojná s tou zásobou vecí, ktorú aktuálne doma mám (?). Pekný deň ti prajem:) **DAY by DAY**

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tom mám podobne :)) Ďakujem, aj tebe ♥

      Odstrániť
  4. Skvelé kúsky;).. ja som si nedávno kúpila šaty na fotenie, sandálky si si kúpila krásne;)..Kde si prosím ťa kúpila tu kabelku a top?;) sú krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, tie by som chcela vidieť :)
      Oba kúsky sú z Bershky :)

      Odstrániť
  5. Kupovať je stále čo a ja radšej ani nebudem menovať, čo všetko mám na zozname. U teba sa mi veľmi páčia sandálky, odkialže sú?? Nejaké by sa zišli aj mne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým musím súhlasiť, len ja osobne sa už snažím nemíňať toľko na tieto veci. Pokušenie je však veľké :) Sandálky sú z CCC ;)

      Odstrániť
  6. Kabelka je pěkná. Já nosím jen velké kabelky a stále mě láká do nich něco dávat a pak to nosím stále sebou až je v ní hrozný nepořádek. To se u malé kabelky určitě stát nemůže. :-D Líbí se mi i náramky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem dokonalú organizáciu kabelky, ale aj tak sa vždy stane, že v nej mám polovicu bytu, takže u malej sa toho naozaj nemusím báť :)

      Odstrániť
  7. Nadherna kabelka.. Minimalisticka, jemna a elegantni :) Presne neco takoveho potrebuju ..
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne kusky, sandalky, top, kabelka sa mi neskutočne páčia, krásne :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Som rada, že sa páčia :)

      Odstrániť
  9. Sandalky a kabelka sú krásne. :-) majú peknú farbu :-) .. ja tiež nakupujem len malé kabelky, keďže som aj dosť malá :-D len niekedy mám problém napchať do nich všetko čo "potrebujem".
    Potom by si mohla pridať aj nejaký outfit, napríklad s tou sukňou a topom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ďakujem :)
      Určite pridám, ak nezabudnem :P

      Odstrániť
  10. Krásné věci sis koupila :) Vidím, že si budu muset udělat výlet do Ikei, už nemám kam dávat laky na nehty :D A ten krátký top bych se nebála nosit i k sukni s nízkým pasem když na to máš postavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, to je super nápad ;)
      To áno, s tým súhlasím, ale ja som rada za "slušnú" :)

      Odstrániť
  11. Ja malé kabelky milujem <3 segra sa potom stále hnevá, že polovicu vecí musí brať ona :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chúďa :D U nás je to so sestrou presne naopak :D

      Odstrániť
  12. skvele veci! ten top vypada krasne:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥