streda, 8. júla 2015

How to make brows wow*

Ahojte :) Ako si užívate tieto šialené horúčavy ? Ja trpím ako šialená, lebo som skôr zimný typ. Stačí aby som si na 5 minút sadla a už som prilepená ku stoličke. Von tiež chodíme len večer lebo krpec veľmi zle znáša horúčavy. Už nech je jeseň a prší :P Inak mám toho zasa veľa, neviem veľakrát čo urobiť skôr. V tom mi však pomôžu nové zápisníky na "To Do" listy (kuk môj Instagram), ktoré som si zamilovala hneď na prvý pohľad. Odporúčam ;)
Dnes mám po kompletnom upratovaní bytu (ako ja nenávidím špinu a neporiadok) a už si zájdeme kúpiť len poriadne veľký melón ♥, takže sa vám hlásim. Pripravila som si pre vás menšiu recenziu novinky od Essence, ktorá je už nejaký ten čas v predaji →

1

Pokiaľ si dobre pamätám, tak som bola odjakživa najspokojnešia s Essence keď sa jednalo o obočie. Nestojí veľké peniaze a zároveň dosiahnete nadmieru uspokojivý výsledok. Keď sa k tomu pridá aj rozkošný dizajn balenia, nie je o čom. Všetky tieto body paletka "How to make brows wow" spĺňa.

2

Obsahuje tri odtiene hnedej, takže predpokladám, že bude vyhovovať každej z nás. Ja používam najtmavší a sedí mi ako ešte žiadny. Zároveň v paletke nájdete aj highligt tieň, ktorý je krásne pigmentovaný.

3

Aby ste mali všetko po ruke, v balení sa nachádza pinzeta a aplikátor ako na tiene na obočie, tak aj highlight. (Prepáčte za moje nechty. Ešte som nenašla taký, ktorý by zostal nepoškodený po umývaní podlahy :P)

4

V prípade, že s takýmto typom úpravy obočia ešte len začínate, pomôže vám tento jednoduchý a prehľadný postup.

5
6
7

Máte s touto paletkou skúsenosti  ? Čo na najradšej na obočie používate vy ?

15 komentárov:

  1. Já na obočí nic nepoužívám, maximálně si ho vytrhám, ale tahle paletka vypadá opravdu velmi dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto paletku mám také a je úžasná. Jak co do spokojenosti s vlastnostmi a kvalitou produktu, tak vzhledem obalu. Akorát ten štěteček není moc velká sláva. Jinak je tahle věc ale super :)

    Spotřebováno: Červen 2015

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, ja mám od Essence inú sadu na úpravu obočia (takú tú v priesvitnom obale s dvoma tieňmi), tam bol tiež nie celkom najlepší štetec, ale ja som si ho zastrihla a je super! Vyskúšaj:)

      Táto paletka vyzerá výborne, keď miniem svoju súčasnú (čo bude onedlho), pôjdem sa po tejto pozrieť, ďakujem za tip, vôbec som si ju v drogérii nevšimla:) **DAY by DAY**

      Odstrániť
  3. Po téhle paletce už jsem se dívala, ale nakonec jsem si ji nevzala. Každopádně barvičky vypadají vážně dobře a ten design je super :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto paletku som si v drogérke ešte nevšimla, ale zaujala ma na fotkách:)... ja si obočie nedokresľujem ani nič, nechávam ho voľné😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá dobre, ale ja som ju nikde v drogérií nevidela! :( Mám taký setík na obočie z Avonu, kde je aj vosk a teraz som si objednala takú paletku od Makeup Revolution, tak na tú som riadne zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A ja si myslela ze to jsou ocni stiny a ono to je na oboci, no oboci si jen trham nijak nedokresluji ci tak. :)
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na první pohled jsem si myslela že je to benefit, nebo nějaká dražší značka, moc hezký design!:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S touhle paletkou nemám zkušenosti, ale myslím, že se essence fakt povedla :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja na obocie pouzivam alverde brow gel 01 ale uz ho nikde neviem zohnat z coho som dost smutna ked dojde asi vyskusam toto

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na tieto produkty od Essence som počula aj ja plno chvály, tak ich možno vyskúšam :) ale na druhej strane mi to príde zbytočné, lebo by som používala asi len jeden odtieň :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja používam na obočie len ceruzku od Mary Kay :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Páni jsem vážně překvapená, to bych od essence ani nečekala :)), ale musím říci, že já si vždy vystačím jen s pinzetou, pořád nemůžu "namalovaným" obočím přijít na chuť :(

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Paletka vyzerá skvelo. Hodila by sa. Ja používam tieň na obočie zo Sephora.
    Čo sa teplého počasia týka. Leto, teplo a slnko to je moje, ale tieto dni vďaka horúčavám veľmi zle spím :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥