nedeľa, 30. augusta 2015

Avène Soothing moisture mask*

Ahojte :) Dnešný článok som pripravila v spolupráci so stránkou Blogerky.cz na ktorej práve prebiehala súťaž o možnosť testovania upokojujúcej hydratačnej masky značky Avéne. Vzhľadom na to, že rada pokúšam svoje šťastie a zároveň som po tomto produkte pokukovala už nejakú chvíľku, nemohla som sa nezapojiť. Poviem vám, nie je príjemnejšieho pocitu ako keď si ráno kontrolujete maily a tam na vás čaká oznámenie o výhre. Vyhrať mohlo len 10 blogov, takže o to väčšia bola moja radosť.

1

Leto na mojej pokožke zanechalo škody v podobe vysušenej a popraskanej pleti. Na tvári sa mi tvorili malé šupinky suchej kože, ktoré aj keď nie sú moc viditeľné, riadne poznačia vaše sebavedomie. Nie je totiž dôležitá vrstva make upu, ale zdravá a hydratovaná pleť, pretože keď raz nemáte pestovanú pleť (vlasy, nechty...) môžete s ňou robiť čokoľvek a aj tak nebude vyzerať dobre. Na spomínané šupinky mi nezaberal už ani môj klasický nočný krém, ktorý je naozaj mastný a zhydratuje aj najsuchšiu pleť. 

Preto som od tejto masky nečakala zázraky. Avšak už po prvej aplikácii som mala pleť ako znovuzrodenú. Produkt má konzistenciu redšieho pleťového krému (prirovnala by som ho k odličovaciemu mlieku) a nanáša sa veľmi jednoducho. Na tvár sa aplikuje v trošku hrubšej vrstve. Masku je potrebné nechať pôsobiť približne 10 - 15 minút. Vstrebáva sa veľmi rýchlo a po uplynutí času si nevstrebané zvyšky produktu jednoducho rozotriete ako klasický krém, alebo si tvár opláchnete. To už je, samozrejme, na každého osobných preferenciách. Ja som ten prvý prípad a už po pár použitiach viem, že táto maska bude stálicou medzi mojou kozmetikou.

2

Aby toho nebolo málo, tento produkt má ešte jednu vlastnosť, ktorá je pre mňa obrovským plusom. Už dlhšie som si nevedela dať rady s prehnanou citlivosťou svojej tváre a jej začervenaním. Vždy keď si pleť akokoľvek vyčistím (aj tým najjemnejším čistiacim gélom), zostane červená a podráždená. Odkedy používam tento malý zázrak, začervenie sa radikálne zmiernilo. Rozhodne nezmizlo, ale je minimálne. 

3
Maska sa stala súčasťou môjho nočného rituálu.

Ak máte šialenú pleť ako ja, tak choďte do toho. Kozmetiku mám vyskúšanú od drogérie až po všetky lekárne a takéto zlepšenie som ešte nezažila. Navyše tvár je aj na dotyk jemnejšia a hebkejšia. Čo dodať.

Máte skúsenosti s touto maskou, alebo so značkou Avéne ?

9 komentárov:

  1. Od Avene jsem měla jen termální vodu zatím a byla super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá je u mňa už základnou výbavou :)

      Odstrániť
  2. S kosmetikou Avene zatím žádné zkušenosti nemám, ale tahle maska vypadá skvěle, suché šupinky mě teď taky dost trápí, hlavně na nose, a vůbec na ně nechce žádný krém zabrat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, ja som mala presne rovnaký problém a krásne som sa s touto maskou šupiniek zbavila :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja som z tejto značky nebola najprv nadšená, ale asi pred rokom som jej prišla na chuť a pravidelne ju vyhľadávam:)

      Odstrániť
  4. Od Avene som mala iba odličovacie vody, ale aj táto maska vyzerá super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥