nedeľa, 27. septembra 2015

Testing (Weleda)*

Ahojte ;) Dúfam, že ste si užili sobotu naplno. Ja som sa konečne dostala k podrobnejšiemu prezretiu "goodie bag" zo stretnutia so značkou Weleda. Nie, že by ma nezaujímalo čo obsahuje, ale jednoducho som nevedela kde začať. Pôvodne som si myslela, že ide o tie klasické nepredajné vzorky, ale v drogérii som ich objavila medzi klasickým sortimentom a sú to bežne dostupné cestovné balenia. Je to obrovské plus, najmä keď nechcete kúpou vybraného produktu šliapnuť vedľa a utratiť peniaze za niečo, čo vám nesadne. Mňa láka každý jeden produkt a rozhodne ich plánujem všetky vypotrebovať. Predtým však potrebujem vedieť aspoň základné informácie ohľadom toho, čo idem na seba vôbec natrieť. Zapojím do toho aj vás a urobíme si spoločne menší úvod, pretože s týmito produktami sa na blogu zaručene ešte nejeden raz stretnete :)

1

Ako prvú tu mám kozmetiku s granátovým jablkom, ktorá je prioritne určená pre vek 42+. Konkrétne liftingové sérum, ktoré sľubuje takmer okamžité viditeľné účinky, liftingový denný krém, krém na ruky a sprchovú emulziu. Táto rada sa vyznačuje antioxidačnými, ochrannými a regeneračnými účinkami. Ja mám, samozrejme, ešte čas na prvé dva výrobky, takže ich zrejme posuniem mamine, alebo ich jednoducho vyskúšam, keď budem cítiť, že moja pleť melie z posledného a v zime to určite nastane.

2

Oranžové balenie patrí Rakytníkovej sprchovacej emulzii, ktorá má vďaka vôni pomarančov, mandariniek a grapefruitov vitalizujúci efekt a preto je obzvlášť vhodná na ranné sprchovanie. Príjemne telo osvieži a nabudí na celý deň. Odskúšané :) 
Žltá je typická pre produkty s obsahom nechtíka lekárskeho. Pleťový krém chráni a ošetruje jemnú a citlivú detskú pleť. Preto je výborný aj pre ľudí s veľmi suchou pokožkou. Ja ho budem mať v kabelke po celú zimu, pretože krpcovi sa pravidelne urobí na líci malý ekzém zo zimy a toto bude naša ochrana pred zbytočným podráždením. Veľké balenie detského šampónu som si na ich odporúčanie vybrala na stretnutí sama, pretože ma v tom čase trápila extrémne vysušená pokožka. Štyridsiatky teploty a umelé opálenie mi to nijako neuľahčovali. Mala som chuť sa neustále škriabať do krvi. Keď som prišla domov, hneď som si dala sprchu práve s týmto šampónom a cítila som sa ako znovuzrodená. Svrbenie okamžite prestalo. Je to môj zázrak ♥ Ide síce o šampón, ale je vhodný na umývanie celého tela. A čo je veľké plus, ktoré ocenia najmä deti - keď sa náhodou dostane do očí, neštípe.

3

Tieto malé fľaštičky obsahujú čistiace mlieka. Jemné čistiace mlieko má krémovejšiu konzistenciu a vďaka výťažkom hamamelisu udržuje zdravú rovnováhu pokožky. Hĺbkovo čistí bez zbytočného vysušovania a pomáha osviežiť celú tvár. Je vhodný aj na odstraňovanie make upu. Osviežujúce čistiace mlieko 2v1 je vhodné aj na zmiešanú pokožku a pri dlhodobejšom používaní sťahuje póry a zjemňuje celkový vzhľad pleti. Na tento kúsok si už podľa opisu robím zálusk, tak uvidím ako dopadne testovanie tohoto menšieho balenia.

4

Balenie v levanduľovej farbe patrí pleťovému krému na veľmi citlivú a atopickú pokožku. Pleť upokojuje a vyživuje. Zmierňuje aj svrbenie a chráni ju pred vonkajšími vplyvmi. Takže opäť ďalší skvelý pomocník pre mňa aj malého na prichádzajúcu zimu. Obsahuje výťažky z ibiša lekárskeho a fialky trojfarebnej.
Tmavšie balenia obsahujú púpalkovú kozmetiku. Je určená skôr pre zrelú pleť, ktorú znovuobnovuje a spevňuje. Je určený aj na redukciu vrások. Revitalizujúca sprchová emulzia poskytuje pokožke zamatovo jemnú starostlivosť, zachováva jej vlhkosť a chráni ju pred vysúšaním.

5

Dostali sme sa k mojej obľúbenej ružovej sekcii :) Ružový vyhladzujúci hydratačný krém sa rýchlo vstrebáva, je vhodný na deň i noc a dá sa používať aj ako podklad pod make up. Už podľa názvu je jasné, že obsahuje olej zo semien ruží. Pleť harmonizuje a chráni ju pred prvými známkami starnutia.
Mandľová sprchovacia emulzia na citlivú pokožku (tá, ktorú toľko na blogu ospevujem) pomáha vďaka obsahu bambuckého masla pokožku zvláčňovať a vyhladzovať. Pôsobí na obnovu lipidov a pomáha udržovať vlhkosť pokožky. A pre nádhernú vôňu mandlí je mojim voňavým zázrakom. Mandľový pleťový krém je ideálny na dennú aj nočnú starostlivosť. Je vhodný aj pre alergickú pokožku. Dodáva pleti príjemný mäkký uvoľnený pocit a pestovaný vzhľad.

6

Klamala by som ak by som napísala, že som sa nebála tohoto produktu. Citrusový dezodorant ma zo začiatku odradil svojou prírodnosťou. Predsa len mám v hlave (z neznámych dôvodov) zafixované, že nič ma neuchráni pred potom tak dobre, ako starý dobrý umelý antiperspirant. Nechcem smrdieť a tak som testovanie tohoto produktu oddaľovala. Nakoniec som to predsa len riskla a začala som ho používať na doma. Zatiaľ. Som neustále v pohybe či už pri upratovaní, bláznení sa s krpcom, alebo aj pri každodennom cvičení a naozaj sa mi ešte nestalo, že by som mala pocit, že si smrdím. Navyše večer sprche nemám taký ten ulepený pocit ako po klasickom spreji z drogérie.

7

Na záver poprosím potlesk pre tie rozkošné staromódne balenia, ktoré som si okamžite zamilovala.
Plánujete vyskúšať niečo z týchto výrobkov?

9 komentárov:

  1. Od značky Weleda jsem nic nezkoušela, ale asi si od ní něco pořídím :)
    Hezký článek!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten dezodorant vyzerá veľmi zaujímavo :) ja by som pri ňom asi tiež bola zo začiatku malý skeptik :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že by som nebola jediná :)

      Odstrániť
  3. mňa dezodorant tiež prekvapil :) používala som ho normálne aj cez deň namiesto antiperspirantu a nedopadlo to zle :D je príjemnejší ako práve tie umelé spreje, presne tam nie je ten pocit lepkavosti a celkovo má takú lepšiu sviežosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ho neposunula niekomu inému a dala mu šancu, pretože ma naozaj nadchol :)

      Odstrániť
  4. Krásny článok:)
    Rada by som od Weledy vyskúšala všetky produkty, najmä z nechtíka lekárskeho.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sprchovací gél od nich by som chcela vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. weleda ma laka vyzera že ma celkom dobre vyrobky, a hlavne krem na pleť s levandulou

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥