sobota, 19. septembra 2015

Weleda*

Ahojte :) Poznáte syndróm vyhorenia ? Práve som si ho diagnostikovala. Ak vás bavia témy ohľadom detoxu či kompletného reštartu tela, máte sa na čo tešiť. Toľko som ohlasovala comeback, že nakoniec z neho nikdy nič nebolo. Moja hlava je jednoducho preplnená a nutne potrebujem ventil. Ako som písala v predchádzajúcom článku, depresie sa u mňa nekonajú, ale cítim, že potrebujem radikálnu zmenu.

1

Dnes som však chcela o inom. Sobotu 15.8. som trávila spolu s ďalšími blogerkami inak ako zvyčajne. Krpca som nechala doma a spolu s priateľom sme sa vydali smer kaviareň Coffee House Laura (náhodička :P). Konalo sa tam totiž stretnutie so značkou Weleda. Keď mi prišla pozvánka, myslela som si, že ide o vtip. Blogerské stretnutia sú predsa len trošku iný level blogovania. Nie je to žiadne veľké haló, ale určite sa chápeme. Samozrejme som hneď súhlasila :) Vzhľadom na to, že o tomto evente píšem ako posledná, opíšem vám ho z trošku inej perspektívy.

2

Ako sme tak s priateľom sedeli pri kaviarni, prešlo okolo nás jedno kučeravé žieňa. Okamžite skonštatoval, že je určite blogerka. A nemýlil sa. Bola to totiž Kejmy. Je naozaj zvláštne stretnúť svoje blogové "kolegyne" osobne. Keď som sa konečne postavila a rozhodla sa ísť na miesto konania, zarazila som sa, že v kaviarni som sama. Až čašník ma upozornil, že na mňa čakajú v samostatnej konferenčnej miestnosti. (Trapka hneď od začiatku :D) Celé stretnutie sa nieslo v štýle veľmi príjemnej a priateľskej prednášky. Ak by takto vyzerali všetky vysokoškolské prednášky, okamžite sa hlásim. Hneď na úvod sme dostali goodie tašky plné tých najrozličnejších produktov a vzoriek. Nechýbala ani pozornosť vo forme sladkostí ako klasické sójové rezy, či Princesky, ktoré dokonale ladia s názvom blogu organizátorky celého stretnutia BiancaPrincipessa (konečne viem ako sa to číta :D). Paradoxne Saškin blog patril medzi prvé, ktoré som vo svojich začiatkoch čítala, takže bolo veľmi príjemné sedieť práve vedľa nej. Len škoda, že na jej otázky som odpovedala maximálne jednoduchou vetou, alebo chichúňaním. (Nuž čo, som majsterka v robení dobrého prvého dojmu.) Čo sa týka samotných vzoriek a produktov, plánujem na každý z nich recenziu, takže o Welede budete u mňa čítať ešte často.

3

Weleda bola pre mňa do samotného stretnutia jedna veľká neznáma. Síce som o ich produktoch čítala a stretávala sa s nimi, na sebe som vyskúšala iba ich ružový olej. Predsa len, patria medzi kvalitnú prírodnú kozmetiku a ja som celé toto Bio šialenstvo vnímala iba ako ďalší dobový výstrelok, ktorý ľudí v priebehu dvoch rokov omrzí. Potom som však zistila, že Weleda je najvýraznejším priebojcom prírodnej kozmetiky a na trhu je už takmer celé jedno storočie. Celkovo ma prednáška a všetky informácie natoľko zaujali, že sa od vtedy čoraz viac orientujem práve na prírodnejšie produkty. Ak by ste od tejto značky chceli niečo vyskúšať a nechcete šliapnuť vedľa, skúste si ísť do predajní ovoňať ich Mandľovú radu (bledoružový obal). Ja si buď ešte tento, alebo budúci mesiac chcem celú zakúpiť. Nedokážem pustiť z hlavy jej úžasnú takmer marcipánovú vôňu. A nezabudnime na ružový obal ;)

4

Na samotnom stretnutí sme mali postarané o všetko a celkovo trvalo vyše štyroch hodín ak sa nemýlim. Človek si povie, že čo tam bude robiť tak dlho, ale mne to ubehlo ako voda a rozhodne som si stretnutie naplno užila. V spoločnosti krásnych a príjemných siedmich blogeriek to ani inak nešlo. Nesmiem zabudnúť ani na priateľa, ktorý ma celý čas trpezlivo čakal a potom sme si spravili ešte príjemné popoludnie len vo dvojici. Verím, že sa s Weledou stretneme ešte veľa krát a s dievčatami budeme mať možnosť sa ešte lepšie spoznať.

5
 
Máte skúsenoti s Weledou ? Aký je váš obľúbený produkt tejto značky ?

7 komentárov:

  1. Určite to bolo super, mňa by taká správa nesmierne potešila☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už konečne musím niečo od tejto značky vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páči, ako si celý článok poňala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale sraz musel být skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je krásný příspěvek, máš krásné články i blog :) Tuto značku jsem teda ještě neměla, ale vypadá lákavě :)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion accessories!
    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    heygoodtimes   http://www.2015handbagshops.com
    louisvuittonshop
    handbagshops http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   
    shopmcQueenbags http://www.topbaglv.com
    Vivienne Westwoodmaikun
    topbagshops  http://www.2015topbagshops.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥