štvrtok, 22. októbra 2015

Avon goodie bag*

Ahojte :) Dnes som vám nafotila obsah tzv. goodie bag, ktorú sme dostali na workshope o ktorom som písala pred pár dňami. Vedela som, že dostaneme nejaký menší darček, ale toto všetko som rozhodne nečakala. Už dávnejšie som písala, že si rúže nekupujem, ale odkedy som začala spolupracovať s Avonom, pribudlo mi ich minimálne pätnásť. Ani tentokrát nezaostali s pribudli mi do zbierky ďalšie krásne farby. Na každý produkt plánujem podrobnejšiu recenziu, takže dnes len menšia prehliadka všetkého dokopy.

1

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

16 komentárov:

  1. to je vazne super balicek. nemam rada, ked sa setri na blogerkach a toto ma tesi :) ty mas zase iny dizajn, alebo som na inom blogu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dizajn blogu som nedávno trošku zmenila, ale stále si na tom istom mieste :)

      Odstrániť
  2. Avon má skvelé rúže, ja som s nimi veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doma mám už poriadnu zbierku a 3/4 z nich tvoria práve Avon rúže :)

      Odstrániť
  3. Ty rtěnky jsou opravdu skvělé, těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super veci:)..spolupráca s avonom musí byť super a to oni ju navrhli alebo ti napísala, alebo ako?
    A dúfam, že ti trafili odtieň.
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Spoluprácu mi navrhli :) Make up je trošku tmavší, ale viem si ho zmiešať s mojimi bledými, takže nemala by som mala mať problém. Inak všetko ostatné trafili :)

      Odstrániť
  5. Ty rtěnky mají nádherné odstíny! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada,že sa páčia :) Hneď som si ich zamilovala

      Odstrániť
  6. Ja som tiež nečakala taký veľký obsah ale milo ma prekvapil. Najviac ma potešili rúže a riasenka, ktorú som už skúšala a je naozaj super! Skúsila si ju už ? Čo na ňu hovoríš ? :) lesky bohužiaľ moc rada nemám, takže tie poputujú ďalej aj s make-upom, ktorý bude pre mňa určite tmavý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte som vecičky neskúšala, len nedávno som si ako naschvál kúpila novú riasenku. Ale mala som už ich Big & Dare, ktorá je veľmi podobná tejto a patrila medzi moje najobľúbenejšie :) Lesky tiež nemám veľmi rada, ale tieto s "chladivým" efektom milujem, lebo mi pripomínajú detské časy. Sú však poriadne lepkavé :-/ Make up je tiež pre mňa tmavý, ale na to som si už zvykla a ak mi bude kvalitovo vyhovovať, tak ho budem miešať s mojimi bledými tak, ako ostatné :)

      Môžem ťa poprosiť o link na tvoj blog ? :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Milujem ich a vybrali skvelé farby. Len dosť lepia :)

      Odstrániť
  8. Krásne veci, už sa teším na recenzie :)
    pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju mini halloweensku giveaway
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥