piatok, 16. októbra 2015

Avon makeup workshop*

Ahojte :) Nedávno som dostala pozvanie na makeup workshop s Pavlem Bauerem. Ide o oficiálneho vizážistu Avonu, už druhý rok sedí v porote českej Blogerky roka, líči finalistky českej Miss, Superstar. Stardance... *Dream job* Konali sa presne štyri workshopy na rôzne témy (pery, oči, pleť, trendy). Mňa najviac zaujala téma pleť. Stretnutie sa konalo v stredu poobede. Sprvu som váhala či ísť, ale som rada, že som sa ho zúčastnila. Celý sa niesol vo veľmi priateľskej a príjemnej atmosfére. Od teórie a základných pravidiel líčenia sme prešli k samotnému líčeniu. Pavel si na líčenie vytipoval zopár "zaujímavých" tvárí medzi nami, vrátane mňa. Čo ma, samozrejme, veľmi potešilo, ale hneď som povedala, že ja sa k takému profesionálovi neposadím nenamaľovaná. Mal by chudák nočné mory. Keď nás počul sa rozprávať o blogoch počas prestávky, hneď sa pridal. Prezradil nám niečo o známej českej blogerke. Žiadne reči typu Smotánka, práve naopak. Bolo naozaj super počuť od takého úspešného a skvelého človeka počuť jeho úprimný názor bez servítky. Ak sa budú v budúcnosti opäť takéto workshopy, ak budem rozhodne medzi prvými, ktorý sa prihlásia. Už mi chýbali takéto "babské" výlety a stretnutia.

1
2
3
4
5
6

A malý dodatok na záver. Stretnutie sa konalo v Polus Tower II. Je to miesto kam sa za bežných okolností nedostanete ak tam nepracujete. Vonku škaredo pršalo a ja som ani nevedela kam presne ísť. Ako vchod tam sú dvoje otáčacie dvere a jedny klasické pre hendikepovaných. Neviem ako vy, ale ja som zvyknutá na otáčacie dvere so senzorom, ktoré sa pohybujú samé, takže trapas na mňa dlho nečakal. Postavila som sa k prvým takýmto dverám. Nič. Prešla som k druhým otáčacím dverám. Nič. Tak som skúsila otvoriť klasické dvere. Nič. Takto som tam skúšala dvere asi päť minú až pokým sa nadomnou vrátnik nezmiloval a popri výbuchoch smiechu mi ukázal, že tie otáčacie dvere stačí potlačiť. Nuž... Nezapriem svoju osobnosť :D Som však rada, že sa na mne zasmial. Najlepšie však bolo keď som odchádzala zo stretnutia a on ma znova zbadal. V tej sekunde sa začal znova smiať. Určite sa mu o mne aj snívalo :D

19 komentárov:

  1. To muselo byť super, mňa by také pozvanie veľmi potešilo:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, vůbec jsem netušila, že i Avon má své workshopy :) muselo být moc fajn, mně by se takový workshop moc líbil, neboť bych Pavla moc ráda poznala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je, tak to musela byt super akce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj super článok, tiež som dostala túto pozvánku a velmi ma mrzi,že som sa nemohla dostaviť.V týchto chvílach lutujem, že nebyvam v Bratislave lebo inak by som bola na každej jednej :-) Muselo to byt skvele, velmi rada by som sa s tebou stretla a pokecala :-)
    Patty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľká škoda, keďže ja by som ťa tiež veľmi rada spoznala ♥

      Odstrániť
  5. Ahojky moc zajímavý článek, s Pavlem Bauerem a Avonem jsem nedávno spolupracovala jako modelka (články na mém blogu) a bylo to super!

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uuu, vidím, že Vám dobre bolo...:) Blízko pri Poluse pracujem, nabudúce sa ozvi, Lauri, zbehneme na kávičku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite tak urobím akonáhle budem mať opäť voľný čas pre seba :) ♥

      Odstrániť
  7. haha, tie dvere :D viem si predstaviť seba v úplne rovnakej situácii :D musela to byť super akcia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. haha tá príhoda s dverami :D mne by sa to isto stalo tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nečakala som, že nás je až toľko nešikovných :D

      Odstrániť
  9. Ju, super akce :) Jsem Avon lady, takže dost produktů mám vyzkoušených, ale bohužel jen málo z nich mi vyhovují. Měli by dbát více na kvalitu :)

    Style Solution

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým musím u niektorých produktov súhlasiť, ale v poslednej dobe som nenarazila na žiadny produkt, ktorý by mi nevyhovoval :)

      Odstrániť
    2. presne, moja mamina je Avon lady a tych produktov maju milion, ale niekedy je ta kvalita dost zla..
      Drew's Beauty

      Odstrániť
  10. Ahoj!
    Super napísaný report. :) Pobavila ma veta "zaujímavé" tváre, čo som sa ti nepáčila ? :D Workshop bol naozaj super a myslím si, že takéto ženské stretnutia sú úplne super! Rada som ťa spoznala a teraz aj tvôj blog a dúfam, že sa uvidíme niekedy najbližšie alebo si urobíme ďalší ženský večer! :)

    Idem čítať blog.. :)

    Suzzie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve že ty si nádherná, takže som sa čudovala, že som ho zaujala aj ja :) Verím, že sa ešte uvidíme :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥