sobota, 24. októbra 2015

Collector*

Zatvoriť sa do izby, zapáliť si sviečky, zabaliť sa do mäkkej deky, sadnúť si do obľúbeného kresla a čítať. Nemyslieť na nič iné ako na slová v knihe, po ruke žiadny telefón. To je presne moja predstava ideálneho večera. Milujem akciu a zábavu, ale tomuto relaxu sa jednoducho nič nevyrovná. Navyše keď si predstavím, že o rok-dva budem sedieť nie vo svojej detskej izbe, ale v izbe vo vlastnom byte / dome. Obklopená masívnymi policami plnými kníh. Veď viete, tá moja vysnívaná domáca knižnica ♥ Nemusím ani písať, že knihy k nám nepadajú len tak z neba a tak pilne pracujem na svojej zbierke. Keď som zistila, že v Eve sa nachádza aj kupón do kníhkupectva, bolo jasné ako to skončí :)

1

Rok sa pomaly končí. Veľmi živo si pamätám ako som vám písala článok o mojich predsavzatiach na rok 2015 a zrazu bude minulosťou. Preto je najvyšší čas si kúpiť nový diár. Viete, že milujem organizovanie, zapisovanie a všetko okolo toho, takže je to povinná výbava. Tento rok som mala elegantný a "dospelácky" diár. Nebolo to však to pravé orechové. Chcem okolo seba farby, rôznorodosť a tento krásavec to dokonale spĺňa.

2

Akú knihu ste si naposledy zadovážili ?

16 komentárov:

  1. George Martin ♥ zvládla som všetky aj tie posledné tisíc stranové a už sa teším na pokračovanie, skvelé čítanie! a domáca knižnica, k tomu obrovské kreslo to je môj sen, dúfam, že v budúcom vlastnom bývaní bude tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tie sa teším najviac :) Budú aj krásne vyzerať na policiach s ostatnými knihami :)
      Knižnica je pre mňa pomaly dôležitejšia ako vlastná spálňa, takže verím, že sa podarí podľa mojich predstáv :)

      Odstrániť
  2. Naposledy som si kúpila Kam zmizla a keď ju čítam dokonale sa stotožním s dejom, kniha je naozaj krásná a keď ju čítam nedokážem od nej odthnúť oči:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú by som si aj ja rada prečítala. Je to jediná kniha, ktorá ma od Johna Greena láka :)

      Odstrániť
    2. Aj ja si chcem kúpiť tú od Greena- Kam zmizla Aljaška, ale Kam zmizla- napísala Gayle Forman, a tú ti naozaj doporučujem:)
      http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

      Odstrániť
    3. Prepáč, moja chyba :D
      Ďakujem za tip, vyzerá naozaj zaujímavo :)

      Odstrániť
  3. Ja som včera dočítala knihu Sempre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím sa na ňu pozrieť, vôbec som o nej nepočula. Ďakujem za tip :)

      Odstrániť
  4. Všechny malé zázraky si chci přečíst :)

    Sprchový krém Weleda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci túto knihu ospevujú, tak verím, že nebudem sklamaná :)

      Odstrániť
  5. Ja sa teraz strašne teším na Girl Online on tour :)
    PS: pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju mini halloweensku giveaway
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miniaturistu som čítala a je to tá najdokonalejšia kniha vôbec! :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že si potvrdila moje očakávania :)

      Odstrániť
  7. Aj ja som chcela ísť do Auparku na nákup kníh, ale akosi to nevyšlo :( Miniaturistu a Všetky skvelé miesta si chcem kúpiť aj ja :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je škoda. Dúfam, že sa mi budú páčiť tak, ako ostatným :)

      Odstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥