utorok, 17. novembra 2015

All the bright places*

1

Ahojte :) Ani neviem kde začať, keďže sa toho opäť tak veľa udialo od posledného článku. Najpodstatnejší fakt je asi to, že krpec bol chorý a vzhľadom na to, že som jeho jediný rodič, ma chcel mať neustále pri sebe. Zbehnúť si čo i len na toaletu na pár sekúnd bol luxus. Bude to znieť zvláštne, ale je nádherné vedieť, že na svete je človek, ktorý za vami srdcervúco plače už len preto, že sa chcete ísť vycikať a keď sa vrátite, tak za vami naťahuje ruky akoby ste boli mesiac preč. Pred jeho narodením by som si pri čítaní takýchto riadkov pomyslela "Aké trápne..", ale keď to prežívate, je to úplne iné. Nemala som okrem neho na nič plnohodnotnejšie čas. Avšak knihu si otvorím aj vtedy, ak idem spať o štvrtej ráno.

2

Pred pár minútami som dokončila knihu Všetky skvelé miesta. (Preto aj tie presvietené fotky.) Keď som ju kupovala, tak som o nej vedela len jediné - že Tanya a Zoe ju milujú. A to mi stálo za risk.

3

Hneď ako som ju doma otvorila, prišlo sklamanie. Pred ňou som totiž čítala strašidelné, smutné a zložité knihy. Hľadala som ľahké pubertiacke čítanie pri ktorom si trošku oddýchnem od náročnejších textov. Na obálke knihy ma čakal text, ktorý ma hneď uviedol do obrazu. Kniha o dvoch ľuďoch, čo sa chceli zabiť a očividne zlým veciam nebol koniec... No super.

4

Ja osobne nedokážem knihu len tak odložiť a povedať si "Toto čítať nebudem" a s počiatočným znechutením som sa do knihy pustila. Už po druhej strane sa mi nadšenie vrátilo. Na knihách je úžasné to, že príbeh popri čítaní akoby naozaj prežívate. A táto mi pripomenula to, aká je láska úžasná a nádherná vec. Aký dokáže byť svet dokonalý, keď nájdete niekoho, kto k vám patrí. Prvé tri štvrtiny som si užívala a neustále som sa usmievala. Lenže, stále som mala v hlave tú škaredú vetu z obálky "Zdanie však občas klame, najmä ak je smútok priveľký.". Nechcem vám nič prezradiť ak sa na knihu ešte len chystáte, tak tu aj skončím.

5

Všetky skvelé miesta je zatiaľ tá najkrásnejšia a najtrýznivejšia kniha akú som kedy čítala. (Neťahajme sem Na vine sú hviezdy.) Veľmi rada sa k nej budem pravidelne vracať a čítať si vybrané pasáže, pretože sú jednoducho nádherné a rada by som ich prežila tiež. Potulky ♥ Ale poslednej štvrtine sa povinne vyhnem. Ak ste totiž citlivky ako ja, tak sa poriadne pripravte. Ja som posledné strany preplakala ako malé dieťa.

6

P.S. Keď vyjde film, tak odpadnem a do kina rozhodne nepôjdem. Vyšla by som z neho ako troska :D Vlastne pôjdem :) A veľmi sa mi páči, akých hercov autorka do filmu vybrala. Kto si pôjde poplakať so mnou ?

6 komentárov:

  1. Túto knihu nepoznám, ale asi sa po nej poobzerám :) Momentálne čítam Papierové mestá :P
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak se přiznám, že tahle knížka mě asi uplně minula a vůbec ji neznám, ale vypadá velmi zajímavě :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež knihu nepoznám, ale z tvojho článku ma dosť zaujala.. a tiež sa po nej poobzerám. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥