streda, 4. novembra 2015

Bourjois Little Round Pot Blusher*

Ahojte :) Práve som dopozerala piatu sériu GoT, takže potrebujem zahnať "smútok". Neexistuje na to lepší liek ako produkt, ktorý som už dlho chcela, ale váhala som nad jeho kúpou už poriadne dlho. Predsa len, jeho cena sa v drogérii pohybuje okolo 9 € a nepatrím medzi ženy, ktoré by dali za lícenku takú sumu. To mi príde... Zbytočné. Každopádne sa jej nedalo odolať a veľmi ma potešilo, že som ju vedela zohnať za polovičnú cenu.

1

Jedná sa o toľko ospevovanú a známu lícenku značky Bourjois. Vybrala som si odtieň 32 Ambre d´Or. Najprv som chcela siahnuť po mojich typických naružovelých farbách, ale tých mám viac ako dosť a tak si to žiadalo už menšiu zmenu.

2

V prvom rade - zbožňujem toto balenie. Krásne, elegantné, praktické. Nie je šanca aby sa nečakane samé otvorilo v kozmetickej taštičke a narobilo šialený neporiadok. Lícenka v ňom je nádherne voňavá. Vôbec som to nečakala a o to príjemnejšie som bola prekvapená. Neobsahuje žiadne parabény a preto je aj jej vôňa krásne prírodná. 

3

V balení je aj tento rozkošný aplikátor. Ešte som ho neskúšala, keďže na lícenky mám iný štetec, ale určite bude skvelý pomocník na cestách.

4

Farba je na prvý pohľad veľmi výrazná, ale na pleti si ju viete navrstviť podľa vášho vkusu. Ja by som ju, samozrejme, nemohla nosiť tak, ako je navrstvená na fotke a dokonale mi postačí aj naozaj jemné pretretie štetcom. Za mňa absolútna spokojnosť.

5

Máte skúsenosti s týmto produktom ?

9 komentárov:

  1. Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, ale ta barvička je opravdu hezká a vypadá dobře pigmentovaná :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hovoríš za polovicu? tiež si myslím že je trochu drahá, ale dlhšie už rozmýšľam, že si ju kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No páni, ta je úžasná a ta pigmentace! Jsem naprosto okouzlená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne balenie, aj pigmentácia vyzerá skvelo :) Ale mne takáto farba nesedí :/
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašne sa mi páčia obaly od Bourjois :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna lícenka, vyzerá luxusne :) V tej zľave by som si ju určite aj ja kúpila.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na mna dost oranzove :) ale pre tmavovlasku ako ty to musi byt ok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Také mám :) je boží :* sice jsem jí koupila za tu plnou cenu, ale litovat nemůžu, protože obzvlášť v létě udělala naprosto dokonalou službu, Bourjois miluju :*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadá nádherně! od této značky jsem nic nevyzkoušela, ale lákají mě jejich řasenky a právě tato tvářenka :)

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥