nedeľa, 22. novembra 2015

Healthy mix*

Ahojte :) V čase, keď som vám pripravila článok o mojej zbierke make upov, som sa rozhodla pre kúpu nového. Chcela som vyskúšať niečo, čo som ešte nemala a značka Bourjois mi prišla ako najideálnejší výber. O ich make upe Healthy Mix som počula a čítala nespočetnú chválu. Pochvaľuje si ho aj mnoho známych osobností a tak som si myslela, že sa jeho cena pohybuje vyššie ako by som chcela dať za make up. Zistila som však, že na vybraných stránkach si ho viete zadovážiť za príjemných desať eur a tak som neváhala a objednala si ho.

1

Vždy si kupujem najbledší možný odtieň. V tomto prípade by to malo byť číslo 51 Vanille Clair, ale tá sa veľmi ťažko u nás zháňa a tak som to riskla s číslom 52 Vanille. Keď mi konečne prišiel domov, okamžite som ho musela vyskúšať. Priznám sa, že to bol naozaj šok, keď som si ho vyskúšala na ruke. Prišiel mi šialene tmavý a tým pádom nepoužiteľný

2

Avšak nevzdala som to a vyskúšala ho na tvári. Dobre som urobila, pretože sa jeho tmavosť okamžite stratila a ja som mala pocit, že žiadny make up nemám, len som prešla poriadnym retušom. Na pleti totiž nezanechá pocit masky, alebo že by ste mali na sebe omietku. To platí aj pri vrstvení. Tvár vyzerá oveľa krajšie, zdravšie a nedostatky nie sú tak viditeľné. Najviac však musím pochváliť fakt, že neutralizuje začervenanie. Neviem čím to je spôsobené, ale toto sa mi nestalo ešte pri žiadnom make upe. Aby toho nebolo málo - dokonale vonia. Ako miska čerstvého ovocia. Mám pocit, že som našla svoj ideálny make up.

3

12 komentárov:

  1. Make-up ma zaujal, od značky Bourjois som ešte žiadny nemala:(...dá sa kúpiť v DM-ke?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Videla som túto značku v Dm, ale nemali moc bohatý výber a myslím, že make upy nemali vôbec :-/

      Odstrániť
  2. Vždy som chcela od značky Bourjois vyskúšať nejaký make-up, no ich odtiene mi prišli pre môj svetlý typ pleti dosť tmavé s nažltlým nádychom; no už teda viem, že sa tmavšieho sfarbenia nemusím toľko obávať a zrejme niekedy vyskúšam odtieň "vanille clair". Vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zostala som naozaj prekvapená ako krásne mi sadol tento make up a dokonca aj zneutralizoval začervenanie pleti. Som naozaj veľmi bledá a Vanille Clair by bol pre mňa dokonalý, ale aj tento je skvelý.

      Odstrániť
  3. Od Bourjois som zatiaľ skúšala iba sprcháče, ale aj tento make-up vyzerá výborne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja od Bourjois žiadny makeup nemám, vždy ma vydesili tie odtiene. Ale ako vidím, že tebe celkom pekne splynul s pleťou. Dala by som mu isto šancu. Otázkou ostáva, či bude vhodný na moju šialene mastnú pleť :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa ich tiež veľmi bála a v balení vyzerá aj ten môj veľmi tmavý. Ja mám mastnú pleť a sedí perfektne aj keď ho samozrejme musím cez deň prepudrovať :)

      Odstrániť
  5. Já mám z téhle řady pudr a láká mě vyzkoušet i makeup :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten by som chcela vyskúšať tiež :)

      Odstrániť
  6. Momentálně žádný makeup od Bourjois nemám, protože mám velkou zásobu jiných značek. Ale měla jsem tenhle, ale i 123 perfekt a oba jsou skvělé a mám je ráda.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento make-up je mojou stálicou, rada sa k nemu vraciam.. má pekné žltkasté odtiene ako máloktoré iné značky..

    Beauty & lifestyle book

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥