štvrtok, 26. novembra 2015

L´occitane advent calendar*

Ahojte :) Celý svoj život chcem zasvätiť plneniu si svojich a krpcových snov. Či už malých, veľkých, alebo tých priam nereálnych a šialených. Na čo žiť život, keď po sebe nič nezanecháte a neprežijete ho tak, ako chcete. Ja už svoj odkaz na svete mám v podobe toho najdokonalejšieho syna na svete. A je mi jedno či prišiel podľa niekoho priskoro. Nikdy nebudem ľutovať fakt, že ho mám a každý deň mi dokazuje, že som urobila dobre, keď som sa rozhodla zvoliť náročnejšiu, ale zároveň krajšiu cestu, pretože som si ho nechala... Späť však k téme SNY. Dnes tu mám pre vás článok o splnení si môjho malého sna. Už totiž vyše troch rokov snívam o tomto dokonalom kalendáre značky L´occitane. Áno, je to len obyčajný kozmetický kalendár a nijako mi nezmení život. Iba mi každý deň bude robiť obrovskú radosť. Od kedy mám krpca, naučila som sa opäť tešiť z absolútnych hlúpostí a neriešiť banality. Veď kde sú tie časy, keď sme ako malé dostali balíček gumičiek a sponiek a boli sme v siedmom nebi. Dnes by nám ku šťastiu nestačil ani celý kadernícky salón... Preto si skúste zobrať aj vy príklad z malých detí a vidieť aj v maličkosti niečo čarovné ♥

1

Každý rok mnoho značiek vytvorí svoj adventný kalendár a ja som nimi osobne priam posadnutá. Také najzaujímavejšie pre mňa sú rozhodne The Body Shop, Benefit, Yankee Candle a L´occitane, ktorý mám teraz po prvýkrát. Je pravda, že sú drahšie (tento konkrétny stál 40 €), ale treba brať do úvahy, že spomínané značky sú samé osobne na trošku drahšej vlne ako klasická kozmetika z drogérie. Od L´occitane som toho veľa neskúšala (ale všetci poznáme ich úžasné krémy / masielka na ruky) a tak je pre mňa ideálne vyskúšať si prostredníctvom kalendára mnoho ich TOP produktov. Vďaka tomu nebudem naslepo vyhadzovať peniaze za produkty, ktoré by mi nemuseli vyhovovať, ale presne budem vedieť čo naozaj chcem.

2

Naschvál som fotky poriadne vygradovala aby čo najlepšie vynikli farby samotného kalendára. Bola to jednoducho láska na prvý pohľad a bála som sa ho vôbec chytiť. Navyše od vybalenia stále nádherne vonia. Musím rozhodne oceniť fakt, že je celý kalendár úžasne prepracovaný. Ja som si ho konkrétne objednala z oficiálnej L´occitane stránky, kde bol nonstop vypredaný. Čakala som teda na e-mail cez ktorý mi vždy dali vedieť kedy je opäť na sklade. A poviem vám, bol to boj. Vždy ho totiž v priebehu desiatich minút opäť vypredali. Tak som poprosila kamarátku či by mi ho nepozrela v kamennom obchode a nakoniec som skončila s dvomi kalendármi. Našťastie sa jej priveľmi zapáčil a tak sme sa nemuseli pobiť o jeden :D

3

Ku kalendáru prišiel aj papier na ktorom bolo po slovensky do detailu rozpísané čo obsahuje a nechýba ani popis samotných výrobkov. Ako začiatočníka s touto značkou si to rozhodne vážim. Keďže však milujem prekvapenia, tento papier som odložila do toho najtmavšieho šuplíka.

4

Na zadnej strane nájdete v podstate to isté, čo sa nachádza na papieri, len po francúzsky. Pri fotení som si takmer zakrývala oči a vám som tiež naschvál fotky rozmazala, aby nebolo tak očividné čo sa v ňom nachádza. Veď viete - prekvapenie. Každý deň budem zverejňovať v rámci (alebo v samostatnom) článku, čo sa v políčku pre daný deň ukrývalo. Ak sa nemýlim, tak sa môžem tešiť na sedemnásť produktov a sedem maličkostí.

5

V rámci objednávky mi prišli aj tri vzorčeky, darčekové balenie (v ktorom už mám zabalené ostatné produkty na Vianoce), katalóg (ktorý vyzerá ako z rozprávky) a nálepka, ktorú už mám nalepenú v diári na budúci rok ako pripomienku, aby som si včas kúpila ďalší kalendár. Zo vzoriek som hneď vyskúšala Slamienkový olejový odličovač a som zamilovaná ! ♥ Len kedy nestál 22 €. Ale na 99% idem do toho lebo som mala po ňom pleť ako po troch hodinách u kozmetičky.

06

V prípade, že chcete schudnúť, tak vám ho rozhodne odporúčam kúpiť. Už žiadne čokoládové kalendáre a navyše za tú sumu vám nezostate nič nazvyš na míňanie na sladkosti ;) :D
Čo vy a adventné kalendáre ?

10 komentárov:

  1. tak to je niečo pre mňa, je síce drahší, ale treba si občas dopriať no nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dúfam, že sa mi raz pošťastí kozmetický kalendár, zatiaľ však ostávam pri čokoláde :)
    Pozývam teba a aj tvoje čitateľky na moju vianočnú giveaway
    http://www.vanesasworld.blogspot.sk/2015/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každý rok musím mít ten čokoládový! :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky bych brala podobný adventní kalendář s kosmetikou. Vždy jsem mívala jen s čokoládkami. Tvůj závěr mě pobavil a souhlasím s ním. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fuu ja by som asi nevydržala a otvorila všetko :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juu, tak to by se mi líbilo, ale jak se znám, tak bych to otevřela všechno najednou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež som nad ním rozmýšľala, ale nakoniec som odolala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Asi by by som neodolala otvárať len jedno okienko za deň :DDDDD
    Pozývam teba aj tvoje čitateľky na moju Giveaway-
    http://leekralova.blogspot.sk/2015/11/giveaway-ahojte-dnes-mam-pre-vas.html#

    OdpovedaťOdstrániť
  9. moc se mi líbí, že i kosmetické firmy přicházejí se svými adventními kalendáři :) tenhle vypadá luxusně už od pohledu a cena mi nepřijde nejhorší, když vezmu v potaz, kolik toho vyzkoušíš.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥