sobota, 23. januára 2016

Sparkle*

1


Ahojte :) Ako sa vám darí ? Dúfam, že úžasne a máte príjemný víkend. Ja som dnes vstala s pocitom, že chcem urobiť niečo špeciálne. Ako prvé ma napadlo ísť von a vyviesť niečo nové, ale keďže tam ma okrem snehovej kalamity nečakalo nič, rozhodla som sa aspoň preorganizovať si izbu. Nič nezostalo na pôvodnom mieste. Uvažovala som o tom už dlhšie, ale stále som to odkladala. Aj vy máte tendeciu si všetko nechať na neskôr ? A to neskôr zrazu nadobudne hodnotu zopár rokov ? Viem, že teraz je v móde hovoriť o tom, ako ľudia nechcú byť súčasťou tých novoročný hlúpostí "Nový rok, nové ja.". Ale mňa to baví. Pre tento raz som sa rozhodla prestať odkladať veci, ísť si viac za svojim. A darí sa mi to :) V preorganizovej izbe sa cítim akosi sviežejšie a produktívnejšie. Takže neváhajte a robte všetko, čo by ste za normálnych okolností odložili. Napríklad toľko odkladané upratanie skrine a podobne ;)

2

Šaty na ples by som už vybraté mala, ale topánky boli pre mňa záhadou. Keď som zbadala tieto, neváhala som. Teda, váhala... Ale potom mi prišiel mail "-20% na lodičky + doprava zdarma", tak som to vzala ako znamenie a mám ich doma. Pôvodne som chcela ísť do klasických nude lodičiek, ale keďže šaty mám bez akejkoľvek aplikácie, trblietok či ozdobných kameňov, tak som si povedala, že celý outfit perfektne dozdobia. Keď už sme pri šatách... Tieto zelené šaty sme so sestrou mali vyhliadnuté už dlho, ale 30 € sa nám do nich nechcelo investovať. Zrazu boli v 50% zľave. To som opäť vzala ako znamenie. Keď som sa konečne dostala k ich objednaniu, boli už len za 8 €. Skoro mi padla sánka. Bola by som naozaj nerada, ak by som ich mala za plnú sumu. A tak sestra má doma čierne a ja tieto zelené. Pripomínajú mi Vianoce ♥ A ak sa podarí, ich premiéra bude na moje narodeniny. Ktoré tento rok už musím osláviť ako sa patrí :)

3

31 komentárov:

  1. Ja, keď som sa ráno zobudila som nemohla rozprávať, prišla na mňa choroba:( naozaj krásny víkend!
    A šaty vyzerajú skvele a topánky k nim dokonale ladia! Budeš hviezdou večera:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi je ľúto. Daj sa čo najskôr doporiadku.

      Odstrániť
  2. Šaty a botky vypadají skvěle, ale je to něco co bych já osobně nenosila, protože bych se na těch botách zabila :D Jsou to takový kousky, u kterých si řeknu "WoW", ale zároveň vím, že je mít nebudu radši :D

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uuuu tak tie topánky sú teda nádherné, také niečo sa aj mne páči. :-)Určite zažiariš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkně jsi nakoupila. To mě je od včerejšího večera nějak špatně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi je ľúto. Snáď to rýchlo prešlo :)

      Odstrániť
  5. krásne topánky aj šaty! no a ja sa stále učím, takže "super" víkend. ale snažím sa myslieť pozitívne aj tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že to už máš úspešne za sebou :)

      Odstrániť
  6. Krásné šaty :) Lodičky nemůžu po včerejším plese ani vidět :D Mám problém také s odkládáním věcí,ale myslím si,že už s ním celkem výherně bojuji :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti verím. Ja už vidím ako si ich do hodinky vyzujem :D

      Odstrániť
  7. Letos jsem taky vsadila na flitry, takže moje šaty jsou dost podobné akorát mají 3/4 rukáv:)
    FASSHION MIND

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau tie su krasne, aj saty aj topanky a z ktoreho espopu su?? Inak peckova zlava, co moze cloveka potesit viac :). Inak ked sme pritom, tak ja som videla dnes moje topanky(ktore som kupila za celu sumu)za polovicu.....no niekedy sa neoplati kupovat hned, ale zas na druhej strane som jedny krasne topany nechala v obchode s nadejou, ze budu v zlave...a uz niesu ziadne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Topankovo :)
      Veď práve, niekedy keď nájdem niečo, čo sa mi naozaj veľmi páči, tak nečakám a rovno si to kúpim, pretože sa bojím, že už potom daná vec vôbec nebude :)

      Odstrániť
  9. Tak ty šaty i lodičky jsou krásné ♥ :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie šaty sú naozaj krásne a majú skvelú farbu :)
    Na mojom blogu prebieha sladká giveaway, budem rada ak sa ty a tvoje čitateľky zapojíte.
    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥