štvrtok, 11. februára 2016

Aliexpress shopping tips #2*

Ahojte :) Dnes tu mám pre vás ďalšie Ali tipy, tak poďme rovno na to :) Už dlhšie som pokukovala po tyrkysových náušniciach, ale nikde som žiadne nenašla. A ak sa aj zadarilo, tak za 10 € a to za bižutériu nedám. Do kvalitných šperkov mi nevadí investovať, keďže vám zostane navždy, ale niečo čo sčerná v priebehu mesiaca za dvojmiestnu sumu ? Nie, ďakujem. Aliexpress je na toto výborný a tieto krásky ma stáli len 1,35 €.

1

Keďže si nechávam trošku dorásť obočie, takmer úplne sa vyhýbam jeho pretrhávaniu. Potrebujem ho však jemne skrotiť a na to sú skvelé tieto žiletky. Sú určené na obočie, ale my ženy sme vynaliezavé a tak ich rada použijem na čokoľvek. Snažím sa mať vždy jednu v kabelke pre prípad núdze. Nehovorte mi totiž, že sa vám ešte nestalo, že ste si sem tam po holení nôh nenašli nejaký ten zablúdený chĺpok. A ja osobne som doslova háklivá na to, keď si prejdem po hladučkej nohe a zacítiť zrazu pichnutie. Perfekcionistka. Sú skvelé aj na žmolky na oblečení a iné maličkosti- Niekde som tiež čítala o tom, že ich ženy zvyknú používať aj na "fúziky" :D Takže každá podľa svojich vlastných potrieb :) Musím pochváliť fakt, že prišli krásne zabalené (samozrejme odporúčam pre istotu vydezinfikovať), ostré a ešte sú aj také rozkošné. (1,25 €)

2
3
4

Peelingy milujem, ale vedeli ste, že aj tie maličké zrniečka z nich dokážu veľmi škaredo ničiť životné prostredie ? Viem, že si poviete čo je to za maličkosť, keď sa jedna osoba rozhodne prestať používať peeling. Že tým vlastne ničomu nepomôže. Ale nebuďme ignoranti. Preto používam už len cukrový peeling a k tomu tieto exfoliačné rukavice ak som už z toľkého cukru presladená. Na Ali ich kúpite za 0,30 € / kus a sú úžasné. Určite odporúčam vyskúšať.

5

Diáre a rôzne plánovanie ma šialene baví, ale niekedy ma tie prázdne biele stránky nudia. Preto ich rada oživím farbami, zvýrazňovačmi, washi páskami a tiež týmito "vykrajovátkami". Krásne sa však budú hodiť aj na výrobu konfiet do priesvitných balónov na blížiace sa oslavy narodenín a podobne. Fantázii sa medze nekladú :) Bežne kúpite kus za 70 centov, ale často môžete natrafiť na akciu ako ja a vziať si všetky kusy za 1 €

6
7

A čo vy a Aliexpress ? Máte pre mňa tipy na vaše obľúbené "hlúposti" z tejto stránky ? :)

22 komentárov:

  1. Náušnice sú prekrásne, len s takýmito veľkými z Ebayu a Ali mám vždy problém, že sú veľmi ťažké a ťahajú uši. Vykrajovátko v tvare srdiečka som si kúpila tiež, je to taká malá roztomilosť. A tie žiletky musím vyskúšať na obočie a žmolky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pri tomto type náušníc presne opačný problém :D Masívne náušnice mi prídu v podobe tenučkých plieškov a podobne. Tentoraz som mala šťastie a neviem si ich vynachváliť :)

      Odstrániť
  2. Tie vykrajovatka to je úplne ňuňu :)) a náušnice sú krásne !! ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau, opäť čumím aké super vecičky! zabudnuté chĺpky poznám, na kolenách v lete velmi dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super veci :) počuj nevieš čo sa mohlo stať ked mi z aliexpressu neprišel sveter už sú to asi 4 mesiace..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem kde sa stal problém, ale väčšinou je najdlhšia dodacia lehota tri mesiace. Skús napísať predajcovi, že ti sveter neprišiel. Mne sa tak raz stratila tiež objednávka a predajca mi poslal novú zadarmo, keď som mu napísala. Ak by ti nechcel vyjsť v ústrety, tak skontaktuj samotný Ali a určite sa to vyrieši.

      Odstrániť
  5. Ešte som z Aliexpresu neobjednávala ale občas tam zablúdim. Vždy ma však premôžu obavy, aký tovar mi nakoniec príde. Je super, prečítať si, že sa nemusím až tak báť :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží aký tovar si tam objednáš :) Takéto maličkosti sú takmer vždy také aké majú byť. Najväčší risk je pri oblečení. Na to si moc netrúfam :)

      Odstrániť
  6. Ty žiletky jsou super, asi se po nich podívám. Já si na Aliexpresu objednávám většinou obaly na telefon a potom ještě různé pomůcky na zdobení nehtů. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som si z Ali ešte nikdy nič neobjednala, ale dlhšiu dobu to už plánujem :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zabludene chlpky story of my life z Ali som este nikdy nic neobjednavala zatial som v mojom okoli pocula viacej negativnych skusenosti ako pozitivnych :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bižu je krásná, taky nehodlám vyhazovat tolik peněz za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Náušničky sú naozaj krásne:)) a skvelé nakupy za skvelý peniaz!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Skvělý typ článku :) S tou bižuterií máš pravdu,krásn náušnice! Ale co mě opravdu zaujalo tak jsou ty žiletky,taky nesnáším když najdu na oholených nohách někde chloupek to mě vždy může čert vzít :D Ty vykrajovátka jsou super,nákupy na Alli a Ebay miluju,co najde člověk u nás za 200Kč tak tam za 20Kč :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty naušnice jsou krásné :) A ty žiletky vypadají jako super věc! Jsem také uplně stejná perfekcionistka a když zjistím, že mi na noze zůstal jediný chloupek mám z toho trauma :D Budu z Ali objednávat tenhle týden, tak na ně určitě mrknu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja z aliexpressu nakupujem hlavne štetce, ktoré sú veľmi jemné na to aké lacné sú :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Přemýšlím, že bych na aliexpressu začala nakupovat, protože tam mají nádherné věcičky a dá se tam sehnat snad i růžový jednorožec. :D :) Máš krásný blog a super články. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥