pondelok, 22. februára 2016

Body to eat*

1

Ahojte :) Verím, že ste mali úžasný víkend a ste naplno pripravené na nový týždeň. Ja aktuálne testujem hneď dva nové šampóny (samozrejme nie naraz). Prvým z nich je toľko ospevovaný šampón a kondicionér od Naturalium Body to eat. Vlastne aby som bola presná - testujem práve šampón a kondicionér od toľko ospevovanej značky Naturalium. Ide o španielsku značku pýšiacu sa titulmi eko a bio. Povedala som si, že zrejme na ich produktoch niečo bude, keďže sú momentálne všade. Na výber máte hneď niekoľko typov produktov (šampón a kondicionér, telové mlieko, sprchový gél a telový sprej) a ich "príchute" tiež nezaostávajú, pretože si môžete vybrať medzi malinou, jablkom, kokosom, mangom, melónom a broskyňou. U mňa bola jasná voľba melón a keďže telových produktov mám na rozdávanie, zvolila som si šampón.

2

Ako prvé musím pochváliť krásny jednoduchý dizajn balenia. Hneď potom by som vám najradšej napísala ódu na tú dokonalú vôňu. Ak by som si zaviazala oči a privoňala si k produktu a jeho reálnej melónovej verzii, nenašla by som absolútne žiadny rozdiel. (Tak ako pri mandľovom balzame na pery.) Vôňa je absolútne identická s vôňou čerstvého žltého melóna. To posúva samotné umývanie vlasov na úplne iný level. Trošku by som sa posťažovala na slabšiu penivosť, ale na to si človek časom zvykne. Veď tá vôňa ! ♥ Nečakala by som od tohto produktu žiadne regeneračné zázraky a podobne, ale vlasy sú po umytí živšie, ľahšie a žiarivejšie. Vzhľadom na to, že nie je určený pre konkrétny typ vlasov, rada ho používam najmä kvôli jeho vôni, ktorá je naozaj bezkonkurenčná. Ak máte zdravé vlasy a nepotrebujete žiadnu špeciálnu starostlivosť, tak je to produkt určený priamo pre vás. Funkciu kondicionéru by som však u neho nehľadala. Samotná značka ma dostala svojou voňavosťou, takže sa určite pozriem minimálne po ich telovom spreji. Veď kto by nechcel voňať ako šťavnaté ovocie ? :)

3

12 komentárov:

  1. na ich výrobky si brúsim zuby naozaj dlho a tvoja recenzia ma len nahovára ku kúpe :)) tie vône musia byť skvostné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také už na ně koukám nějakou dobu, nedávno se tyto produkty dostaly i do teta drogerií, tak bude těžké odolat, ty obaly jsou krásné :) a vůně jak říkáš dokonalé :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já bych chtěla zkusit ten kokosový sprej :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no budem musiet nieco od nich vyskusat
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento šampon vůbec nepoznám. Výběr vůní mají dokonalý, mě by nejvíce lákal jablkový. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jééé tohle jsem nedávno potkala v drogerii Teta, asi budu muset vyzkoušet :))))

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež sa neviem rozhodnúť medzi malinou a kokosom:) popravde by som mala najradšej všetky:)
    Určite si ich zaobstarám!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ešte som o tejto značke nepočula, neviem kde žijem :D, no ten výber vôní znie naozaj dobre. Avšak ja od šampónu očakávam trochu viac než len vôňu, takže to zrejme nie je nič pre mňa.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Má to úžasný obal :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá skvelo!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já tu vůni doslova cítím až tady,né to kecám, ale musí být skvělý! To balení vypadá taky skvěle :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já ty šampony a tělové mléka naprosto miluju! Co mě ale vůbec neuchvátilo, jsou ty spreje:/ vůbec mi to nevoní, spíš mě to dráždí (smrdí) takže ty se dle mého názoru až tak nevyvedly, ale ostatní přípravky na 1*!:)
    FASSHION MIND

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥