nedeľa, 28. februára 2016

L'Oréal Professionnel Série Expert Intense Repair*

Ahojte :) Konečne je to tu. Konečne sa s vami môžem podeliť o svoju radosť z produktu, ktorý som už šialene dlho chcela vyskúšať, ale z nejakého dôvodu som to opäť oddaľovala. Hlúposti si kúpim na počkanie, ale to, čo naozaj chcem, to ani za svet. Každopádne čítate tento článok, takže som to urobila. Kúpila som si šampón L'Oréal Professionnel Série Expert Intense Repair (to je ale názov) na ktorý som počula toľko chváli, že nebola šanca aby ma sklamal. A mala som pravdu :)


1

Ide o šampón z profesionálnej rady značky L'Oréal a (pokiaľ dobre viem) kúpite ho iba na internete, alebo v kaderníctve. Už to napovedá, že na ňom niečo bude :) Je určený pre suché a poškodené vlasy bez leskuNapomáha regenerácii vlasom, ktoré sú namáhané chemickou a mechanickou úpravou. Dodá vlasom ich prirodzenú krásu, vlasy sú vyživené a ľahko upraviteľné. Táto séria produktov obsahuje vitamín B6 a ceramidy, ktoré obnovujú, vyhladzujú a vlasy spevňujú. Šampón je obohatený o účinný systém Cuti Liss, ktorý úmyselne nachádza poškodené časti vlasového vlákna. (Pomohla som si oficiálnym popisom, pretože ja by som tu asi len ochkala aký je to dokonalý produkt.)

Už po prvom použití sú vlasy nádherné, hebké a lesklé. Rozštiepené konce síce okamžite nezacelí, ale boli viditeľne jemnejšie a nevyzerali ako stará metla. Stále sa mi ťažko hľadajú slová, pretože lepší šampón som ešte nikdy nemala. Jednoducho ak máte suché a poškodené vlasy, vyskúšajte tento šampón a pochopíte. Pikoška na záver - Hneď ako som ho prvý krát ovoňala, vedela som, že je to láska na prvé privoňanie. Dokonca si dovolím tvrdiť, že tromfol aj Naturalium z pred pár článkov dozadu. Neviem sa jeho vône vôbec nabažiť. Nedokázala som však identifikovať čo je zač a tak mi pomohol internet. Hneď som vedela prečo mi tak vonia. Je v ňom totiž skombinovaná vôňa banánu a vodného melóna. Z vône červeného melóna som vždy unesená a tak je jasné, že toto je produkt ako vyšitý pre mňa ♥ (Sľubujem, že už nikdy nepoužijem tak často slovo vôňa v jednom článku :P)


2

Vďaka tomuto šampónu som si konečne vytvorila ideálne kombo pre moje vlasy. Vzhľadom na to, že stále napravujem paseku po šialenom vypadnutí takmer polovice vlasov po pôrode, veľmi som si obľúbila kofeínový šampón Alpecin, ktorý navyše krásne pánsky vonia a viete, že to mám rada. K tomu skombinujem buď kondicionér z rady Intense Repair, alebo Absolut Repair Lipidium (ktorý je určený na ešte poškodenejšie vlasy) a som vybavená. Vlastne ani neviem prečo to píšem do článku, keďže je to len také konštatovanie pre mňa :) 

Cena za 250 ml je cca 6 €.

Máte skúsenosti s týmto šampónom ?

13 komentárov:

  1. Vyzerá super! Určite sa po ňom obzriem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle, zaujal mě už jen svým obalem, akorát tedy nevím kde přesně ho sehnat, nevím jestli bude u nás v kadeřnictvích dostupný :/

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páči :) Kupovala som ho na parfums.sk, takže verím, že ho nájdeš aj na českej verzii tejto stránky :)

      Odstrániť
  3. Se šamponem zkušenosti nemám, ale musím říct, že mě přinejmenším zaujal. Vůni melounu zbožňuju a nikdy bych si nerofula tipnout, že by takový šampon mohl vonět zrovna po něm. Po celou dobu co jsem článek četla jsem přemýšlela kolik asi tak ten šampon stojí a když jsem se to na konci článku dozvěděla tak jsem se velice potěšila, ta cena není vůbec hrozná jak jsem čekala! :) Vážně super recenze a díky za tip ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na to aký je skvelý má naozaj výbornú cenu :) Nemáš vôbec za čo :)

      Odstrániť
  4. Díky za tip, vypadá super a mohl by mi sedět :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Niekedy som ho zbožňovala :) teraz mám najradšej family-size šampón od alverde s mangom a jablkom :) Krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, ten jsem měla, když jsem hledala svůj ideální šampon. Mám takové sušší, celkem krepaté vlasy a hlavně jich mám fakt strašně moc. Z tohohle šamponu jsem byla úplně unesená, ale bohužel se mi stalo to, co se spoustou jiných šamponů, pokud jsem ho používala déle v kuse, vlasy začly vypadat hrozně. Když jsem si s ním umyla hlavu jednou za čas, tak super, ale dlouhodobě mi nevyhovoval. To až Kerastáse na suché vlasy, ten jediný můžu používat pořád a vlasům to nevadí. :)
    Verča
    Ne hladu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za tip. Mne sa toto ešte nestalo, ale ak by k tomu prišlo, tak sa určite pozriem na Kerastáse, keďže tiež naň počúvam veľa chvály :)

      Odstrániť
  7. tento šampón som ešte nemala :) najradšej mám šampóny od značky Aussie
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ta vůně musí být skvělá!:) jinak mě vyhovují šampony od značky Aussie:)
    FASSHION MIND

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥