utorok, 16. februára 2016

Marzipan*

1

Ahojte :) Dnes tu mám pre vás recenziu na môj najnovší prírastok z kategórie balzamov na pery. Konkrétne ide o balzam značky Hurraw, ktoré sú organické, raw, vegánské a všetko okolo toho. Chcela som ho vyskúšať už dlhšiu dobu, ale akosi som sa k tomu nikdy nedostala, keďže sa dá kúpiť len prostredníctvom e-shopov. Ak viete o nejakej kamennej predajni, určite mi dajte vedieť ;) Tak ako aj moja pokožka, tak aj pery mám "rozmaznané" a hocikedy mi popraskajú, alebo sa vysušia. Chcela som teda nájsť vhodné a šetrné riešenie na tento problém. Pri svojom prieskume trhu som sa zamerala najmä na prírodné produkty, keďže som nedávno mala nepríjemný incident s balzamom, ktorý bol celý umelý a vyzerala som po ňom ako po botoxe. Spomenula som si na Hurraw balzamy a povedala som si, že je najvyšší čas jeden otestovať.

2

Výber bol naozaj ťažký, pretože v ponuke majú toľko lákavých príchutí, že to ani možné nie je. Napríklad taký zelený čaj, grapefruit, višňa, limetka, mäta... Nakoniec som si zvolila môjmu srdcu najbližšiu príchuť mandlí, ktoré dokážem jesť na kilá. Nehovoriac o ich vedľajšom produkte - marcipáne. Nikdy ma nepozývajte na oslavy, kde sú torty s marcipánovými ozdobami. Všetky ich potajomky zožeriem :D Ak by som mala byť v budúcom živote jedlo, tak určite marcipán. Alebo špagety Bolognese. Životná dilema :D Keď mi konečne prišiel domov, ako prvá ma prekvapila jeho veľkosť. Príde mi taký maličký aj keď je v podstate rovnako veľký ako napríklad Labello. (Hurraw 4,3g / Labello 4,8g)

3

Okamžite ma však dostala jeho vôňa, pretože ak by som si zaviazala oči, privoňala si k tomuto balzamu a potom k reálnemu marcipánu, tak nepocítim absolútne žiadny rozdiel. Tiež oceňujem fakt, že na perách nezanecháva žiadne stopy, je čistý ako gél. Krásne ich však vyživý a hydratuje. Nanešťastie hydratácia nie je nijako výnimočná čo sa času týka. Musím si ho aplikovať oveľa častejšie, ako napríklad spomínané Labello. Je to teda trošku nevýhoda vzhľadom na to, že gramáž produktu je menšia, ale v konečnom dôsledku ho spotrebujete viac. Cena je približne 4,40 €, záleží od e-shopu. Navyše netreba zabúdať na poštovné, ktoré je väčšinou rovnaké ako cena produktu. A za túto sumu už máte aj tri štyri Labellá. Samotný produkt je skvelý, ale plánujem si ho kupovať len keď ma už nebude baviť melónové Labello a budem chcieť zmenu :)

Máte skúsenosti s balzamami značky Hurraw ?

4 komentáre:

  1. Tá vôňa musí byť neskutočná :) pekná recenzia a pri tom budúcom živote ako jedlo som sa pobavila ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S touto značkou balzamov nemám skúsenosť, no podľa tvojho opisu musia byť skvelé. Cenovo máš pravdu s tým poštovným, no keď vystihneš nejaku akciu tak je to fajn. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku nepoznám, je fakt, že celkovo nemám veľký prehľad v balzamoch. Páči sa mi táto recenzia, pretože je úprimná. Zostanem teda pri labele :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám kávový a ja som sním spokojná aj ked si pery musím natrieť viac krát ked sa vytratí ale neprekáža mi to, ale láka ma ten zelený čaj ešte :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥