streda, 17. februára 2016

New In : Slip On & Hat*

Ahojte :) Veľmi rada spomínam na dobu, keď som ešte ani len netušila čo je to e-shop. Všetko sa to zmenilo s príchodom internetu a prvou platobnou kartou. Zrazu H&M otvorilo e-shop tiež a po prezretí si výpisov z účtu som zistila, že každý jeden mesiac si tam niečo kúpim. Milujem kombinovanie lacnejších a drahších vecí dokopy a táto značka je na to ako stvorená. Krpcovi tam tiež pravidelne nájdem kopec kúskov, ktoré by som inde kúpila za trojnásobnú sumu. Výhodou internetových nákupov je rozhodne to, že sa nemusíte s nikým strkať pri regáloch, ktoré sú väčšinou aj tak celé prehádzané. Navyše nakupovanie s malým dieťaťom je skôr utrpenie ako pôžitok. Úprimne sa priznám, že malého jednoducho do obchodov vôbec neberiem. Ak nepočítame akútne stavy a keď vám dieťa vyhodí z kočíka už tretiu čiapku a vy nechcete riskovať jeho prechladnutie či niečo horšie. Materská "dovolenka" je pre internetové nakupovanie to najhoršie obdobie. Keď si po celom dni konečne sadnete, máte pokoj, tak mňa ako prvé napadne si urobiť radosť nejakou tou maličkosťou. Nanešťastie z maličkosti sa vykľuje nákup v raz takej hodnote a keď si myslíte, že to už nemôže byť horšie, tak si spomeniete na detskú sekciu. Predsa čo by som to bola za matku ak by som kúpila niečo sebe, ale malému nie :D

1

Čo sa týka nákupu pre mňa, tak som si ulovila len dva nové kúsky. Zistila som, že sa mi začal v poslednej dobe šialene meniť vkus. Stále sa držím elegancie, ale neodmietam nové kúsky tak, ako kedysi. Napríklad tieto topánočky by som si ešte pred dvoma rokmi rozhodne nekúpila. Zasmiala by som sa, že vyzerajú ako deduškovské papučky a išla by som ďalej. Ale teraz ? Okamžite som si ich predstavila s all black outfitom, alebo ako krásne pôjdu k bielym nohaviciam. Už nech je jar aby som ich mohla vyvetrať.
Klobúky pre mňa nie sú až taká novinka. Odjakživa ich milujem, ale nikdy som nemala taký klasický mestský ako je tento. Jeho farba a mašlička ma hneď dostali a bez váhania som si ho kúpila. Veď si to len predstavte ako bude skvele vyzerať k jeansom, ale aj k šatám. Vlny vo vlasoch k nemu budú ako čerešnička na torte. Nanešťastie som si vzala zlú veľkosť. Bola som však taká šikovná, že som ho už stihla predať a objednať si správnu veľkosť. A to mi dorazil len dnes. Rýchlovka :)

Aké najnovšie kúsky pribudli do šatníka vám ?

12 komentárov:

  1. Vyzerajú super:) a kupovala si ich cez e-shop? Dala by si mi nane linky?
    Ďakujem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné botičky ♥ Já také na sobě pozoruji, že se mi radikálně mění vkus,já někdy volím nakupování v obchodech a někdy na e-shopu, střídám to dle mé nálady a také podle toho co potřebuji :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, ty Slip ony jsou dokonalý! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klobúčik vyzerá skvelo :) Ja by som tiež nejaký chcela, ale stále som nenabrala odvahu kúpiť si ho :D
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm, mne naposledy pribudli len topánky, lebo moje staré doslúžili... a ak sa počítajú aj kabelky, tak to je nový kusok. :-D teraz nejak viac míňam na kozmetiku. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oba kúsky sú krásne. Slipony milujem, najpohldlnejšie topánočky a v takomto prevedení sú mega. A klobúčik tiež veľmi chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné kousky, ty botičky jsou vážně dokonalé a klobouček..prostě TOP ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten klobouk vypadá nádherně! Už dlouho si chci nějaký koupit, ale jsou dost drahé a asi bych neměla odvahu ho nosit :-/
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne veci si si kúpila. Milujem klobúky, ale kúpiť nejaký na moju mini hlavu je umenie :D

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥