pondelok, 29. februára 2016

Sea of Tranquility*

1

Vraví sa, že závislosť vyliečite najlepšie inou závislosťou. A keďže ja sa teraz na sladkosti nemôžem ani pozrieť, tak som si našla novú závislosť v podobe sviečok. Tie milujem už dlho (ehm, Yankee Candle, ehm) a mala som pocit, že som vyskúšala snáď všetky možné typy, druhy... A zrazu bum ! Ako päsť na oko ma prekvapili sviečky od značky Bomb cosmetics. O tejto britskej značke som počula už veľakrát a väčšinou vždy len chválu, takže som neváhala a zadovážila si jednu krásku z ich sortimentu sviečok. Sprvu som bola úplne stratená v tom veľkom výbere vôní, pretože by som ich najradšej mala snáď všetky. Potom som však uvidela názov jednej z nich. More, pokoj, obrázok mesiaca a to čarovné slovíčko "mermaids". Všetko veci a symboly, ktoré sú mi veľmi blízke, takže bolo vybavené. Okamžite skončila v košíku. Hneď ako mi prišla domov, tak som sa nevedela dočkať ako ju po prvý raz ovoniam. Samozrejme vonia ako záchodový osviežovač :D Fail. Ale tak to už býva, keď sa necháte zlákať obalom (názvom). Klamala by som však, ak by som tvrdila, že som takúto vôňu nečakala. Každopádne po zapálení sviečka vonia úplne inak. Veľmi príjemne a sviežo. Žiadna ťažká vôňa, ktorá by vás dostala do mdlôb (ako to je u mojej obľúbenej Yankee Candle Midsummer´s night). Vždy keď vojdem do miestnosti v ktorej ju mám zapálenú, cítim sa oveľa lepšie. Zrelaxovanejšie. (Očividne názov neklame) Takže moje prvotné obavy, že moja spálňa bude voňať ako toaleta, okamžite zmizli :))

2

Nielenže samotná sviečka je krásna a bolo mi ľúto ju vôbec zapáliť, ale ešte aj to balenie... Som normálna, keď sa vytešujem z plechovice s nálepkou, ktorá nesie na sebe slovo "mermaids" ? Zrejme nie, ale byť šťastnou z takýchto maličkostí je doslova pohladenie pre dušu.

3
4
5

Mali ste už niekedy možnosť vyskúšať túto značku ?

10 komentárov:

  1. Od této značky jsem ještě nic nevyzkoušela, ale minimálně tyto svíčky mě už dlouhou dobu lákají. V jednu chvíli jsem byla dokonce rozhodnutá, že si alespoň 3 z nich objednám, ale nakonec z toho padlo, což mi trochu mrzí. Ty jsi mě na ně ale zase nalákala, takže o nějaké opět hodně uvažuji. :) Nejraději bych zkusila Grapefruit&Nectarine, protože miluju všechno s grapefruitem. ♥
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle značku ani neznám, ale trochu mi připomíná kosmetiku Lush :)
    Určitě vyzkouším - díky za tip! :)

    www.inkablogger.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku neznám, ale už jen ten obal vypadá kouzelně, hlavně ty srdíčka v tom jsou hrozně roztomilá ♥ Miluju svěží vůně, které mi dodají enrgii a to u Yankee moc není :D

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ta vypadá krásně a z toho balení bych byla taky odvařená takže v pohodě :D :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sviečka vyzerá skvelo, už viem akú si mám ešte dokúpiť:) Ďakujem za tip!
    Ak budeš mať čas, tak sa určite zapoj do mojej giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku nepoznám. Je fakt, že sviečka vyzerá krásne, no ja príliš nie som na voňavé sviečky.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. o týchto sviečkach som ešte nepočula, ale vyzerajú skvelo :) Yankee sviečky sú môj životný sen, hlavne tie v tých velikánskych pohároch, ale prídu mi neskutočne drahé, tak si to nechávam na časy, keď raz budem bohatá :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalé obaly sviečok :)
    www.vanesasworld.blogspot.com aj s giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. značku vôbec nepoznám, sviečky milujem a tieto sú také rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tuto značku vůbec neznám, ale obaly mají opravdu krásné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥