nedeľa, 28. februára 2016

Wedding bells*

Ak by sa ma niekto spýtal na moju obľúbenú tému, tak jednou z nich by boli určite aj svadby. Neviem čím to je, ale milujem ich. Filmy ako Vojna neviest, 27 šiat... sú mojou základnou výbavou. Nie že by som sa nejako hrnula do svadby, to nie. Skôr chcem počkať aspoň do 28. narodenín. Ale organizácia svadieb je pre mňa to pravé orechové a živiť sa tým ? Sen ♥ Ak by ste raz potrebovali profesionálnu družičku, ktorá sa o všetko postará, viete kde ma hľadať ;) Organizácia programu svadby, zariaďovanie priestorov, výber správnych materiálov, oblečenia, jedla... Jednoducho pri tejto príležitosti sa skĺbia všetky moje obľúbené činnosti do jedného a keby som mohla, tak nežijem ničím iným. Najmä ak vezmeme do úvahy rôznorodosť vďaka ktorej sa môžete do sýtosti kreatívne vyblázniť. To sa týka aj družičiek. Ich šaty nesmú byť príliš výrazné aby nezatienili nevestu, ale stále by mali vyzerať k svetu. Predsa by ste svoje kamarátky za trest nenavliekli do nejakej opachy. Teda, pri ženách je možné všeličo. Najmä ak sa vášmu partnerovi vaša najlepšia kamarátka páči. Ale to už je téma pre americké komédie. Teda, dúfam :D Ideálne je ak farebne ladia k svadobnej farebnej schéme. Mať na svadbe krásne družičky je síce skôr zahraničná záležitosť, ale ak by som raz získala možnosť vydať sa, tak by som dala do pozoru všetky svoje najlepšie kamarátky a svoj veľký deň by som si bez nich ani nechcela predstaviť. Zbožňujem oslavy, ich teatrálnosť a to by sa určite odrazilo aj na mojej svadbe. Veľmi dobre poznám vety ako, že táto príležitosť je najmä o páre, ktorý sa berie a tak by sa to nemalo preháňať a robiť zo svadby cirkus. To je jasné každému. Nevidím však nič zlé na tom, že tento deň oslávite so všetkou parádou. Nech predsa mám na čo spomínať nielen ja a môj partner, ale aj naši blízky. Nedokážem si predstaviť ísť na úrad podpísať papier a hotovo. Ale v tom je čaro ľudí - všetci sme iný.

Vráťme sa však družičkám. Za pomoci stránky aislestyle.co.uk som vybrala zopár kúskov, ktoré by som si vedela predstaviť na svojej svadbe a zároveň ladia k mojim top trom farebným schémam.

Romantická
Zrejme poznáte moju lásku k ružovej farbe a keďže ako nevesta by som mala byť v bielom, tak družičky by dostali tú výsadu byť v ružovom. Samozrejme ak by pán budúci manžel dovolil :D

1 // 2 // 3 // 4

Svieža
Studená modrá je naozaj sviežou zmenou oproti obľúbeným farbám. A skvelá voľba ak pán manžel výslovne zakáže zženštilé farby.

5 // 6 // 7 // 8

Zmyselná
Ideálny kompromis pre obe strany, pretože nevestine biele šaty dokonale vyniknú a navyše kytica s tmavými fialovými kvetmi ? Láska na prvý pohľad.

9 // 10 // 11 // 12

Uvažujete niekedy nad tým, ako by ste chceli, aby vyzerala vaša svadba ? Ak áno, akú farbu by ste zvolili vy ?

15 komentárov:

  1. Tak toto mam za sebou. Ja som ako druhu farbu mala v podstate taku menavu bezovo-ruzovo-zlato- hnedu, kvoli topankam a laku ktore som dala zazracne dokopy a sadli si ako vies-co na serbel :D Ale bledomodra alebo fialova je krasna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi sa mi páči aj farebná kombinácia, ktorú si mala ty :) Je to jednoducho krásna a elegantná klasika :)

      Odstrániť
  2. Naozaj skvelé tipy:)
    Všetky kombinácie vyzerajú úžasne♡ určite bude tvoja svadba vyzerať skvelo!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí první romantická varianta a pak ty kytky z té poslední jsou super :) ♥ Krásný článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nehovor :) Láska na prvý pohľad :)

      Odstrániť
  4. Ja som mala len hlavnú družičku a šaty mala podľa vlastného výberu, neriešila som to. Pokiaľ tie šaty neplatí nevesta, príde mi nefér nútiť družičky aby si kúpili niečo čo sa im možno nepáči alebo sa im to nehodí. Ale ak sa dohodnú je to samozrejme pekné spestrenie svadby. Pokiaľ ide o výzdobu, my sme mali kvety farebné, chcela som aby to bolo svieže a okrem bielej boli zvyšné doplnky ladené do smaragdovo-zelenej.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, že veľa neviest šaty družičiek nerieši a úplne to chápem. Nerada by som si pohnevala kamarátky tým, že by som ich nútila kúpiť šaty, ktoré chcem ja. Preto by som z kupovania ich šiat rada urobila babský deň, kedy by sme ich išli vybrať spolu a sama by som ich aj zaplatila. Ako jeden z darčekov za to, že v ten dôležitý deň budú stáť pri mne ako to robili aj po celé naše priateľstvo :) Ale to je všetko ešte pieseň budúcnosti :)
      Smaragdová musela vyzerať božsky ♥

      Odstrániť
  5. Ja som družičky na svojej svadbe nemala. Všetko som mala ladené do takého natural štýlu, takže mi je ťažko hovoriť o jednej konkrétnej farbe. Všetko bolo v jesenných farbách - žltej, oranžovej, hnedej a tak.
    Na druhú stranu, bola som kamoške za družičku a mali svadbu v modrej. Všetko bolo okey, kým som ja nedostala pokyn mať modré šaty. Nuž, tá vec, ktorú som si teda musela kúpiť (lebo teda to bolo týždeň pred svadbou, keď som už mala pripravené iné šaty) stála v skrini 3 roky a konečne v lete sa mi tie šaty podarilo predať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásny výber farieb :) Verím, že to bolo nepríjemné. Hlavne takto na poslednú chvíľu. Ja svojim družičkám šaty sama kúpim, pretože nechcem aby prišlo k takýmto nepríjemnostiam :)

      Odstrániť
  6. Tak ta růžová.. tu bych brala :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nikdy bych neřekla, že se mi budou líbit ty fialové smyslné svatební šaty! :)

    www.inkablogger.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. momentálne sa rozhodujem akú variantu im ponúknem, ale asi by som šla do tmavo modrej, nakoľko aj ženícha by som chcela dať do tmavo modrého obleku :) mám už veľa inšpirácii na pintereste a určite o celých prípravách budem písať aj blog :) a môžeme niekedy vybehnúť, ak budeš mať čas a hodíme spoločnú reč :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥