streda, 30. marca 2016

Ako zachrániť rozbitý očný tieň*

Ahojte :) Určite sa to stalo už aj vám. Jeden malý okamih nepozornosti a bum. Rozbitý očný tieň, púder, lícenka... A väčšinou ako naschvál ide o vás najobľúbenejší kúsok. Tak to bolo aj v mojom prípade. Konečne som našla tieň, ktorý som už tak dlho zháňala a hneď mi aj padol na zem. Všetko zlé je na niečo dobré a vďaka tejto malej nehode som konečne mohla vyskúšať toľko uspevovanú opravu rozbitej kozmetiky s liehom. Našťastie som mala doma hneď jeden po ruke a tak som sa pustila do zachraňovania.

1

Ako môžete vidieť, očný tieň sa mi rozbil na pomerne veľké kúsky a preto som ho musela rozbiť ešte viac. Najprv som si však obsah balenia vysypala aby som ho celé mohla vyčistiť.

2
3

Polovicu očného tieňa som nasypala naspať do balenia a kvapla som doň pár kvapiek 60% liehu, ktorý za pár drobných kúpite v každej lekárni. Zmes som prstom jemne uhladila aby som získala miesto na zvyšok očného tieňu.

4
5

Dosypala som postupne všetok produkt a dokvapkala aj zvyšný liek. Nepoužila som viac ako 2,1 mililitra. Očný tieň sa zmení na blatu a tu začína zábava. Tieň budete mať snáď všade, ale jednoducho pokračujte "utlapkávaní" až kým produkt nedostanete do pôvodnej formy. Papierovým obrúskom uhladte povrch a hotovo :)

6
7
8
9

Očný tieň odporúčam nechať cez noc preschnúť a môžete ho používať ako predtým. Dokonca z neho nebudete cítiť ani zápach liehu.

10
11

A na záver - Dávajte si pozor akého asistenta si k sebe vezmete. Ten môj ma po celý čas provokoval konzumáciou čokolády :D

12

20 komentárov:

  1. Skvelý návod:) už viem, že ho nemusím hneď vyhadzovať!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. Mne to veľmi pomohlo :)

      Odstrániť
  2. Parádní nápad, ale zeptám se - jakou má pak produkt pigmentaci nebo obecně vlastnosti. Jsou stejné nebo je nějaká změna? :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tomto postupe je najlepšie práve to, že vlastnosti, textúra a pigmentácia produktu zostávajú nezmenené :)

      Odstrániť
  3. Skvělý návod. Celkem to vypadá jednoduše a líbí se mi že se stín nijak nezmění. Proto kdy se vysype třeba dražší stín, určitě je to dobrá věc.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super návod, i mně se vždy rozbije ta nejoblíbenější věc a hlavně pudry to je za trest, to je krásnej pomocníček ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento spôsob mi zahcárnil paletu od MR :D zlatý spoločník! :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý návod, dal mi do života viac ako škola za 14 rokov :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D
      Niečo mi hovor. Všetko podstatné čo potrebuješ v živote, ťa v škole nenaučia. Za posledný rok som si to povedala asi miliónkrát.

      Odstrániť
  7. Skvělý návod, zrovna nedávno mi spadl pudr a už jsem nadávala, že co teď s tím. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, že se dá spravit až do takové podoby jsem netušila..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super užitečný návod! Mě se ještě nic z kosmetiky nerozbilo, tak snad ani nerozbije :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je bezvaaa! Mě totiž ustavičně padá pudr a pak je přímo v tom drťovým stavu:D:)
    FASSHION MIND

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super tip! Určitě někdy vyzkouším :) Tobě se to povedlo vážně bravurně :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to je super! O tom slyším poprvé :) Bohužel můj oblíbený stín se mi rozbil a následně se asi polovina z něj vysypala do kosmetické taštičky, takže už zachránit opravdu nešel.

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  13. wow, ty si to krásne spravila :) už som to skúšala miliónkrát a nikdy ten tieň nedržal tak dobre, trúsil sa, až som ho nakoniec vyhodila :(
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥