piatok, 4. marca 2016

Avon Stay true Matte lipstick (2)*

1

Ahojte :) Ako už iste viete, Avon prišiel na trh s novými matnými rúžmi, ktoré dodajú perám krásny matný vzhľad a zároveň ich hydratujú. Sú dokonalé pre tie z nás, ktoré sa boja zbytočného vysušenia pier po matných produktoch. Ja som si ich veľmi obľúbila a čoraz viac po nich siaham pri líčení. Do zbierky mi pribudli Pure Pink, Ideal Lilac a Red Supreme.

2
3
4

Medzi mojich obľúbencov rozhodne patria Pure Pink a Ruby Kiss

5

Určite mi dajte vedieť, ktorý odtieň sa najviac páči vám ;)

23 komentárov:

  1. Ja mám síce len jeden. Zatiaľ. No, zamilovala som si ho a určite do mojej zbierky pribudnú ďalšie.

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa, že ti sadol. Určite choď aj do ďalších odtieňov :))

      Odstrániť
  2. Vypadá zajímavě - líbí se mi asi nejvíc ten odstín Ruby kiss :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež sa mi veľmi páčia, ale stále sa neviem rozhodnúť pre odtieň!
    A veľmi ti pristanú:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty vypadají dokonale! Už dlouho uvažuji jestli nějakou objednat nebo ne :) Moc se mi líbí pure pink :)
    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie odtiene sú krásne, mám tri a su moje oblubene momentálne :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To sú krásne farby ten najčervenší sa mi páči asi najviac :)

    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné jsou. Pure pink se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi líbí Pure Pink :) Avon teď dělá moc pěkné rtěnky :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ty vypadaji vazne krasne, budz se po nich muset podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak ty vypadaji vazne krasne, budz se po nich muset podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherné barvičky. Avon má rtěnky velmi povedené.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne farby :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wow tak tie rúže vyzerajú inak mega! :O Teraz som veľmi zaťažená na matné typy rúžov! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. tvuj článek se moc hezky čte! rtěnku z avonu jsem teda ještě nezkoušela a vypadaji super, aspon na tobě :-D

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Odtieň Ruby Kiss je fakt nádherný :O
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tiež sam mi veľmi pači ten pure pink ale ja som hlavne na hnedé nude menej výrazné farby:) top je u mňa essence ktorý nie je síce matný ale hydratačný, mám doma asi aj dva matné ale veľa ich nevyužívam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vyzerajú celkom lákavo :) Na dekoratívku z AVONu síce niesom, no do týchto rúžov by som možno aj šla :) Pekná recenzia!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super! Já už jsem si taky stihla pořídit 4 odstíny :) Teď nejčastěji šahám po Adoring Love :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jsou nádherné, minimálně jednu si chci pořídit;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥