pondelok, 14. marca 2016

Basics*

Ahojte :) Už sa to zrejme stalo každomesačnou tradíciou. Každý jeden mesiac totiž neodolám a kúpim si niečo z H&M e-shopu. Väčšinou tam chodím obdivovať (a nakupovať, aby som neklamala) veci pre krpca a akosi nikdy neodolám a pridám aj niečo pre seba. Odkedy ho mám, nerada chodím do kamenných obchodov. Prestalo ma to baviť a samotná predstava nákupov s malým divým dieťaťom je horšia ako... No je jednoducho hrozná :) Keď si po náročnom dni sadnete k počítaču, pustíte si obľúbený film / seriál a užívate si pokoj, ono sa to jednoducho ponúkne samé. Idem sa len pozrieť. Kúpim len niečo malému. Kúpim nejakú maličkosť aj sebe, veď keď už platím to poštovné... A zrazu vám len na telefóne pípne správa, že ste vaše konto opäť vyžmýkali o zbytočných 70 € :D

Možno si pamätáte z môjho Wishlistu ako som ospevovala saténové tielka. A máme ich tu. Hneď v dvoch farbách. Tento nákup som sa držala najmä myšlienky obmieňania šatníka na basic kúsky, takže mu dominuje čierna a biela farba. Zbožňujem výrazné farby (modrá, červená, žltá), ale potrebovala som si doplniť univerzálne kúsky. Tento typ tielok je dokonalý snáď ku všetkému. Obyčajným jeansom, puzdrovej sukni, šortkám, saku... Milujem ich ♥

1

Neviem či som začarovaná, ale akonáhle potrebujem obyčajné podprsenky, tak akoby to vycítili a všetky zmizli. Rôzne farebné a krajkové kúsky vlastním na kilá (pretože sa už dva roky neviem trafiť do svojej veľkosti, tak stále kupujem nové dúfajúc, že som sa konečne trafila), ale hladké podprsenky ideálne pod priliehajúce blúzky, to ani za nič. Zhodou okolností sa mi ich KONEČNE podarilo nájsť, tak sa vytešujem z bielej aj čiernej. A aby toho nebolo málo, so svojim "trápením" som sa zverila mame a tá mi deň potom, ako mi prišla táto zásielka, kúpila dve hladké obyčajné podprsenky v bielej aj čiernej. A veľkostne mi sedia úplne dokonale. Náhoda. Ten trápny pocit, keď vaša mama pozná  objem vášho hrudníka lepšie ako vy :D

2

Neznášam holé kríže (je na to lepší názov ?). Som neustále v pohybe, neustále sa za niečim zohýbam, neustále zdvíham to šialené stvorenie, ktoré má tendenciu padať snáď pri každom treťom kroku a nebodaj ak chcem zmeniť trasu jeho chôdze, myká sa ako šialený (aj tak ho milujem :D), tak napravovanie oblečenia je to posledné čo chcem riešiť. Preto ďakujem všetkým svätým za vynález s názvom "body". Bodyčká nielenže vyzerajú skvelo na peknej postave, ale sú aj praktické (ak nepotrebujete súrne na toaletu), preto bolo logické si zadovážiť hneď prvé, ktoré som zbadala.

3

A čo vy ? Čo ste si naposledy zadovážili ? :)

16 komentárov:

  1. ako si to tu krasne sprehladnila krasne
    a podprsenkovy problem absolutne poznam kusok ktory najneradsej nakupujem :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som veľmi rada, že sa páči :)
      Veru. U mňa to je presne tak isto :)

      Odstrániť
  2. Ty tílka jsou dokonalá! Myslím že vím, v čem skončí mé zbylé peníze:D:)

    NATYSPACE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super kúsky, mam rada takéto praktické kúsky, btw moja mama tiez pozná obvod mojho hrudníka lepsie ako ja :D

    Dominika Makarova Fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pořídila jsi si super kousky, já se poslední dobou také zaměřuji hlavně na ty basic. Podprsenky jsou super a bodyčko se mi taky moc líbí. Určitě by se mi takové doma hodilo! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné kousky, minimalistické ale přesto zajímavé :) To body je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja nerada kupujem podprsenky, lebo mám tiež problém nájsť takú čo presne sadne.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné nákupy, taky dost často nakupuji na internetu z důvodu pohodlí. Já vím, občas jsou to vyhozené peníze protože tu věc člověk nepotřebuje ale nedokáže ovládnout to aby byl skromný. Já jsem na tom podobně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všetky veci sú naozaj skvelé! A i keď nenosím tielka, tieto sa mi riadne páčia <3
    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  9. basic je klasika. pekné kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som od basic kúskov už úplne upustila. Naopak ma zaujímajú rôzne farebné kombinácie, pretože je čas, aby sme sa na jar rozžiarili aj my :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  11. keď som si prečítala tú časť s podprsenkami, ako keby si to písala o mne :D ..mám ten istý problém :) ..inak z h&m eshopu som ešte nič neobjednávala, ale chystám sa na to už dlhšie :) a basic kúskov nie je nikdy dosť a myslím,že každá žena ich potrebujem aspoň pár v šatníku :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥