štvrtok, 3. marca 2016

Jewelry shopping list*

Ahojte :) Párkrát som na blogu spomínala, že ma prestalo baviť nakupovať bižutériu. Samozrejme čas od času si nejaký kúsok zadovážim, ale to tak raz za tri mesiace. Kedysi som mala bižutérie toľko, že by som si pokojne mohla otvoriť vlastný obchod. Ale vekom očividne rastú nároky (na samú seba, partnera, kvalitu života...) a ja som predajne s týmto tovarom nenavštívila minimálne dva roky. Ak teda nepočítame malé stojany v predajniach s oblečením. Čoraz viac bažím po šperkoch, ktoré mi vydržia navždy. Navyše som si všimla, že mám v hlave akúsi šablónu, vďaka ktorej chcem v postate rovnaké kúsky, len v iných prevedeniach. Dokonca mám pocit, že zopár týchto kúskov som vám ukazovala už veľmi dávno, čo len potvrdzuje, že ich naozaj chcem. Viem, že niektoré sú pomerne dosť výrazné a ešte pred pár rokmi by som povedala, že by som si ich na seba nikdy nevzala, ale všetko sa mení. Aj vkus.

• Medailóny - Tento typ šperkov milujem snáď odkedy si pamätám. Majú pre mňa obrovské čaro a priam magicky ma priťahujú. Prvý som držala v ruke ešte ako predškoláčka a patril mojej babke, ktorej som sa rada hrabala v šperkovnici. Ďalší mi priniesla mama z pracovnej cesty/výletu v zahraničí. Bola to bižutéria a tak sa mi veľmi rýchlo po častom nosení zničil. A aj tak som ho nikdy nevyhodila. Som šialene sentimentálna a nájsť krásny vintage medailón plný histórie je môj sen. Zatiaľ sa však uspokojím s klasickým strieborným. Nanešťastie som ešte nenašla ten pravý.

1

• Kľúče - Kúsok, ktorý mi z nejakého záhadno-tajného dôvodu prirástol k srdcu.

2

• Mesiac - Taktiež ako na kľúče, slabosť mám aj na symbol mesiaca. Ale v tomto prípade si to viem opodstatniť. Je to totiž moja planéta na základe horoskopu. Ja viem, znie to smiešne, ale nielenže je to "moja" planéta, ale mi aj šialene ovplyvňuje nálady. Skúste si niekedy prečítať charakteristiku môjho znamenia - rak a možno pochopíte prečo som taká zvláštna v týchto veciach. Mám to jednoducho v povahe a páči sa mi to :)

3

• Kryštály - Toto je presne ten typ šperkov o ktorom som si myslela, že na seba nikdy nedám. Prišlo mi to gýčové a divné. A pozrite sa, zrazu figurujú v mojom pomyselnom wishliste.

4

• Farebné kamene - Rubíny a zafíry ma dostávajú do kolien. Netúžim síce na prste nosiť kameň, ktorý je ťažší ako pôrodná váha môjho syna, ale malým farebným kameňom by som nepohrdla. Veď kto by aj ? :)

5

• "Obrúčky" - Niekto by si povedal, že podvedome túžim po svadbe. A opäť hovorím nie. Alebo o tom len chcem presvedčiť len samú seba ? :D Každopádne ma veľmi baví tento štýl prsteňov, pretože sú nielen krásne a minimalistické, ale aj praktické. Nikde sa vám zbytočne nezasekne, neurobíte si ním dieru na obľúbených šatách, alebo ním nikomu nevybijete zuby, keď budete živo opisovať nejakú zábavnú historku. A to sa teda pri mne deje pomerne často. Zrejme trpím nejakou zvláštnou chorobou neposedných rúk. Ale zatiaľ majú všetci zuby na svojom mieste

6

• Niečo navyše - Nie všetko sa dá zaradiť do kategórií vyššie, takže na záver pridávam aj niečo navyše. Tento štýl náušníc som si veľmi obľúbila a už som jeden pár mala. Ale to bolo ešte na základnej škole a niekde som ich stratila :-/ V zbierke mi chýba výrazný náramok k obyčajným jednoduchým outfitom na dni, keď nebudem mať chuť nosiť náušnice. Tieto Pandora prívesky "Family" a "Be magical" sú pre mňa ako stvorené ♥

7

Takže to by bol menší prehľad šperkov, ktoré by som si najbližšiu domu chcela zadovážiť, alebo si ich budem želať na narodeniny a podobne :P Keď už sme pri tých narodeninách - Až dnes som si pri objednávaní narodeninových balónov uvedomila, že tento rok sa pre mňa aj krpca nesie v znamení čísla "2". On oslávi druhý rok života (Bože, to kedy prešlo ???) a ja dvadsiaty druhý (Stará žena je zo mňa :D). To len tak, na záver :))

Po akom šperku túžite vy ?

8 komentárov:

  1. Naozaj krásne šperky:) tiež by som mala siahnuť po nejakom medailóne, pretože ma to priam priťahuje!
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné šperky :) Medailonky miluju, máme ho v rodině dědičně, ale bohužel mám tři sourozence, takže si myslím, že se ke mně stejně nedostane, takže bych si ho chtěla pořídit sama :) Ale spíš stále zůstávám u takové té klasiky- perličky atd. :D :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten zlatý medailon je krásný, hodně se mi líbí i řetízky s měsícem a s kameny, ty jsou top ♥ Krásný článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám velmi ráda jednoduché věci na krk. ale za to prstýnky nenosím vůbec :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chcela by som nejaký medajlón, ale niektoré sú prehnane drahé :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne šperky :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jooj tie sú nádherné, hneď by som si vedela niekoľko vybrať. :-) ja by som si najbližšie chcela zaobstarať nejaký prsteň, ale či na tie moje tenké prsty nejaký nájdem.. to neviem. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc se mi líbí křišťály a měsíce, naopak klíče se mi zdají trochu kýčovité. Nicméíně, krásný post:)
    http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥