štvrtok, 24. marca 2016

L´occitane odličovací olej Slamienka*

1

Ahojte :) Dnes by som sa s vami chcela podeliť o môj najnovší prírastok v kozmetickej zbierke. Ide o odličovací olej Slamienka. Po prvýkrát som sa k nemu dostala vďaka adventnému kalendáru od tejto značky. V rámci nákupu som dostala aj zopár vzorčekov. Ako prvý som vyskúšala práve odličovací olej a okamžite som si ho zamilovala. Odvtedy som ho mala zaradený na svojom wishliste a som veľmi rada, že som sa konečne dostala k jeho kúpe. Stojí totiž trošku viac ako som bola zvyknutá. Tu však prichádza na rad myšlienka - Je najvyšší čas začať investovať do seba. Akosi viac sa cítiť zodpovedná za svoje telo ako kedysi. Už si nikdy neľahnem spať nalíčená, nezaobídem sa aspoň bez jedného natretia telovým mliekom denne, poctivo používam denný aj nočný krém.... Ale to som odbočila :)

2
3


Tento olej je už podľa názvu určený na odličovanie. Po celodennom nosení make upu sa teším práve na to, ako si tvár umyjem týmto olejom. Krásne sa postará aj o riasenku a tekutú očnú linku, ktorá je mojim poznávacím znakom. Snažím sa však produktom neplytvať a preto si pred samotným umytím najprv odlíčim oči iným odličovačom a tvár dokončím týmto od L´occitane. Aj napriek tomu, že ide o olej a ja mám zmiešanú (teda aj mastnú) pleť, tak necítim ani náznak zaťaženia, alebo mastnoty. Najprv som nevedela prísť na to, prečo mi tak tento produkt sedí. Stačilo si však prečítať popis výrobku. Odličovač totiž obsahuje slamienkový esenciálny olej, ktorý ma na pleť omladzujúci a vyhladzujúci účinok. Rozhodne môžem potvrdiť jeho úžasné účinky, keďže si ma dostal len vďaka malej vzorke. Teraz keď ho používam už nejaký čas, tak som z neho nadšená ešte viac. Akékoľvek (aj tie najmenšie) nedostatky vyliečil a keď sa pozriem do zrkadla, jasne vidím, že pleť je sviežejšia a vyzerá mladšie. Je to síce smiešne písať v mojom veku, ale mamičkovanie bolo na mne už riadne vidno :)

4

Jedinou nevýhodou tohto produktu je cena. Kúpite ho za 22 € / 200 ml. Ja však plánujem jeho pravidelnú kúpu aj napriek tomu, pretože som nemala ešte nič lepšie ♥ To, že je výborný potvrdzuje aj fakt, že na predajniach je takmer vždy vypredaný :)

17 komentárov:

  1. Jéé tento produkt jsem o víkendu právě okukovala, ale cena mě bohužel odradila.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá zaujímavo:) i keď cena je trošku vyššia!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stále uvažujem nad kúpou niečoho od tejto značky, no nikdy neviem po čom siahnuť. Teraz sa to zmenilo! Aj keď je cena vyššia, tak za vyskúšanie mi isto stojí, horšie to bude, keď sa do toho odličovacieho oleja zamilujem :D, to potom budem potrebovať nejakého sponzora :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten vypada opravdu skvele, uz dlouho me laka vyzkouset neco od teto znacky, ale zatim jsem se k tomu bohuzel nedostala :)

    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Loccitane miluji. Mám od nich několik produktů a nikdy mě nezklamaly.

    Poshlife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Cena je vysoká, ale vypadá úžasně :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  7. L´occitane značku mám celkom rada, hlavne ich vône :) Mala som nejaké krémy a séra na mastnú pleť a bola som spokojná :) Verím že aj tento produkt sa určite oplatí! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem toho názoru, že pokud je výrobek fakt odpovídající ceně, vyplatí se investovat!:)
    FASSHION MIND

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O tomhle oleji jsem ještě neslyšela, ale vypadá opravdu super! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tenhle produkt sleduji už dlouho, ale odradila mě cena popravdě...
    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekne si to napisala, do seba sa oplati investovat najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥