piatok, 22. apríla 2016

The Huntsman: Winter's War*

Ahojte :) Dúfam, že máte úžasný (alebo aspoň príjemný) týždeň ;) Ja momentálne žijem len myšlienkami na sťahovanie a chemický peeling. To prvé si žiada ešte trošku času, ale to druhé sa nezadržateľne blíži. Už v pondelok. Uff... Poctivo si všetko zapisujem. Dátumy, prvé dojmy... Ako predprípravu som dostala na večerné natieranie krém s nízkou koncentráciou ovocných kyselín a už po prvom použití cítim veľkú zmenu. Čo príde, keď sa na moju pleť dostane kyselina v oveľa vyššej koncentrácii. Normálne sa začínam báť. Najmä preto, že v tomto období sa tento zákrok môže robiť iba ak ste zmierené s tým, že budete po dobu hojenia zatvorené v tme. Ale o tom potom. Hlavne na mňa v pondelok myslite. Všetko budem mať aj pofotené, takže sa máte na čo tešiť ;)

00

Ako dieťa som zbožňovala prezliekanie sa za rôzne rozprávkové/filmové/seriálové postavy. Vyrábala som si masky aj kostýmy. Vždy však iba z toho, čo som mala doma k dispozícii. Neraz sa mi stalo, že som sa dostala do maléru kvôli tomu, že som rozstrihala a zašila mamine tričko či sukňu, alebo si požičala jej make up... Dnes, keď som staršia, mám vlastné prostriedky a najmä neobmedzené možnosti v hľadaní potrebných materiálov a komponentov, užívam si toto tvorenie ešte viac. Niekto by povedal, že z toho vyrastiem, ale verím, že tomu tak nikdy nebude. Zbožňujem hľadať v maličkostiach veľký zmysel a predstavovať si tajné príbehy, ktoré si zapíšem maximálne do denníčka. To, že mám doma malé dieťa, ktoré si ku mne vždy prisadne a fascinovane ma sleduje je pre mňa ako keď herca sleduje jeho hľadisko. Teraz, keď je všetko o sociálnych sieťach, peniazoch a zhone, rada sa na hodinku dve zahrám na niekoho iného a zároveň tým urobím radosť aj svojmu dieťaťu, ktoré sa neraz smeje nad tým, čo som opäť vymyslela. Je dôležité žiť v realite, ale prečo si ju sem tam trošku neprikrášliť ? :)

Tento rok by som najradšej celý presedela v kine. Najnovšie sa neviem dočkať slovenskej premiéry filmu Lovec : Zimná vojna. Práve týmto filmom som sa nechala uniesť pri najnovšom tvorení. Pokúsila som sa nájsť aj náušnice, ale vedela som, že to bude neúspešný lov. Tak som si ich vyrobila. Čo poviete na výsledok ?

1
2
3
4
5
6
7
8
9

13 komentárov:

  1. To vypadá dobře! :)
    Jsem zvědavá, jakou změnu pocítíš po chemickém peelingu :)

    INKA blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to tak ako na obrázku :) Úžasné :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé vypadá to parádně to se ti moc povedlo! :) Jinak jsem moc zvědavá na výsledky peelingu :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Že.. WOW! Máš neskutočný talent na tvorenie takýchto vecí, tie náušnice ti fakt nádherne vyšli! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty si brutálna! :O naozaj vydarené, náušnice, všetko!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty jsi neskutečně šikovná! Vážně tě obdivuji, tvůj výsledek vypadá od toho filmového k nerozeznání :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež sa na ten film veľmi teším! A tvoja úprava - ja nemám slov, si božská! :) Náušnice sú prekrásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento rok vychadza kazdy mesiac nieco super narocny to rok :)
    a dufam ze spravis podrobny clanok a chem.peelingu

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to je krása :) si šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥