sobota, 28. mája 2016

Do plaviek s Avonom*

Ahojte :) Na narodeniny dostanem ten najkrajší darček za celý svoj život - Sťahujeme sa do nášho prvého bytu ♥ Z tohto dôvodu sa nevenujem článkom tak, ako by sa patrilo, pretože by som nepísala o ničom inom, ale namiesto vyhováraní sa pustime do recenzie na najnovšie objavy značky Avon.

1

Ako prvý som si okamžite vybrala Solutions Anticelulitídny hrejivý telový gél s L-karnitínom. Ide leto, takže všetky siahame po pomocníkoch, ktoré zmažú, alebo skryjú posledné nedokonalosti, ktoré nám bránia v dokonalosti. Celulitída ma nijako extra netrápi, ale kto hľadá nájde, však ? Gél má priesvitnú a nelepivú konzistenciu, ktorá sa veľmi rýchlo vstrebáva a tak nemusíte behať s holým zadkom len preto, aby ste si nezašpinili oblečenie. Ale ak chcete, pokojne môžete ;) Odporúča sa produkt vmasírovať do suchej pokožky, ale ja preferujem aplikáciu tesne po sprche, keď je pokožka ešte vlhká od vody. Vtedy je hrejivý efekt naozaj intenzívny a máte pocit akoby ste sedeli na ohrievači. Gél je nielenže príjemné spestrenie každodennej starostlivosti o pokožku a rizikové partie, ale naozaj funguje. Pri poctivom používaní dvakrát za deň a samozrejme primeranom životnom štýle bola jemná celulitída v priebehu dvoch týždňov fuč. Bez cvičenia to však samé nepôjde. Ide totiž o pomocníka v boji proti nedokonalostiam a nie ich riešenie.

2

Udržať si pri malom dieťati dokonalú manikúru je naozaj nadľudský výkon. Bežné laky sa ošúpu v priebehu dvadsaťštyri hodín a gélovým nechtom nefandím. Preto som veľmi vďačná za túto vyživujúcu kúru, ktorá nielenže nechty krásne posilní, ale vďaka jemnému perleťovému efektu im dodá krásny ružový nádych. Zaschne v priebehu pár sekúnd a vaše ruky vyzerajú akoby ste im venovali extra čas, pričom ste si ich len narýchlo pretreli popri varení obeda ;)

3

Čiernych ceruziek nikdy nie je dosť. Našťastie som už dávno vyrástla z orámovaných očí na spôsob strašidla, ale keď sa mi nechce sústrediť na hranie sa s tekutou očnou linkou, rada siahnem aj po jej suchšej verzii vo forme ceruzky. Najmä teraz, keď vonku stúpa teplota zo dňa na deň, je oveľa praktickejšia. Vďaka druhému koncu vo forme malej špongie veľmi jednoducho vytvoríte aj dokonalé dymové líčenie, takže čo dodať. Zbožňujem týchto multifunknčných pomocníkov. Veľkým plusom je, že sa mi vôbec nerozmazáva :)

4

17 komentárov:

  1. tú ceruzku som kedysi používala a tiež sa mi tam páčila tá špongia :) inak laky s takým rýchlym schnutím by mohli vyrábať vo veľkom :D to je večný problém :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to super pomocník a najmä si už nemusím špiniť prsty :) Ja som si z tohto dôvodu prestala lakovať nechty, pretože nechať si schnúť lak pätnásť minút je pre mňa priveľký luxus.

      Odstrániť
  2. Gél mám tiež, ale som dosť lenivá ho používať každý deň:( a lak mám tiež:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, ani mne sa do toho veľakrát nechce, ale za ten výsledok to stojí :)

      Odstrániť
  3. Ten gel taky zkusím, třeba trochu pomůže... :3

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V kombinácii s cvičením a dostatočným pitným režim určite krásne pomôže :)

      Odstrániť
  4. Ten gel by som rada vyskúšala, musí byť super! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já používám krémy od Eveline a jsem s nimi spokojená, teda pokud je nezapomenu mazat, že :D :D :D

    INKA lifestyle blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, tie som ešte nikdy neskúšala :) Pravidelne natieranie vie byť naozaj otravné, ale stojí to za to :)

      Odstrániť
  6. Great blog!
    Would you like to follow each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mažu se kde čím a celu zatím nemám, ale strie mě trápí, tak te´d pátrám po něčem co by mi pomohlo proti nim :(.
    Lak vypadá krásně !
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na strie je pre mňa jednotka BiOil. Ak sa ním budeš natierať dva krát denne, tak sa výsledok dostaví pomerne dosť rýchlo. Najmä ak ide o čerstvejšie ružové strie :)

      Odstrániť
  8. Avon má poslední dobou super věci. Jejich laky mám hrozně ráda.

    SOUTĚŽ O FOŤÁK CANON

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Avon sérum testujem, a musím povedať, ten horúci pocit, čo mám hneď po nanesení je pecka. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tu poslední tužku jsem měla a bohužel se mi po delší době v koutku oka rozmazávala. Na celulitidi jsem kdysi používala podobný gel od Eveline a lehký náznak zpevnění krém měl tak mám letos náladu zase si pořídit něco takového, díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥