pondelok, 2. mája 2016

Hello Monday*

1

Ahojte :) V prvom rade vám prajem úžasný nový týždeň ;) Ako lepšie začať pondelok než balíčkovaním ? Ja si teda neviem predstaviť nič lepšie. Ani dovolenka pri mori ma neuchváti natoľko ako balíčky :D Všetci vravia aký je pondelok ťažký a zlý deň. Ja to teda neviem posúdiť, keďže moja práca nerozlišuje či je pondelok, alebo sobota a navyše teraz si ešte užívam posledné mesiace materskej dovolenky. Ako sa ja len teším znova do práce ♥ Nie nadarmo sa hovorí, že ak nájdete prácu, ktorú máte radi, tak už nikdy nemusíte pracovať. Navyše mám pocit, že celé moje okolie to cíti rovnako. V banke mi ľudia otvárali dvere ako o život a panie za prepážkami rozdávali úsmevy na každú stranu. To isté na ulici a aj na pošte... Neviem či je to pravda, ale odkedy som šťastná a užívam si každý jeden moment, zrazu vyzerá aj svet akosi krajšie. Nehovoriac o tom, že ma na pošte čakali tri balíčky a poobede prišiel štvrtý :) Dnes sa pozrieme na ten najobjemnejší.

2

Počuli ste už niekedy o vymieňaní kozmetiky ? V tomto smere som internetu naozaj vďačná. Vďaka nemu totiž exitujú skupiny v kt. ženy jednoducho vymieňajú kozmetiku, ktorú dostali, alebo ju z akéhokoľvek dôvodu chcú posunúť ďalej. Samozrejme sa nájdu ženy, ktoré sú vám schopné ponúknuť staré vypotrebované make upy, ale to je na ich svedomí. Ja však dávam prednosť klasickej kúpe, pretože všetko čo mám doma mám veľmi rada a nemám v pláne sa toho zbavovať. Takouto cestou som dostala Mac rúže za štvrtinovú cenu aj s pokladničným blokom len preto, že predávajúcej sa ich nechcelo ísť vrátiť a podobne :) Výhradne sa zaujímam len o nepoužitú kozmetiku a o tú teda nie je núdza. Najnovšie mi prišlo ľúto, že som nestihla posledné DM boxy, keďže tam bolo zopár produktov, ktoré som chcela vyskúšať a ktoré mám rada. Neviem ako je to možné, ale deň na to som objavila inzerát na kozmetiku z jarného a valentínskeho boxu. Neotvorenú, nepoškodenú, nepoužitú. Hneď som ju, samozrejme, vzala, keďže suma za všetky produkty nebola ani polovičná. Na jeden nákup je to kozmetiky viac ako dosť, ale všetky tieto produkty mám vyskúšané a viem, že to nie je len nákup z márnivosti :)

3

Neviem čím to je, ale v poslednej dobe žijem iba náhodami. Len pred pár dňami som si kúpila po dlhom váhaní stojan na servítky a zrazu niekto ponúka moju obľúbenú kozmetiku AJ so servítkami. Aká je to blbosť, že ? Ale aj napriek tomu to beriem ako osud :D Navyše - Aké sú rozkošné ♥ Ďaľšie náhoda - Už nejakú dobu uvažujem nad kúpou bytového difúzera a aha čo bolo zakompované v balíčku. Navyše vonia úúúúžasne. Malé srdiečkové sviečky sú presne tým typom maličkostí na kt. si ulietavam, takže sa z nich vytešujem ako keby stáli hotový balík.

4

Kondicionér Pantene Pro-V na ochranu farby ste mali možnosť u mňa už vidieť dávnejšie. Myslím, že som v recenzii napísala, že si ho plánujem znova zadovážiť a tak sa aj stalo. V balíčku som si našla rovno dva. Pomaličky spotrebovávam Syoss kondicionér, takže prišli ako na zavolanie. 

5

Novú radu starostlivosti o vlasy Nivea Repair & Targeted care som chcela vyskúšať odkedy ju začali reklamovať. Nie, že by som chcela nahradiť svoj milovaný šampón od L´oreal, ale práve som ho minula a tak je vhodný čas na skúšanie niečoho nového. Mňa totiž keď láka vyskúšať nejakú tú kozmetiku, tak mi to vŕta v hlave dovtedy, pokým ju naozaj nevyskúšam. 

6

Sprchových gélov mám momentálne asi toľko, že celý rok nemusím kúpiť jeden jediný, ale jahoda je moja obrovská slabosť. Pokojne kúpim aj jahodové vône do auta, (ktoré ešte nemám) len preto, lebo jednoducho jahoda :D Jedna jediná vec, ktorú z celého balíčka nevyužijem je kávové telové mlieko. Nepochybne je to veľmi príjemný produkt, ale ja a káva nie sme kamarátky. Nepijem ju, smrdí mi... Ak sa na mňa nenahneváte, posuniem toto mlieko niektorej z vás v rámci pripravovanej giveaway s L´occitane miniatúrkami.

7

Batiste suché šampóny sú jednoducho základ. A keďže môj Oriental už dožil, bola som veľmi rada, že práve tento produkt je súčasťou môjho super výhodného nákupu.

8

Essence vône som mala možnosť už dávnejšie vyskúšať a nie sú ničím zlé. Také krásne fešandy vhodné pre každé dievča, ktoré sa začína zoznamovať so svetom vôní. Samozrejme nie je potrebné očakávať nejakú super výdrž ani žiadne iné zázraky. Nenadchne, ale ani nesklame. Zbožňujem cestovanie, takže mi prišla téma tohto konkrétneho parfému priam osudová a pripomína mi aj moju obľúbenú pieseň od Madonny, ktorú som počúvala ešte na základnej škole. Som stará... Samotnej vôni nemám čo vytknúť, pretože mi popravde naozaj vonia. Je to skvelé osvieženie do mojej zbierky trošku usadlejších a silnejších vôní.

9

17 komentárov:

  1. Ahojky, já bych se chtěla zeptat, zda jsi spokojená s blogspotem =) já zůstala na blogu, ale pořád cítím, že na blogspotu bych věděla kolik mám odběratelů, kteří lidé čtou můj blog a takhle =)
    allys-cook.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Skvelá otázka ;) Blogspot je rozhodne lepší čo sa týka čitateľov a vecí okolo toho. Veľmi som si ho obľúbila. Ale je pravda, že mi chýba taká tá komorná atmosféra blog.cz, kde som mala viac pocit, že som to naozaj ja a že sme si s jednotlivými čitatelkami také bližšie. Obe stránky majú svoje pre a proti, ale mám pocit, že blogspot má jednoducho väčší dosah ako blog. Je to akoby vyšší level a máš väčšiu možnosť blogového rastu :)

      Odstrániť
  2. Jej, kolik balicku na pondeli👍👍👍 ja jsem jeste zadny dm box nevyhrala a to soutezim pravidelne👎👎👎 no co, asi na me ceka ten nejlepsi💋💋💋😜😜😜

    Andreablog Tu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti budem držať silno palce ;) Určite sa aj na teba usmeje šťastie :)

      Odstrániť
  3. Koľko balíčkov! ♥ Tiež sa vždy neskutočne teším na balíček, viac ako na Vianoce :D
    Inak z Martinusu som si teraz objednala aj ja, a už mesiac čakám na dodanie kníh.. ešte 2 dni :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš :)
      Ja som približne vo februári dozadu robila väčšiu objednávku z Martinusu, pričom jedna kniha bola objednávaná zo zazhraničia a tak som musela čakať vyše mesiaca. Držím palce nech príde vtedy keď má ;) Dva dni už zvládneš ;) :D

      Odstrániť
  4. Super balíček, teším sa kedy sa dozviem, čo je aj v ďalších. :-D Ja tiež milujem rozbaľovanie balíčkov. :-D A produkty v balíku sú tiež skvelé, hneď by som ich niekoľko vyskúšala.. napríklad na taký suchý šampon mám zálusk, aj sprchový gél musí mať úžasnú vôňu, ja milujem všetko voňavé. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaaaau. Tíško závidím. Toľko úžasných vecí :) O vymieňaní kozmetiky som ešte nepočula, iba o SWAP-och, kde si v podstate ľudia kupujú veci, a zdá sa mi to byť veľmi pekný nápad :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké věci. Zajímá mě, co myslíš tou výměnou kosmetiky. Takové stránky existuji? Můžeš toho napsat víc?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O vymieňaní kozmetiky, ak sa nemyslí tomu podobný SWAP, som ešte nepočula. Je to však skvelý nápad :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi pekné veci a servítky sú veľmi milé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já měla vzorečky těch šamponu od Nivei a přišly mi super, tak jsem zvědavá jak budeš spokojená :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  10. a vraj že pondelky sú zlé :D ja som si tiež bola na pošte po balíček plný kozmetiky, raj na zemi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak taký balíček by ma veľmi potešil:) a ten suchý šampón od Batiste si plánujem kúpiť(:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Během příštího týdne by mi měla dorazit hromada balíčků - už se hrozně těším :D

    INKA blog – lifestylový blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥