pondelok, 27. júna 2016

Essentials*

1
Ahojte :) U mnohých beauty blogeriek sa ich základná kozmetická výbava mení podľa ročného obdobia. Preto ma napadlo, že si pre vás pripravím prehľad mojej letnej základnej výbavy čo sa kozmetiky týka. A čo som si uvedomila ? Že nič nové u mňa nenájdete. Celý rok sa totiž nezaobídem bez rovnakých vecí. A aké sú to ?

2

Essence Liquid Ink tekutá očná linka - Linku vnímam ako moju súčasť, môj poznávací znak. Jednoducho niečo, bez čoho sa nezaobídem. Nepotrebujem očné tiene, konturovanie, lícenku... Bez linky však ani na krok. Najviac mi sedia práve tie tekuté. Je s nimi síce veľa práce, ale ich celodenná výdrž, žiadne otláčanie a žiadne rozmazávanie stoja za tú námahu. Vyskúšala som rôzne značky a táto linka je presne ten typ produktu, ktorý mi sedí ako vyšitý. Keď som dávnejšie o nej písala, niektoré z vás mi písali, že je na vás príliš tekutá, že sa vám s ňou zle pracuje. A ja zasa na ňu nedám dopustiť. Takže pri každom produkte si musíte urobiť vlastný test a ak vám sadne, určite mi dajte vedieť ;)

Miss Sporty Instant Volume maskara - Je tak ako aj linka môj dlhoročný must have. Stojí pár drobných a je lepšia ako iné maskary za ktoré som veľakrát dala nekresťanské peniaze. Nádherne predĺži riasy, zvýrazni ich jednu po jednej a vďaka skvelému aplikátoru sa s ňou veľmi jednoducho pracuje. Môžem ju mať otvorenú dlhšie ako iné riasenky a nemusím sa báť, že by vyschla, alebo by začala byť lepivá.

Labello Hydro Care - Citlivé pery si vyžadujú neustálu starostlivosť. Stačí aby som ich jeden deň nenatrela a popraskajú mi. Aj preto mám tento typ produktov poriadne prelúskaný a to najobyčajnejšie pre mňa funguje najlepšie. Carmex a Labello sú jednoducho top.

3

Rimmel Stay Matte kompaktný púder - Žiadna žena nechce vyzerať ako keby sa na nej dalo vyprážať. Preto je dôležité zmatnenie. Najlepšiu službu nám rozhodne urobí púder. Najideálnejšie sú pre mňa sypké púdre, ale tie sú nanešťastie veľmi nepraktické a po pár nehodách, keď som ho takmer celý vysypala v aute, som na cesty zvolila ich kompaktnú verziu. Pôvodne som chcela vyskúšať novú značku, ale keď som objavila tento v zľave, neodolala som a zobrala si ich hneď niekoľko. Veď uznajte, v drogérii 4,50 € a na parfums 2 € :))

4

Prada Candy L´Eau parfém - Myslela som si, že parfémy ma nejako extra netrápia. Kúpim si jeden, miniem ho a tak si kúpim nový. Včera som si začala baliť veci aby som toho pri sťahovaní nemala veľa a zistila som, že ich mám doma dvanásť a na wishliste minimálne ďaľších dvadsať. Ups :D Mojou najnovšou láskou je táto kráska, ktorá je ženská, elegantná, ale nie zbytočne ťažká. Láska na prvé privoňanie.

5

Dove Derma Spa Summer Revived tónovacie telové mlieko - Ak celý život bojujete s bledou pokožkou, vyskúšate všetko čo sa len dá. Pokúšala som sa vdýchnuť svojej pokožke trošku zdravej farby pomocou rôznych samoopaľovacích prípravkov, ale vždy to skončilo utrpením. Mňa totiž po nich tak šialene svrbí celé telo, že radšej dovolím ľuďom si ma pomýliť s mŕtvolou. Toto telové mlieko sa nielenže nanáša veľmi jednoducho, nesmrdí ako samoopaľovacie produkty a pleti dodá krásnu jemnú farbu. Logicky som zvolila verziu pre bledšiu pokožku, ale hneď ako ho spotrebujem, prejdem na tmavšiu verziu. Konečne som našla niečo, čo mi pomôže vyzerať zdravo :)

6

8 komentárov:

  1. Naozaj vydarené fotky! :) A okrem toho, Prada je aj moja láska!!!

    Betty
    www.elisette.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prvé tri boli kedysi aj u mňa topky. Len ja mám tú špirálu v žltom :D a linku už nepoužívam, ak aj raz za čas, tak si vezmem linku od Alverde :) som tiež taká bleduľa, mňa zaujala nejaká samoopalovacia pena, ktorú recenzujú po celom youtube, ale neviem či by som sa na to dala. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řasenku také doma jet mám, ale už asi poletí, jelikož ji nepoužívám a nějakým způsobem mi už nevyhovuje. Pudr od Rimmelu jsem také měla a ráda vyzkouším zase nějaký nový. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak pudr tak i řasenku jsem měla a za sebe mohu posoudit že jde o velmi dobré věci. Linky mám ráda ale je problém že ne vždy se mi povede, chce to cvik. Linek jsem také vystřídala poměrně dost, moje první skvělé linky považuji od Essence tekuté (černo-modrý obal)
    Já také nepoužívám žádné extra produkty, vystačím si s běžnou drogerkovou dekorativkou takže no stress.
    S těmi parfémy naprosto souhlasím, koupíš jeden a za chvíli chceš další, no, tak to mám i já :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eshop parfums je fakt super, ja tam vždy kúpim lacnejšie ako v drogériách :) a tvoje úlovky sú znamenite ocenenia hodné :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :) Ty parfémy vypadají skvěle. Pudr u sebe nosím furt, nejlépe zmatňující.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za tvoj komentár ♥